پارلمان مجازی فواید بسیار و هزینه کمی دارد - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 35966
  پرینتخانه » سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : 03 دی 1399 - 7:49 |
عباس‌زاده، عضو کمیسیون امنیت‌ملی مجلس:

پارلمان مجازی فواید بسیار و هزینه کمی دارد

محمود عباس زاده، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با «رسالت» درباره راه‌اندازی و فعالیت پارلمان مجازی، اظهار داشت: در حال حاضر، دنیا در عصر اطلاعات قرار دارد و تمامی اقدامات خود را با استفاده از فناوری‌های ارتباطی پیشرفته انجام می‌دهد، بنابراین جمهوری اسلامی ایران نیز باید در این راه گام بردارد.
پارلمان مجازی فواید بسیار و هزینه کمی دارد

گروه سیاسی
محمود عباس زاده، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با «رسالت» درباره راه‌اندازی و فعالیت پارلمان مجازی، اظهار داشت: در حال حاضر، دنیا در عصر اطلاعات قرار دارد و تمامی اقدامات خود را با استفاده از فناوری‌های ارتباطی پیشرفته انجام می‌دهد، بنابراین جمهوری اسلامی ایران نیز باید در این راه گام بردارد. به همین دلیل راه‌اندازی پارلمان مجازی می‌تواند محدودیت‌های زمانی و مکانی را از این طریق از بین ببرد. ما ناچاریم در فضایی که سرعت تبادل اطلاعات حاکم است، به سمت استفاده از فناوری‌های این‌گونه پیش برویم و از آن در راستای حل مسائل کمک بگیریم.
نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس افزود: پارلمان مجازی فواید بسیار و هزینه کمی دارد که مجلس با راه‌اندازی آن درواقع برای پایه‌گذاری جامعه اطلاعاتی پیش‌قدم شده است. به‌شخصه معتقدم همواره بهترین ایده‌ها و پیشنهادات را مردم مطرح می‌کنند و به‌هرحال  مجلس جمع کوچکی از ملت است. نه‌تنها در این سامانه، نخبگان می‌توانند اظهارنظرهای کارشناسی خود را با نمایندگان به اشتراک بگذارند بلکه با مشارکت مردم  و نظرخواهی از آنان می‌تواند فهمید که بررسی و تصویب موضوعی تا چه حد برطرف‌کننده مسائل‌شان خواهد بود.
عباس زاده تصریح کرد: افراد صاحب ایده و دلسوز در جامعه فراوان هستند که علاقه دارند پیشنهادات خود را در فرآیند قانون‌گذاری مطرح به حل مسائل و گره‌گشایی آن کمک کنند. بدین ترتیب پارلمان مجازی می‌تواند دغدغه‌های این افراد را هم برطرف کند.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای پارلمان مجازی فواید بسیار و هزینه کمی دارد بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.