نکات مهم هنگام خرید روفرشی و کاور فرش - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 83629
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴ |

نکات مهم هنگام خرید روفرشی و کاور فرش

دلایل خوبی وجود دارد که خرید روفرشی ارزان قیمت برای سالن و پذیرایی ایده خوبی است. کاور فرش و خرید پرده به خانه شما آرامش و زیبایی می دهد و به شما در مراقبت از فرش کمک می کند.
نکات مهم هنگام خرید روفرشی و کاور فرش

دلایل خوبی وجود دارد که خرید روفرشی ارزان قیمت برای سالن و پذیرایی ایده خوبی است. کاور فرش و خرید پرده به خانه شما آرامش و زیبایی می دهد و به شما در مراقبت از فرش کمک می کند. یک روفرشی می تواند به تنهایی به عنوان یک اثر هنری در کف منزل شما کار کند، و مزیت مهم کاور فرش شستن راحت آن و به علاوه داشتن طرح های زیبا و جذاب است که هر وقت خواستید می توانید طرح آن را عوض کنید. این موضوع کاملا درست است که هر زمان که خواستید می توانید روفرشی ارزان قیمت بخرید اما هنگام خرید کاور فرش باید به یکسری نکات توجه ویژه ای داشته باشید تا بتوانید یک انتخاب درست و اصولی هنگام خرید روفرشی کنید. پس تا پایان همراه ما باشید.

C:\Users\MoSi-KiNG\Pictures\نکات مهم هنگام خرید روفرشی و کاور فرش_files\images_1679837261_6420484d4926e.png

اولین نکته هنگام خرید توجه به نوع رو فرشی است

  1. روفرشی ابریشم

افرادی که به کرک آلرژی دارند خرید روفرشی ارزان قیمت با کیفیت مناسب ابریشمی توصیه می ‌شود. به دلیل نداشتن پرز ایجاد حساسیت در افراد نمی کنند. شما می توانید در یزد نساج به خرید پرده و روفرشی ارزان قیمت با کیفیت بالا را انجام دهید. کاورهای فرش یزد نساج بسیار متنوع هستند و در مدل های مختلف طراحی و تولید می شوند. این مجموعه علاوه بر روفرشی دارای بهترین مدل های روتختی نیز می باشد، شما عزیزان برای مشاهده قیمت روتختی ارزان و روفرشی ارزان قیمت می توانید به وب سایت یزد نساج مراجعه کنید.

  1. روفرشی کشدار

این نوع روفرشی ها از جنس شانل و ابریشم هستند. برای اینکه روفرشی به درستی روی فرش قرار بگیرد دور تا دور آن دور دوزی می شود تا از پیچ یا سر خوردن روی فرش جلوگیری شود.این روفرشی ها با ابعاد بزرگتری دوخته می شوند.

  1. روفرشی شانل

طراحی و مدل کاور فرش شانل بسیار زیبا و چشمگیر می باشند، که علاوه بر این موضوع جنس بسیار نرم و لطیفی دارند. این نوع روفرشی وزن بیشتری نسبت به دیگر کاورهای فرش دارند. این موضوع را باید بدانید که هنگام خرید روفرشی شانل باید هزینه بیشتری نسبت به خرید روفرشی های دیگر پرداخت کنید.

C:\Users\MoSi-KiNG\Pictures\نکات مهم هنگام خرید روفرشی و کاور فرش_files\images_1679837261_6420484d5a864.png

هنگام خرید روفرشی به رنگ و مدل آن توجه کنید

خرید پرده و کاور فرش مثل یک اثر هنری می ماند بنابراین هنگام خرید روفرشی ارزان قیمت باید به رنگ و مدل آن بیشتر توجه کنید. خرید روکش فرش فرصتی عالی است تا برای مدتی از شکل سنتی فرش فاصله گرفته و کمی رنگ و طرح به خانه بیافزایید. لازم نیست خرید پرده و روفرشی هم رنگ یا شکل فرش شما باشد و ایرادی ندارد که با کمی خلاقیت و سلیقه آن را انتخاب کنید. هنگام انتخاب روفرشی طرح دار مراقب باشید که سبک ها و نقش های اصلی در زیر مبلمان پنهان نشود.

قبل از خرید پرده و روفرشی ارزان قیمت در نظر گرفتن سبک دکوراسیون منزل شما بسیار مهم است. اگر بقیه مبلمان خانه شما به اندازه کافی رنگارنگ هستند، نیازی به استفاده از روکش فرش شلوغ نیست. ساده ترین گزینه می تواند همه چیز را درست تنظیم کند و جلوه خاصی داشته باشد. برای مشاهده قیمت روتختی ارزان و خرید پرده با بهترین قیمت می توانید به یزد نساج مراجعه کنید.

هنگام خرید کاور فرش به اندازه و ابعاد آن توجه کنید

یکی از رایج ترین اشتباهات هنگام خرید روفرشی این است که مردم تمایل دارند سایز کوچکتر از نیاز خود را خریداری کنند. روفرشی باید زیر تمام مبلمان اصلی قرار گیرد، در صورتی که این چیدمان امکان پذیر نیست، حداقل باید دو پایه جلویی مبلمان رو فرشی قرار گیرد. قبل از خرید روفرشی ارزان باید محل قرارگیری مبلمان در اتاق را در نظر بگیرید. اگر از روفرش به عنوان فرش استفاده می کنید، حتما قبل از سفارش، طول و عرض فرش را اندازه بگیرید تا اشتباهی رخ ندهد.

قیمت روفرشی را مورد بررس قرار دهید

قیمت در خرید انواع لوازم خانگی نقش موثری دارد. به عنوان مثال قیمت روتختی ارزان یا خرید پرده با قیمت مناسب می تواند شما را به انتخاب شما کمک کند. پس هنگام خرید روفرشی به قیت آن توجه کنید. روفرشی ارزان قیمت دلیل بر بی کیفیتی آن نیست همانطور که خرید پرده یا روفرشی با قیمت بالا دلیل بر داشتن کیفیت خوب نیست. تنها چیزی که هنگام خرید پرده و روفرشی ارزان قیمت باید توجه کنید خرید از یک مرکز معتبر و با سابقه است. با خرید از یزد نساج می توانید انواع روتختی، پرده و روفرشی را با بهترین قیمت و تضمین بهترین کیفیت به راحتی برای خود خریداری کنید.

C:\Users\MoSi-KiNG\Pictures\نکات مهم هنگام خرید روفرشی و کاور فرش_files\images_1679837261_6420484d66e8c.png

موقع خرید روفرشی به مقاومت آن در برابر کثیفی توجه کنید

یکی دیگر از نکات مهم برای تهیه بهترین روفرشی ، مقاومت در برابر لکه آن است. . از آنجایی که روفرشی در وسط اتاق یا کف اتاق قرار می گیرد، افراد زیادی روی آن راه می روند; ممکن است نوشیدنی، مایعات یا غذا روی کاور فرش بریزد. بنابراین وقتی می خواهید کاور فرشی بخرید، از فروشنده در مورد مقاومت آن در برابر لکه بپرسید. اگر فرش دارید، باید فرش خود را دو یا سه بار در سال بشویید. همین مشکل برای روفرشی وجود دارد. در صورت لک شدن کاور فرش باید با یک شوینده ساده بتوان لکه را پاک کرد.

مقاومت در برابر لک نکته مثبت زیباترین مدل های روفرشی ارزان قیمت است در کنار این ویژگی مهم، روفرشی باید در برابر جذب گرد و غبار یا تولید الکتریسیته مقاوم باشد. پس هنگام خرید بهترین روفرشی ارزان قیمت و خرید پرده با رنگ و طرح های مختلف به مقاومت آن در برابر لکه، گرد و غبار باید توجه کرد.

آشنایی با روش نگهداری از روفرشی

درست است که شما از کاور فرش برای جذب آلودگی احتمالی فرش استفاده می کنید. اما مراقبت از خود روفرشی نیز بسیار مهم است.

  • نکته اصلی نحوه تمیز کردن آن است. اگر خانه شما در محلی مستعد گرد و غبار است، سعی کنید روزانه آن را جاروبرقی بکشید تا از ورود گرد و غبار به فرش هایتان جلوگیری کنید. گاهی این گرد و غبار به داخل فرش نفوذ می کند و آن را کدر و ظاهر فرش را بی روح می کند.
  • نکته مهم دیگر لیز خوردن و جمع شدن روفرشی است که این امر باعث چروک شدن و زود کثیف شدن خود کاور فرش می شود. برای جلوگیری از این کار توصیه می شود لبه های کناری روفرشی را کشدار کنید تا باعث ایجاد چنین مشکلاتی نشود.
  • در آخر از مواد شست و شوی ملایم برای تمیز کردن روفرشی خود استفاده کنید تا بافت آن آسیب نبیند و طول عمر بالاتری داشته باشد.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.