نرم افزار صدور فاکتور تحت وب با قابلیت پیگیری مشتری ها - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 68152
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵ |

نرم افزار صدور فاکتور تحت وب با قابلیت پیگیری مشتری ها

نرم افزار صدور فاکتور یک نوع نرم افزار crm تحت وب است که فرآیندهای فروش را مدیریت کرده و به ساماندهی، بهبود عملکرد واحدهای فروش مجموعه‌ها و سازمان‌‌ها، تقویت بهره‌وری، بهبود روابط با مشتریان و جلب رضایت آن‌ها، مدیریت زمان و افزایش فروش کمک زیادی می‌کند.
نرم افزار صدور فاکتور تحت وب با قابلیت پیگیری مشتری ها

نرم افزار صدور فاکتور یک نوع نرم افزار crm تحت وب است که فرآیندهای فروش را مدیریت کرده و به ساماندهی، بهبود عملکرد واحدهای فروش مجموعه‌ها و سازمان‌‌ها، تقویت بهره‌وری، بهبود روابط با مشتریان و جلب رضایت آن‌ها، مدیریت زمان و افزایش فروش کمک زیادی می‌کند. استفاده از این نرم افزار جایگزین بسیار خوبی برای روش‌های سنتی و صدور فاکتور‌  فیزیکی و انجام محاسبات در دفتر است. امروزه فضای رقابتی بین کسب‌وکارها گسترش یافته و راهکارهای مفیدی مانند خرید و استفاده از نرم افزار crm به توسعه و رونق کسب‌وکارها و افزایش فروش و سودآوری منجر خواهد شد. در این مقاله قصد داریم درباره ویژگی‌های فواید نرم افزار صدور فاکتور صحبت کنیم.

نرم افزار صدور فاکتور چه ویژگی‌هایی دارد؟

درصد بسیار زیادی از کسب‌وکارها با ورود به فضای اینترنت فعالیت خود را به صورت آنلاین و با استفاده از طراحی سایت و نرم افزارهای مختلف انجام می‌دهند. نرم‌ افزارها برای ساماندهی و ایجاد نظم در مدیریت خرید و فروش و رسیدگی سریع به کارهای آنلاین طراحی شده‌اند. نرم افزار صدور فاکتور همیار فروش به‌عنوان یک نرم افزار تحت وب صفر تا صد فرآیندهای فروش را به بهترین نحو ممکن مدیریت می‌کند. کسب‌وکارها می‌توانند برای اطمینان از کیفیت این نرم افزار، دوره هفت روزه آن را به صورت رایگان مورد استفاده قرار دهند و پس از امتحان آن برای خرید اقدام نمایند. در این نرم افزار تمام اطلاعات و مذاکرات با مشتری‌ها از قبیل اطلاعات تماس، دیالوگ‌ها یا مکاتبه‌ها، ایمیل‌ها ثبت می‌شود. فاکتورها و پیش فاکتورها به‌همراه مهر و امضا صادر می‌شود. همه اطلاعات در بانک اطلاعاتی نرم افزار صدور فاکتور ذخیره خواهد شد. این نرم افزار از مبلغ فاکتورها و پیش فاکتورهای صادر شده گزارش‌های کامل و جامعی ارائه می‌دهد و با استفاده از آن می‌توان فاکتورهایی را طراحی کرد که با کسب‌وکار مورد نظر تناسب داشته باشد. به طور کلی همه موارد مورد نیاز برای مدیریت فروش و جلب رضایت مشتریان با استفاده از این نرم افزار امکان پذیر خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این نرم افزار کلمه همیار فروش را در اینترنت جستجو کرده و وارد سایت همیار فروش شوید.

در نرم افزار صدور فاکتور چه امکاناتی وجود دارد؟

  • برای هر مشتری یک پرونده یا پروفایل ایجاد می‌شود. یکی از امکانات موجود در نرم افزار صدور فاکتور همیار فروش این است که اطلاعات کاملی از مشخصات و سوابق مشتری به‌صورت یک پرونده ایجاد می‌شود‌. اطلاعات موجود در پرونده مشتری شامل نام و نام خانوادگی، شماره تماس، مذاکرات قبلی، پیش فاکتورهای پیگیری نشده یا در حال انجام، پیش فاکتورهای انجام شده یا لغو شده، فاکتورهای خرید و فروش، تعداد و علت فاکتورهای کنسل شده و غیره می‌باشد‌.
  • برای صدور فاکتور و پیش فاکتور هیچ محدودیتی در تعداد وجود ندارد. یکی دیگر از امکانات نرم افزار صدور فاکتور به‌عنوان یک نرم افزار crm این است که فاکتورها و پیش فاکتورها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به صورت نامحدود صادر می‌کند. پیش فاکتورها به چهار گروه در حال پیگیری، در حال انجام، تبدیل شده به فروش و لغو شده تقسیم بندی می‌شوند. از امکانات دیگر این بخش می‌توان به امکان ویرایش و ذخیره مجدد فاکتورها و پیش فاکتورها اشاره کرد.

  • از فاکتورها و پیش فاکتورها می‌توان به صورت pdf خروجی گرفت. یکی دیگر از امکانات منحصر به فرد نرم افزار صدور فاکتور این است که با استفاده از سه قالب استاندارد و کاربردی برای تمام کسب‌وکارها شامل قالب فاکتور معمولی، قالب فاکتور رسمی مربوط به سازمان امور مالیاتی و قالب فاکتور با وزن می‌توان از فاکتورها به صورت چاپ مستقیم یا pdf خروجی گرفت. در زمان گرفتن خروجی می‌توان وجود یا عدم وجود مهر و امضا را نیز تعیین کرد یا با پرداخت هزینه به جای استفاده از قالب‌های رایگان یک قالب اختصاصی طراحی کرد.
  • می‌توان برای محصولات کسب و کار انبار ایجاد کرد. با وجود این امکانات به راحتی می‌توان از محصولات موجود در انبار یک لیست کامل تهیه کرد و اطلاعاتی مانند نام محصول، قیمت، موجودی، وزن، و توضیحات محصول را در نرم افزار ارائه داد. در زمان صدور فاکتور توسط نرم افزار قیمت‌های بروز به نمایش در می‌آیند.
  • داشبورد حرفه‌ای و کاربردی برای کاربران طراحی شده است. یکی از امکانات ارائه شده در این نرم افزار داشبورد حرفه‌ای و ساده‌ای است که برای راحت شدن کار کاربران طراحی شده است تا از این طریق بتوانند امور مورد نیاز را پیگیری کنند.
  • پیگیری‌ فاکتورها و قرارهای ملاقات به‌صورت آلارم اعلان می‌شود. این نرم افزار طوری طراحی طراحی شده است که برای پیگیری فاکتورها، قرارهای ملاقات آلارم ارسال می‌کند تا به‌موقع اطلاع رسانی کرده باشد.
  • در این نرم افزار تمام نامه‌ها و مکاتبات درون سازمانی مدیریت می‌شود. در یک کسب‌وکار یا سازمان بین مدیران و مشتریان نامه‌های مختلفی رد و بدل می‌شود. در نرم افزار صدور فاکتور تمام نامه‌ها به خوبی تنظبم و مدیریت شده‌اند و با شماره‌گذاری اتوماتیک آرشیو می‌شوند.
  • برای تمام کاربران امکان چت خصوصی یا گروهی فراهم شده است. در این نرم افزار کاربران می‌توانند به‌طور خصوصی یا در گروه با هم گفتگو و تبادل نظر داشته باشند. مدیر نرم افزار به همه پیام‌ها دسترسی دارد. پیام‌های ارسال شده به‌هیچ وجه قابل ویرایش یا حذف نیستند.
  • مدیر نرم افزار لیست قیمت‌ها را تنظیم و ارائه می‌دهد. برای اطلاع کارشناسان فروش از قیمت محصولات یا خدمات لیستی از قیمت‌ها شامل نام محصول، قیمت خرید، قیمت فروش، تاریخ بروز سانی و غیره در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد. این لیست در نرم افزار صدور فاکتور قابل ویرایش و به‌روز رسانی است.
  • برای آگاهی از جلسات و کارها تقویم کاری ارائه می‌شود. در نرم افزار صدور فاکتور تقویم کاری طراحی شده است که در آن تمام روزهایی که قرار است جلسات برگزار شود به ثبت رسیده و به صورت آلارم اعلام می‌شود.
  • با گرفتن خروجی اکسل از لیست مشتریان به اطلاعات آن‌ها در خارج از نرم افزار نیز دسترسی دارید.  برای تبلیغ کسب‌وکار و ارسال پیامک‌های گروهی یا ایمیل به مشتریان باید به اطلاعات آن‌ها دسترسی داشته باشید. با افزایش تعداد مشتریان امکان دست یافتن به اطلاعات تماس و ایمیل آن‌ها کاری دشوار است. با گرفتن خروجی اکسل از لیست مشتریان به‌راحتی می‌توان برای آن‌ها پیامک یا ایمیل ارسال کرد.

نتیجه‌گیری

در این مقاله به معرفی نرم افزار صدور فاکتور پرداختیم و تمام امکانات منحصر به فرد موجود در این نرم افزار crm را مورد بررسی قرار دادیم. مشاغل مختلف با خرید و استفاده از این نرم افزار می‌توانند کسب‌وکار خود را رونق ببخشند و از رقبای خود پیشی بگیرند. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت همیار فروش به آدرس اینترنتی https://hamyareforosh.com/ مراجعه نمایید.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.