وب مارکتینگ چطور به تبلیغات گلخانه ها کمک می کند؟ - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 85389
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸ |

وب مارکتینگ چطور به تبلیغات گلخانه ها کمک می کند؟

وب مارکتینگ، مزایای منحصر به فردی را به کسب و کار شما می دهد؛ چیزی که سایر روش های تبلیغاتی و تبلیغاتی آن را ندارند. بازاریابی بر بستر وب، بسیار مقرون به صرفه است. تبلیغات در وب سایت ها 3 برابر ارزان تر و هدفمندتر از تبلیغات رادیویی، تلویزیونی یا چاپی است.
وب مارکتینگ چطور به تبلیغات گلخانه ها کمک می کند؟

 

آیا می دانید بازاریابی تحت وب چیست؟ آیا از نحوه استفاده از بازاریابی وب برای کسب درآمد بیشتر از سایتتان اطلاعی دارید؟ حتماً تا به حال ده ها ایده تبلیغات آنلاین برای کسب و کار خود نوشته اید و بعضی از آنها را اجرا کرده اید. ممکن است موفق بوده باشید یا فکر کنید که باید بیشتر در این زمینه سعی کنید. نکته مهمی درباره پیشرفت های دنیای دیجیتالی امروزی وجود دارد. این فناوری روز به روز در حال توسعه است و اگر کسب و کارتان را به سرعت وارد فضای وب نکنید، عقب می مانید و شکست می خورید!

یافتن و جذب هر چه بیشتر خریداران و مشتریان، هدفی است که باعث رشد و شکوفایی کسب و کار شما می شود. صاحب هر کسب و کار اینترنتی که باشید به تبلیغات هدفمند نیاز دارید. لازم نیست هزینه های هنگفت خرج کنید. اگر دقیق تر فکر کنید، بهترین راه را پیدا خواهید کرد. اکثر صاحبان مشاغل کوچک می خواهند بدانند که بازاریابی اینترنتی چیست؟

بازاریابی وب یا همان وب مارکتینگ تخصصی، در حال حاضر برای اشاره به هرگونه فعالیت تبلیغاتی که به صورت آنلاین انجام می شود به کار می رود. به دلیل داشتن هزینه کمتر، این نوع فعالیت های بازاریابی در حال حاضر بسیار مورد توجه قرار دارد. اگر شما هنوز فعالیت خود را به این مسیر وارد نکردید، امروز بهترین فرصت است. همین حالا باید برنامه ریزی کنید.

خدمات وب مارکتینگ برای کسب و کارهای گلخانه ای چیست؟

اگر گلخانه دار هستید به طور قطع فرصت زیادی ندارید تا به تبلیغات آنلاین بپردازید. ممکن است فکر کنید که این کار، ارزش چندانی ندارد و بنابراین تمایلی به اختصاص هزینه ای برای آن ندارید. اما اگر به شما بگوییم که استفاده از بازاریابی اینترنتی می تواند سود کسب و کار شما را سه برابر کند، چه می گویید؟ آیا شگفت زده می شوید؟ آیا دلتان می خواهد ماهانه بیش از صدها میلیون تومان درآمد داشته باشید؟ پس به این خدمات نیاز دارید…. چه بخواهید و چه نخواهید برای سود بیشتر به مارکتینگ حرفه ای نیاز خواهید داشت!

بازاریابی تحت وب (Web Marketing) چیست؟

وب مارکتینگ تخصصی یا بازاریابی تحت وب، فرآیند استفاده از اینترنت برای بازاریابی کسب و کار شما است. این روش شامل استفاده از رسانه های اجتماعی، موتورهای جستجو، وبلاگ نویسی، ویدئوها و ایمیل مارکتینگ می باشد. توسعه یک کسب و کار، نیازمند تلاش بیشتر است. راه های مختلفی برای انجام آن وجود دارد. تبلیغات سنتی در روزنامه ها، رادیو و تلویزیون و بیلبوردها ده ها سال است که وجود داشته اند. آنچه امروز یک اهرم پیش برنده است، تبلیغات آنلاین نام دارد.

تعداد زیادی از مردم هر روز از اینترنت استفاده می کنند، پس فرصت های زیادی برای ارائه محصول یا خدمات وجود دارد. تبلیغات بنری، تبلیغات ایمیلی و پست گذاری در شبکه های اجتماعی سه تا از مواردی هستند که احتمالاً در مورد آنها شنیده اید.

مزایای بازاریابی تحت وب چیست؟

وب مارکتینگ

۱-مقرون به صرفه و اقتصادی است

وب مارکتینگ، مزایای منحصر به فردی را به کسب و کار شما می دهد؛ چیزی که سایر روش های تبلیغاتی و تبلیغاتی آن را ندارند. بازاریابی بر بستر وب، بسیار مقرون به صرفه است. شاید تعجب کنید اما می توانید با این روش های مدرن، به جای ۵۰ میلیون تومان، فقط با ۱۰ یا ۱۲ میلیون تومان کارهای خوبی انجام بدهید تا دیده شوید. تبلیغات در وب سایت ها ۳ برابر ارزان تر و هدفمندتر از تبلیغات رادیویی، تلویزیونی یا چاپی است. استفاده از اینترنت برای گسترش و جذب مخاطبان هزینه بسیار کمتری دارد، به شرطی که از قبل برنامه ریزی داشته باشید؛ که به شناسایی دقیق مخاطبان مورد نظر شما کمک می کند.

۲- وب مارکتینگ، متمرکز است

انواع مختلفی از روش های تبلیغات آنلاین وجود دارد که به شما امکان می دهد تا جمعیت خاص مشتریان خود را در بازاریابی اینترنتی هدف قرار دهید. این کار یک تمرکز ویژه را به شما می دهد. پیام خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که در وب‌سایت‌هایی نمایش داده شود که مشتریان احتمالی شما از آنها بازدید می‌کنند؛ برای صنایع خاص و مکان‌های جغرافیایی قابل مشاهده هستند و حتی در برخی موارد بر اساس محدوده سنی یا تحصیلی هدف قرار می ‌گیرند.

برای اینکه تبلیغات گلخانه خود را در فضای وب، بهتر و تخصصی انجام دهید، و اگر فرصت زیادی ندارید، ما این کارها را دقیق و برنامه ریزی شده برایتان انجام خواهیم داد.

ما در وبسایت همیار گلخانه، پلن های متنوعی را از نظر قیمت طراحی کرده ایم تا با هر بودجه مالی بتوانید تبلیغات باکیفیت را انجام بدهید. کافیست که این پلن ها را در وبسایت www.hamyar-golkhane.ir بررسی کنید.

۳- بازاریابی وب باعث ایجاد روابط مثبت می شود

بسیاری از روش های بازاریابی ممکن است برای مشتریان گاهی آزاردهنده‌ باشد. اما این در مورد روش های وب مارکتینگ، درست نیست. وقتی این شیوه تبلیغات به درستی انجام بگیرد، در واقع برای مشتریان بالقوه شما مفید است. این باعث ایجاد روابط مؤثر و مثبت می شود و ارتباط و اعتماد بین کسب و کار گلخانه ای و مخاطبان را افزایش می دهد.

۴-اجرای روش بازاریابی تحت وب، آسان است

تبلیغات رسانه های اجتماعی، تبلیغات بنری یا سایر کمپین های آنلاین را می توان به سرعت و با خطای کمتری تغییر داد و یا اصلاح کرد. این یک مزیت بزرگ برای فعالیت گلخانه ای شما است، زیرا اصطلاحات و گزینه ها در طول زمان می توانند تغییر کنند. قیمت گذاری جدید، محصولات اضافی، و فروش وابسته به زمان، همه را می توان به راحتی با ابتکارات بازاریابی وب، مدیریت کرد. بازاریابی وب قابل اندازه گیری و تعیین بازگشت دقیق سرمایه است.

۵- به تعداد زیادی از خریداران دسترسی پیدا می کنید

روش های بازاریابی قدیمی به مکان محدود هستند، چیزی که در بازاریابی وب وجود ندارند. مثلاً یک بیلبورد فقط توسط رانندگانی که در آن جاده هستند دیده می شود. بازاریابی اینترنتی در سراسر جهان نمایش داده می شود! و شاید مشتریانی که هرگز به هیچ وجه با آنها برخورد نکرده اید، می توانند از طریق بازاریابی اینترنتی در وب سایت شما به عنوان خریدار مشاهده شود. شما می توانید به راحتی از بازاریابی اینترنتی برای تکمیل استراتژی فعلی خود استفاده کنید. وب مارکتینگ به همین خوبی عمل می کند که برایتان توضیح دادیم.

بازاریابی محتوایی برای مشاغل گلخانه ای

احتمالاً عبارت “محتوا پادشاه است” را شنیده اید. بازاریابی محتوایی تخصصی به عنوان یک ابزار بازاریابی موثر در وب در حال گسترش است. شرکت هایی که به طور منظم در وبلاگ مطلب ارسال می کنند، نسبت به شرکت هایی که این کار را نمی کنند، چهار برابر ترافیک وب سایت را دریافت می کنند. دلیلش هم ساده است. مردم به دنبال یافتن پاسخ سوالاتشان در اینترنت هستند. وبسایتی که پاسخ‌های مفید و قابل فهم و مرتبط با سؤالات آنها را ارائه می ‌کند، اعتماد بیشتری به دست می آورد.

در واقع، بیش ۹۶٪ از تبلیغ کنندگان آنلاین بیان می کنند که بازاریابی محتوایی واقعاً برای کسب و کار آنها موثر است. یک جریان ثابت محتوای با کیفیت که به صورت استراتژیک منتشر می شود می تواند فروش یک شرکت را دو برابر، سه برابر و چهار برابر کند!

اگر این روش، بهترین نوع بازاریابی بر بستر وب برای شما به نظر می رسد، خدمات بازاریابی محتوایی ویژه در “سایت کافه محتوا” را فراموش نکنید.

اگر در حوزه صنعت گلخانه فعالیت دارید، به این روش بازاریابی کنید!

وب مارکتینگ

اگر قبلاً از بازاریابی اینترنتی استفاده کرده اید، یا اگر به تازگی شروع به کار کرده اید، به برنامه ای نیاز دارید تا بیشترین موفقیت را از تلاش های خود به دست آورید. نکاتی وجود دارد که به توسعه این برنامه ها به شما کمک می کنند. برای اینکه بهترین روش وب مارکتینگ را انتخاب کنید باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

هدف خود را تعیین کنید؛ هدف اصلی شما در بازاریابی اینترنتی چیست؟ برای رسیدن به چه چیزی تلاش می کنید؟ داشتن نقشه بدون هدف، یک کشتی بدون سکان است. نباید فقط بگویید “فروش بیشتر داشته باشیم”. آیا برای افزایش ترافیک وب سایت تلاش می کنید؟ قصد افزایش فالوورهای شبکه های اجتماعی خود را دارید؟ می خواهید پایگاه داده ایمیل خود را گسترش دهید؟ هرچه در تعیین اهداف خود بهتر عمل کنید، بازاریابی اینترنتی بهتر به شما کمک می کند که به آنها برسید.

بهترین شیوه را برای وب مارکتینگ انتخاب کنید: انتخاب های زیادی برای این نوع بازاریابی وجود دارد. درباره بودجه مالی که می توانید ماهانه اختصاص بدهید، دقیق تر فکر کنید. راه هایی را انتخاب کنید که می توانید زمان زیادی را به آن اختصاص دهید. بازاریابی ایمیلی و بازاریابی محتوا از جمله مواردی هستند که می توانید با آنها شروع کرد. تصمیم نهایی در این خصوص به شرکت و اهداف خاص شما بستگی دارد.

پیام خود را بسازید؛ نام تجاری یا پیام برند شما برای ایجاد شناخت و وفاداری مشتریان باید پیوسته و مختصر باشد. تصمیم بگیرید که می‌خواهید سرنخ‌هایتان، چه چیزهایی را درباره شما به مشتری نشان دهد؛ و سپس آن پیام را در کانال‌هایی که انتخاب کرده‌اید به اشتراک بگذارید.

تنظیم یک تقویم محتوایی برنامه ریزی مداوم وبلاگ نویسی، سئو و سایر روش های تبلیغات آنلاین، جزو ضروریات است. هنگامی که متوجه شدید وب مارکتینگ چیست، زمان آن فرا رسیده است که اجرای آن را شروع کنید. در غیر این صورت، شما از رقبای خود عقب می مانید و به احتمال زیاد، شاهد بازگشت سرمایه کمتری در بازاریابی سنتی خود خواهید بود.

اگر برای شروع آماده هستید، همین امروز با ما تماس بگیرید. ما در قالب دو وبسایت قدرتمند، خدمات وب مارکتینگ حرفه ای و بازاریابی تخصصی را به شما ارائه خواهیم داد. پیشنهاد می کنیم به وبسایت های ما سری بزنید. از حضور شما در این وبسایت ها خوشحال خواهیم شد.

کافه محتوا (مرجع تخصصی تولید محتوای سایت، بازاریابی محتوایی): www.cafe-mohtava.ir

همیار گلخانه (مرجع تخصصی گلخانه و باغبانی، خدمات وب مارکتینگ): www.hamyar-golkhane.ir

 

 

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.