پارتیشن آلومینیومی دوجداره و کاربرد آن - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 64713
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰ |

پارتیشن آلومینیومی دوجداره و کاربرد آن

برای تقسیم بندی فضای کوچک اداره و خانه ها می توان از پارتیشن استفاده کرد. پارتیشن ها به وسیله متریال های مختلفی مانند شیشه، آلومینیوم، ام دی اف و غیره ساخته می شوند. پارتیشن ها علاوه بر مجزا کردن و نظم دادن به محیط کار شما، باعث زیبایی و جذابیت آن هم می شوند که این امر به پیشرفت کار شما کمک خواهد کرد.
پارتیشن آلومینیومی دوجداره و کاربرد آن

برای تقسیم بندی فضای کوچک‎ اداره و خانه ها می توان از پارتیشن استفاده کرد. پارتیشن ها به وسیله متریال های مختلفی مانند شیشه، آلومینیوم، ام دی اف و غیره ساخته می شوند. پارتیشن ها علاوه بر مجزا کردن و نظم دادن به محیط کار شما، باعث زیبایی و جذابیت آن هم می شوند که این امر به پیشرفت کار شما کمک خواهد کرد.

  1. انواع پارتیشن آلومینیومی

یکی از پرکاربردترین پارتیشن ها، پارتیشن آلومینیومی است که به علت به کار رفتن فلز آلومینیوم در آن، دارای استحکام بسیار بالایی است و عمری طولانی دارد. پارتیشن های آلومینیومی معمولا وزن سبکی دارند و به راحتی قابل جا به جایی هستند. انواع پارتیشن آلومینیومی به دو دسته تک جداره و دوجداره تقسیم بندی می‌شوند.پارتیشن‌ تک جداره دارای ضخامت کم تری است در حالیکه پارتیشن‌ دوجداره ضخامت بیشتری دارد. پارتیشن آلومینیومی تک جداره دارای ضخامتی در حدود ۶/۱ سانتی متر است و معمولا لبه ‌های آن را توسط نوارهای پی‌وی‌سی عایق بندی می کنند. ضخامت پارتیشن آلومینیومی دوجداره حدود ۱۲ سانتی متر بوده و همانطور که اشاره شد ضخامت بیشتری نسبت به پارتیشن تک جداره دارد. پنل‌ های به کار رفته در این انواع پارتیشن آلومینیومی می تواند هم از جنس شیشه و هم از جنس ام‌دی‌اف باشد. امروزه شرکت های پارتیشن سازی پارتیشن تک جداره آلومینیومی را در سه نوع شش میلی متر، شانزده میلی متر ام دی اف و شانزده میلی متر لترون تولید می‌کنند.

  1. مزایای انواع پارتیشن آلومینیومی

از جمله مزایای انواع پارتیشن آلومینیومی، استحکام و سبک بودن آن ها است. انواع پارتیشن آلومینیومی در برابر تغییرات دمایی بسیار مقاوم و مستحکم هستند. انواع پارتیشن آلومینیومی نسبت به پارتیشن های ساخته شده با دیگر متریال ها، زیبایی بسیار بیشتری دارند و سبب می شوند که محیط کار شما مدرن و حرفه‌ای دیده شود. ضمن اینکه شما قادر خواهید بود در قسمت هایی که پارتیشن‌های آلومینیومی استفاده شده از منابع نوری استفاده کنید.

  1. اجزاء انواع پارتیشن آلومینیومی

فریم اصلی انواع پارتیشن آلومینیومی از جنس آلومینیوم است. از جمله جزاء انواع پارتیشن آلومینیومی می توان به پرده کرکره ۱۶ میلی متری داخل پارتیشن آلومینیومی، طراحی سند بلاست با مدل ها و طرح های مختلف، پنل های داخلی از جنس های شیشه سکوریت با ضخامت شش میلی متر و ام دی اف به ضخامت ۱۶ میلی متر، درب پارتیشن که از جنس های مختلفی ساخته می شود مانند شیشه ‌های هشت میلی متری سکوریت با ترکیب ام دی اف و دارای قفل و دستگیره، همچنین کانال عبور جریان الکتریکی را نام برد.

پارتیشن آلومینیومی تک‌ جداره

پارتیشن آلومینیومی تک‌جداره دارای فریم آلومینیوم، جداره ‌های ام دی اف و پنل های شیشه است. ابعاد جداره‌ های پارتیشن آلومینیومی تک‌جداره با توجه به درخواست مشتری، در انواع کوتاه، بلند ساخته می شوند. شیشه‌ های استفاده شده در پارتیشن آلومینیومی تک جداره ساده یا سند بلاست هستند. کاربرد ام دی اف و شیشه‌ های مات یا طرح‌ دار، ظاهری زیبا و مدرن به محیط شما می دهد. همچنین می توان لوگوی برند شرکت را به صورت سند بلاست روی شیشه پارتیشن حکاکی کرد. پارتیشن آلومینیومی تک‌ جداره برای استفاده در محیط‌های کوچک و کم ‌نور مناسب است.

  1. پارتیشن آلومینیومی دوجداره

پارتیشن دوجداره آلومینیومی دارای کلاف نگهدارنده از جنس آلومینیوم است. فلز آلومینیوم در این نوع پارتیشن جزء اصلی است و میتوان از مواد دیگری مانند ام دی اف، هایگلاس، پی وی سی، شیشه و غیره هم با توجه به مکان استفاده و سلیقه مشتری، در آن استفاده کرد.

  1. مزایای پارتیشن آلومینیومی دوجداره

از جمله مزایای پارتیشن آلومینیومی دوجداره نصب آسان و سریع آن است. این نوع پارتیشن ها دارای طرح‌ های متنوعی هستند و مشتری بر اساس سلیقه خود طرح مورد نظر خود را انتخاب می کند. از دیگر مزایای پارتیشن آلومینیومی دوجداره قابلیت جا به جایی راحت آن است و به راحتی می توان دکوراسیون فضای اداری خود را تغییر داد. ضمن اینکه این نوع پارتیشن ها استحکام و ماندگاری بالایی دارند. در پارتیشن دوجداره آلومینیومی می توان از پرده کرکره هم استفاده کرد که علاوه بر زیبایی قابلیت تنظیم نور ورودی هم برای شما فراهم می شود. علاوه بر این پارتیشن ‌های دوجداره آلومینیومی عایق حرارتی و صورتی نیز هستند.

شرکت پرچین یکی از شرکت های طراحی و اجرای پارتیشن است و کارشناسان مجرب آن آماده مشاوره حضوری هستند و تمام مراحل اجرا، نصب و خدمات پس از فروش را به مشتریان ارائه می‌دهند. شما می توانید با شماره تماس های ۰۲۱۲۲۰۱۷۵۰۵ و ۰۹۱۲۱۲۲۲۵۸۱ تماس گرفته و یا با مراجعه به سایت https://parchinco.com برای دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات از انواع پارتیشن اقدام نمایید.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.