ورود تاکسی های برقی، کاهش آلودگی هوا را در پی دارد - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 101651
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲ |

ورود تاکسی های برقی، کاهش آلودگی هوا را در پی دارد

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، اضافه شدن هزار تاکسی برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران را اتفاق خوبی در حوزه محیط زیست عنوان کرده و از عدم اجرای نرم افزار برخط نمودن تاکسی ها گلایه کرد.
ورود تاکسی های برقی، کاهش آلودگی هوا را در پی دارد

مهدی پیرهادی روز سه شنبه در جریان یکصدو چهل و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اضافه شدن یک هزار دستگاه تاکسی برقی به ناوگان تاکسیرانی شهر، در هفته محیط زیست؛ این موضوع را قابل تقدیر دانست و گفت: از این تعداد، ۲۰۰ دستگاه پلاک شده و ۸۰۰ دستگاه دیگر نیز به زودی پلاک میشود و اتفاقات خوبی در حوزه کاهش آلودگی هوا را شاهد خواهیم بود.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، ادامه داد: از تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ اتوبوس برقی که قرارداد آن با کشور چین منعقد شده نیز، تعداد ۱۰۰ دستگاه اتوبوس تا شهریور ماه به تهران میرسد و این موضوع نیز خبر خوبی در حوزه محیط زیست است.

پیرهادی با اشاره به اینکه قرار بود شهرداری نرم افزاری را برای برخط نمودن تاکسی ها آماده کند، اظهار داشت: این موضوع در شورای شهر مصوب شده اما بر اساس گزارش های دریافتی تا این لحظه اقدامی در این خصوص انجام نشده است.

وی از شهرداری و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خواست این موضوع را با جدیت پیگیری و تا یک ماه آینده گزارشی از اجرای برخط شدن تاکسی ها ارائه کنند.

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.