هنگام خرید چمدان کودک باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 66541
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵ |

هنگام خرید چمدان کودک باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

خرید یک چمدان کودک مناسب و شیک باعث افزایش حس اعتماد به نفس و مسئولیت پذیری کودک خواهد شد زیرا به او این فرصت را میدهید تا از لوازم شخصی اش مراقبت کند و حس مستقل بودن به او دست میدهد، اما ویژگی های یک چمدان بچگانه خوب چیست؟
هنگام خرید چمدان کودک باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

خرید یک چمدان کودک مناسب و شیک باعث افزایش حس اعتماد به نفس و مسئولیت پذیری کودک خواهد شد زیرا به او این فرصت را میدهید تا از لوازم شخصی اش مراقبت کند و حس مستقل بودن به او دست میدهد، اما ویژگی های یک چمدان بچگانه خوب چیست؟

اصلی‌ترین وسیله‌ای که هنگام مسافرت باید به‌همراه خود داشته باشید چیست؟ شاید برای پاسخ به این سوال، لیستی از لوازم شخصی و بهداشتی به ذهن‌تان رسیده باشد؛ اما این لوازم برای این‌که همراه شما در مسافرت باشند، باید در چمدان قرار بگیرند. نه‌تنها شما، بلکه کودکتان هم احتیاج به چمدان دارد؛ حتی بیشتر از شما. کودکان معمولا بسیاری از اسباب‌بازی‌های خود را هنگام مسافرت به‌همراه دارند. برای نظم‌دهی به وسایلی که هنگام مسافرت به‌همراه دارید، بهتر است هر شخص از یک چمدان استفاده کند و برای فرزندتان نیز یک چمدان کودک در نظر بگیرید. اغلب ما به چمدان کودک اهمیت نمی‌دهیم و تمام لوازم او را در کنار وسایل خودمان قرار می‌دهیم؛ اما اگر از آن دسته والدینی هستید که اعتقاد دارید فرزندتان باید حداقل یک چمدان بچگانه داشته باشد یا قصد خرید آن را دارید، همراه ما باشید تا ویژگی‌هایی که یک چمدان کودک مناسب را ارائه کنیم.

نکات مهم هنگام خرید چمدان کودک

هنگام خرید چمدان بچگانه باید نکاتی را در نظر بگیرید تا یک چمدان با کیفیت عالی و مرغوب داشته باشید و مدت زیادی از آن استفاده کنید؛ هم‌چنین باید نکاتی را رعایت کنید تا کودک‌تان به استفاده از چمدان و مرتب کردن وسایلش، تمایل داشته باشد. برخی از مهم‌ترین نکات در این باره عبارت‌اند از:

       ۱. وزن چمدان

کودکان معمولاً استخوان‌های کوچک و نرمی دارند که به‌راحتی آسیب می‌بینند، به همین خاطر باید وزن چمدان را متناسب با توانایی و وزن فرزند خود انتخاب کنید. تصور کنید که فرزندتان یک چمدان دخترانه پر از لباس و عروسک و یا یک چمدان پسرانه پر از لوازم شخصی و اسباب‌بازی دارد؛ آیا او می‌تواند وزن این لوازم و چمدان را با هم جابه‌جا کند؟ معمولاً در هنگام حمل چمدان کودک دو اتفاق رخ می‌دهد: کودک خودش می‌خواهد تمام مسیر آن را حمل کند یا وقتی خسته شود از شما می‌خواهد که به او کمک کنید؛ در هر دو حالت باید وزن چمدان کودک در پایین‌ترین حد ممکن باشد.

        ۲. جنس چمدان بچگانه

برخی بر این باورند که چون چمدان کودک پس از مدتی دیگر کاربردی ندارد، پس نباید به جنس آن دقت کنند؛ درصورتی‌که چمدان کودک باید جنس خوبی داشته باشد چون معمولاً کودکان وسایلی را برای حمل‌ونقل انتخاب می‌کنند که ممکن است به چمدان آسیب بزند و باعث پارگی یا شکستگی بدنه چمدان شوند. در صورتی که فرزندتان دیگر به چمدان بچگانه احتیاج ندارد، می‌تواند برای نظم دادن به لوازم اتاق خود از آن استفاده کند.

        ۳. ابعاد و ظرفیت چمدان

قبل از خرید چمدان مسافرتی باید مشخص کنید که چمدان کودک را برای حمل چه وسایلی تهیه می‌کنید و باتوجه ‌به آن اندازه چمدان را انتخاب کنید. ظرفیت چمدان را باید متناسب با توانایی حمل بار توسط کودک و مقدار لوازمی که معمولاً در مسافرت‌ها به‌همراه دارد انتخاب کنید تا پاسخگوی نیازهای او باشد.

       ۴. دسته و چرخ

چرخ یکی از اصلی‌ترین پارامترهای انتخاب چمدان بچگانه است؛ چرخ چمدان باید کمک کند که کودک حمل راحت‌تری داشته باشد. دسته‌های بلند هم معمولاً باعث می‌شوند که کودک وزن کم‌تری را هنگام حمل چمدان احساس کند. حتماً توجه کنید که جنس دسته و چرخ کیفیت بالایی داشته باشد.

       ۵. زیپ چمدان بچگانه

https://file.tesmino.ir/images/2022/05/image_1652858042.png

کودکان معمولاً خیلی به بستن زیپ‌ها توجه نمی‌کنند و فقط تلاش می‌کنند تا به‌سرعت آن را باز یا بسته کنند؛ پس بسیار مهم است که زیپ چمدان کودک در عین روان بودن، جنس خوب و مقاومت بالایی داشته باشد. زیپ جزء مواردی است که در صورت خراب ‌شدن، به‌راحتی می‌توان آن را تعویض کرد؛ اما بهتر است برای جلوگیری از هزینه اضافی، از همان ابتدا به زیپ چمدان دقت کنید.

      ۶. قفل چمدان کودک

معمولاً قفلی که برای چمدان تعبیه شده، برای کودکان جذابیت دارد. این‌که چمدان کودک شما قفل داشته باشد، تا حدی می‌تواند به حفظ امنیت لوازم او کمک کند و درعین‌حال ممکن است باعث جلب‌توجه کودک شود تا وسایل خود را مرتب کند. چمدان‌های رمزدار گزینه مناسبی برای همه کودکان نیستند؛ بچه هایی که هنوز خواندن را نیاموخته‌اند، نمی‌توانند به‌راحتی از این نوع چمدان استفاده کنند و بهتر است از چمدان‌هایی که قفل معمولی دارند استفاده کنید که فرزندتان به تنهایی توانایی بازکردن آن را داشته باشد.

      ۷. تعداد جیب‌ ها

معمولاً کودکان از وسایل گوناگونی هنگام مسافرت استفاده می‌کنند؛ بنابراین بهتر است چمدانی را انتخاب کنید که جیب‌های بیشتری دارد. از این طریق می‌توانید به نظم لوازم کودک خود کمک کنید. جیب‌ها توسط زیپ، چسب، کش یا بست، از فضای اصلی چمدان جدا می‌شوند؛ این‌که جیب چمدان کودک شما چگونه بسته شود نیز باید باتوجه‌به نیاز کودک انتخاب شود.

      ۸. طرح و رنگ چمدان کودک

پس از این‌که بررسی‌های لازم برای انتخاب چمدان کودک را انجام دادید، از کودک بخواهید از میان چند گزینه پیشنهادی شما، انتخاب نهایی را انجام دهد. توجه کنید که اگر فرزندتان طرح و رنگ چمدان را دوست داشته باشد، تمایلش به استفاده از آن بیشتر می‌شود. خودخواهی را کنار بگذارید و اجازه دهید کودک انتخاب خودش را داشته باشد، از ست‌کردن اجباری چمدان بچگانه با چمدان خودتان دست بردارید!

      ۹. گارانتی

فراموش نکنید که هنگام خرید، از فروشنده بخواهید فاکتور و ضمانت‌نامه را در اختیار شما قرار دهد. احتمال خراب‌شدن چمدان کودک بسیار زیاد است؛ مواقعی که به‌علت ضعف جنس، چمدان خراب می‌شود، می‌توان با گارانتی برای تعمیر یا تعویض آن اقدام کرد.

       ۱۰. قیمت

یکی از مهم‌ترین موارد هنگام خرید هر محصولی، قیمت آن است. قیمت چمدان به تمام مواردی که در بالا گفته شد بستگی دارد. حتماً توجه کنید که مبلغی که پرداخت می‌کنید از ارزش محصول بیشتر نباشد. از چند فروشگاه مختلف قیمت را بپرسید تا اطلاعات به  دست آورید، سپس اقدام به خرید نمایید. فروشگاه پارک بگ یکی از معتبرترین مراکز فروش انواع چمدان دخترانه و پسرانه در طرح ها و رنگ های گوناگون میباشد. میتوانید قبل از خرید چمدان بچگانه به سایت پارک بگ مراجعه کنید.

https://file.tesmino.ir/images/2022/05/image_1652858068.png

خرید انواع چمدان کودک دخترانه و پسرانه از پارک بگ

پارک بگ یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌هایی است که به‌صورت اختصاصی در حوزه فروش انواع کیف و چمدان و محصولات چرمی مشغول به فعالیت است. اولین فروشگاه پارک بگ در سال ۱۳۵۰ شروع به فعالیت کرد و این یعنی بیش از نیم‌قرن تجربه در زمینه فروش انواع کیف دارد.
چنانچه تمایل به خرید چمدان کودک شیک با قیمت مناسب را دارید، می‌توانید به سایت پارک بگ (parkbag.com) مراجعه کنید و طبق معیارهایی که در این مطلب ذکر کردیم، چمدان دخترانه یا چمدان پسرانه مناسب برای مسافرت کودک خود انتخاب کنید. شما در این سایت می‌توانید با مراجعه به صفحه محصول مورد نظرتان، مشخصات فنی، توضیحات و نظرات کاربران را مطالعه کنید تا انتخاب راحت‌تر و دقیق‌تری داشته باشید؛ سپس در صورت تمایل می‌توانید سفارش خود را ثبت کرده و در هر نقطه‌ای از کشور که سکونت دارید، سفارش خود را ظرف ۴۸ ساعت تحویل بگیرید. پارک بگ پشتیبانی ۲۴ ساعته دارد و یک هفته مهلت ضمانت بازگشت کالا نیز به شما ارائه می‌کند؛ بنابراین می‌توانید با خیال راحت از این سایت خرید نمایید.

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.