مهدی صولی در نشست ارزیابی عملکرد گوشتیران: قدرشناس اطمینان مردم به سلامت و کیفیت گوشتیران باشید/گوشتیران ظرفیت بالایی برای کسب سهم از بازار پایدار دارد - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 101239
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲ |

مهدی صولی در نشست ارزیابی عملکرد گوشتیران: قدرشناس اطمینان مردم به سلامت و کیفیت گوشتیران باشید/گوشتیران ظرفیت بالایی برای کسب سهم از بازار پایدار دارد

مهدی صولی مدیر عامل شرکت مادر تخصصی صنایع غذایی سینا به همراه معاونین هلدینگ با حضور در شرکت پروتئین گستر سینا به بررسی عملکرد این شرکت پرداختند.
مهدی صولی در نشست ارزیابی عملکرد گوشتیران: قدرشناس اطمینان مردم به سلامت و کیفیت گوشتیران باشید/گوشتیران ظرفیت بالایی برای کسب سهم از بازار پایدار دارد

به گزارش روابط عمومی گوشتیران، مهدی صولی مدیر عامل شرکت مادر تخصصی صنایع غذایی سینا به همراه معاونین هلدینگ با حضور در شرکت پروتئین گستر سینا به بررسی عملکرد این شرکت پرداختند.
صولی در بازدید از کارخانه و در جلسه بررسی عملکرد شرکت صنایع غذایی پروتئین گستر سینا(گوشتیران) با تاکید بر اعتبار و قدمت گوشتیران در صنعت غذا گفت: گوشتیران با تاکید مستمر بر اصالت و سلامت از شرکت های تولید کننده برتر محصولات پروتئینی است که مردم و خانواده های ایرانی با اطمینان محصولات آن را مصرف می کنند. بدین جهت توسعه سبد متناسب با کشش پذیری بازار رو به رشد فراورده های پروتئینی و گسترش سطح پوشش مشتریان می بایست از مهمترین اولویت های مدیریتی گوشتیران باشد.
وی با اشاره به بازارهای هدف و نوظهور افزود: مقدمات شراکت راهبردی برای تولید و فروش محصولات کیفیت محور گوشتیران در مقاصد صادراتی فراهم شده است و ضروری است تا در دوره جدید پیگیری این هدف در اولویت سیاست های جاری شرکت قرار گیرد.
مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی سینا در این جلسه با تاکید بر ضرورت اجرای طرح های توسعه ای این شرکت، گفت: گوشتیران ظرفیت بالایی برای کسب سهم از بازار پایدار و بیشتر در تولید،عرضه و فروش محصولات سالم به مردم عزیز ایران دارد و باید در این موضوع قوی تر از گذشته حرکت کند.
مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی سینا در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مدیران ارشد هلدینگ و شرکت اظهار داشت: کارگران شرکت ها به واقع جزو خانواده ما مدیران هستند و باید تمام تلاش مدیران در کنار توسعه و سود آوری شرکت، بهبود سطح زندگی این عزیزان و همدلی با این قشر زحمتکش باشد. اگر قرار است در هزینه ها صرفه جویی شود که البته تکلیف و الزام مدیریتی است نباید این موضوع بر معیشت کارگران اثر بگذارد، بلکه با افزایش بهره وری و کاهش بهای تمام شده و نیز صرفه جویی در هزینه های غیر ضروری این هدف را دنبال کنید.
همچنین در این جلسه محسن هادی زاده مدیرعامل شرکت پروتئین گستر سینا نیز گزارشی از عملکرد این شرکت ارائه کرد.

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.