نحوه خرید فیش حج تمتع آزاد ۱۴۰۲ - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 85157
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹ |

نحوه خرید فیش حج تمتع آزاد ۱۴۰۲

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که برای حضور در سرزمین وحی و زیارت حضرت یار لحظه شماری می کنید، آشنایی با نحوه خرید فیش حج تمتع 1402 برایتان خالی از لطف نخواهد بود!
نحوه خرید فیش حج تمتع آزاد ۱۴۰۲

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که برای حضور در سرزمین وحی و زیارت حضرت یار لحظه شماری می کنید، آشنایی با نحوه خرید فیش حج تمتع ۱۴۰۲ برایتان خالی از لطف نخواهد بود!

خانه دوست کجاست؟!

پروردگار جهانیان خانه های مختلفی دارد؛ از بیت المقدس و بیت المعمور گرفته تا قلب که عظیم ترین آن هاست. یکی از این خانه ها کعبه ظاهری است که هر عاشق حیرانی طالب دیدار آن است. اگر اجازه حضور در این خانه را یافتید، شیفتگان از قافله جا مانده را هم دعا کنید. باشد که اجابت گردد.

قیمت حج تمتع آزاد خرید فیش حج واجب ۱۴۰۲

خرید و فروش قانونی فیش حج واجب؛ مواظب باشید طعمه کلاهبرداران نشوید!

متاسفانه پای کلاهبرداران و اهداف شوم آنان به ماجرای خرید و فروش فیش حج واجب نیز باز شده است. از همین رو توصیه می شود که برای خرید و فروش فیش حج، قانونی ترین راه را برگزینید. می پرسید چه راهی؟!

خدمتتان عرض خواهیم کرد.

همه ما به خوبی می دانیم که تشرف به دیار خوبی ها و زیارت حضرت یار بدون خرید فیش حج از محالات است. خرید این فیش نخستین اقدامی است که برای شرکت در این سفر سرشار از معنویت می بایست انجام دهید. انجام قانونی این کار دارای مراحل مشخصی است که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت:

  • مراجعه طرفین معامله (خریدار و فروشنده فیش) به یکی از دفاتر زیارتی مورد تایید سازمان حج و زیارت
  • ارائه مدارک شناسایی دو طرف و اصل فیش به دفتر زیارتی
  • ثبت رسمی اطلاعات در دفتر زیارتی و صدور برگه درخواست مجوز برای انتقال مالکیت فیش از فروشنده به خریدار
  • ارائه مدارک و برگه درخواست مجوز انتقال فیش حج به سازمان حج و زیارت
  • صدور معرفی نامه‌ برای ارائه در دفتر اسناد رسمی پس از تایید مدارک و درخواست انتقال فیش از سوی سازمان حج و زیارت
  • امضای صلح نامه جهت معامله فیش در دفتر اسناد رسمی
  • ثبت معامله در دفتر اسناد رسمی و صدور فیش جدید به نام خریدار

قیمت فیش حج چقدر می باشد؟

قبل از فروش و خرید فیش حج از قیمت فیش تمتع مطلع شوید برای دانستن این موضوع می توانید به سامانه جامع فیش حج نوراسیر یا دفاتر وابسته به سازمان حج و زیارت مراجعه کنید و از قیمت فیش حج مطلع شوید. توجه کنید که قیمت حج توافقی است و این موضوع بین گیرنده و واگذارکننده فیش حج مشخص می شود.

قیمت حج واجب تجربه خرید قانونی فیش حج واجب در سامانه جامع فیش حج نوراسیر

خرید و فروش فیش حج واجب؛ عملی قانونی یا غیر قانونی؟!

یکی از پرتکرارترین سوالاتی که از جانب علاقه مندان به خرید فیش حج واجب ۱۴۰۲ مطرح می گردد، این است: آیا خرید و فروش این فیش قانونی است؟!

پاسخ مثبت است. شما می توانید با پرداخت هزینه، نسبت به خرید فیش حج واجب ۱۴۰۲ اقدام نمایید. البته توصیه می شود که برای پیشگیری از وقوع رخدادهای ناخوشایند، حتما این کار را در دفاتر زیارتی مورد تایید سازمان حج و زیارت انجام دهید. در غیر این صورت فیش خریداری شده فاقد اعتبار بوده و اعزام شما علیرغم پرداخت هزینه امکان پذیر نخواهد بود.

تعداد دفعات انتقال فیش حج واجب

بر اساس قوانینی که سازمان حج و زیارت در این راستا وضع نموده است، فیش حج واجب در حالت کلی دو بار قابل انتقال است. یک بار به اشخاص غیر و بار دیگر به خانواده درجه یک. گفتنی است که اخذ تاییدیه سازمان حج و زیارت برای انتقال دوم ضروری می باشد.

قیمت حج تمتع

سامانه جامع فیش حج نوراسیر

قیمت فیش حج واجب چقدر است؟

یکی از مهم ترین مواردی که اطلاع از آن پیش از خرید و فروش فیش حج واجب الزامی است، قیمت این فیش می باشد. برای اطلاع از قیمت روز کافیست به سایت ها یا دفاتر وابسته به سازمان حج و زیارت مراجعه نمایید.

عوامل متعدد و متنوع بسیاری وجود دارند که قیمت حج تمتع را تحت تاثیر قرار می دهند. این امر موجب شده که امکان تعیین قیمت دقیق فیش میسر نباشد. برخی از مهم ترین عوامل اثرگذار بر قیمت فیش حج واجب عبارتند از:

  • قیمت دلار
  • سال اعزام
  • شهر اعزام
  • قیمت اعلام شده از سوی سازمان حج و زیارت

خرید و فروش وکالتی فیش حج واجب؛ بلی یا خیر؟!

 توصیه می شود که از خرید و فروش فیش حج واجب به صورت وکالتی بپرهیزید. چرا که سازمان حج و زیارت مجوز انتقال فیش هایی را که به صورت وکالتی خریداری شده اند، صادر نمی کند.

خرید و فروش فیش حج واجب را تنها در دفاتر زیارتی مورد تایید سازمان حج و زیارت و فقط در استان خود انجام دهید. توجه به تاریخ ثبت نام یکی دیگر از الزاماتی است که عدم رعایت آن در هنگام خرید فیش، می تواند حسابی به ضررتان تمام شود. چرا که اختلاف حتی یک ماه در تاریخ ثبت نام تاثیر به سزایی در قیمت فیش حج واجب دارد.

قیمت فیش حج تمتع آزاد نوراسیر؛ راهنمای شما در خرید فیش حج واجب ۱۴۰۲

نوراسیر؛ راهگشای شما از ثبت نام تا طواف!

اگر برای دریافت پاسخ سوال هایتان نیازمند راهنمایی های یک مشاور کاربلد هستید، می توانید روی کمک نوراسیر حساب کنید. سوال از شما، پاسخگویی با نهایت افتخار و احترام از ما!

 

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.