نیاز زلزله‌زدگان به وسایل گرمایشی و چادر ضخیم - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 12402
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ |

نیاز زلزله‌زدگان به وسایل گرمایشی و چادر ضخیم

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی با توجه به فصل سرما به وسایل گرمایشی، لباس گرم و چادرهای ضخیم نیاز دارند.
نیاز زلزله‌زدگان به وسایل گرمایشی و چادر ضخیم

علیرضا عسگریان معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد، درباره اقدامات صورت‌گرفته در زلزله آذربایجان شرقی اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حدود ۵۶ روستا در سراب و میانه در اثر زلزله اخیر آسیب دیده‌اند.

وی گفت: ۴۱۸ خانه مددجویان کمیته امداد در این زلزله دچار آسیب شدند که ۲۴۳ خانه باید احداث کامل شود و ۱۷۵ خانه نیز نیاز به تعمیر دارد.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد بیان داشت: ۶۲ جایگاه دام مددجویان کمیته امداد در این زلزله آسیب دیده‌اند که ۲۲ جایگاه باید کاملا احداث شود و ۴۰ جایگاه نیز نیاز به تعمیر دارد.

عسگریان یادآور شد: ۱۹۵ خانوار نیازمند لوازم ضروری زندگی هستند که بر اساس برآوردهای صورت‌گرفته بخشی از آن توسط کمیته امداد تامین شده که مرحله دوم نیز به زودی ارسال خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه آن منطقه سردسیر است، نیاز به چادر ضخیم، لباس گرم و بعضی وسایل گرمایشی نفت‌سوز دارند که بخشی از این کالاها تهیه شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد درخواست کرد که مردم برای کمک به زلزله‌زدگان می‌توانند با کد #۱*۸۸۷۷*و یا شماره حساب ۳۳۳۳ بانک ملی کمک‌های خود را به زلزله‌زدگان ارسال کنند.

عسگریان افزود: اقدامات اولیه در این خصوص صورت گرفته و ساخت و تعمیر خانه‌های آسیب‌دیده در این زلزله توسط کمیته امداد آغاز شده، ولی در فصلی قرار داریم که ساخت و ساز کمی به کندی پیش می‌رود.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.