مقدار پودر دکلره و اکسیدان【محاسبه دقیق】+جدول - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 78465
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۹:۳۱ |

مقدار پودر دکلره و اکسیدان【محاسبه دقیق】+جدول

اغلب خانم ها، معمولا در دوره ای از زندگی خود، علاقه به تغییر رنگ موهای خود از تیره به رنگ های روشن میکنند. اما حذف تمامی پیگمنت های سیاه از مو روند طولانی تری خواهد داشت و باعث خواهد شد که به موها آسیب جدی وارد شود.
مقدار پودر دکلره و اکسیدان【محاسبه دقیق】+جدول

اغلب خانم ها، معمولا در دوره ای از زندگی خود، علاقه به تغییر رنگ موهای خود از تیره به رنگ های روشن میکنند. اما حذف تمامی پیگمنت های سیاه از مو روند طولانی تری خواهد داشت و باعث خواهد شد که به موها آسیب جدی وارد شود.

برای این کار نیاز است که موها دکلره شوند. از طرفی اگر در محاسبه مقدار پودر دکلره و اکسیدان اشتباهی صورت گیرد، نتیجه آن چیزی که میخواهید نخواهد شد. در این مقاله قصد داریم شما را با چند برند مشهور تولید کننده پودر دکلره آشنا کرده و سپس نحوه دکلره کردن مو و نسبت مقدار پودر دکلره و اکسیدان را بگوییم. با ما همراه باشید.

پودر دکلره وال وار

پودر دکلره وال وار در دو رنگ سفید و پودر آبی است. این محصول در بسته بندی ۵۰۰ گرمی در بازار موجود است. پودر دکلره وال وار بدون غبار و گاز است و دارای بوی بد نیست. در هنگام ترکیب شدن با اکسیدان کف نمی‌کند و به هیچ عنوان به موها آسیب نمی‌زند. بدون مشکل موها را روشن می کند. دارای چربی ست که باعث براق شدن و درخشانی موهای دکلره شده می شود. حاوی کراتینه است و بعد از استفاده، موها زبر و دمیج نمی شود.

Description: D:\09.nerkhjoo\valvar.jpg

علاوه بر نرمی و لطافت مو با ایجاد یک لایه نامرئی بر سطح مو از آسیب رساندن به موی سر جلوگیری می‌کند و ضد زردی مو است. بهترین پودر دکلره موها را در مدت زمان کوتاه به پایه بالا می‌رساند بدون اینکه به موها آسیب بزند. اگر موها قبلا دکلره شده باشند، بدون سوختگی و دمیج شدن مو، موها را به پایه رسانده و آن‌ها را دکلره می‌کند.

پودر دکلره آوایی

برند آوایی از سال ۱۳۸۴ با تولید لوازم آرایشی برای مو و ناخن از مشهورترین های این حوزه می باشد. استفاده از عصاره آلوئه ورا، روغن آرگان، کراتین و رایحه های جذاب و بیاد ماندنی وجه تمایز این برند با سایر برندها می باشد. همچنین طراحی، ظاهر زیبا و کیفیت بالا این برند را در گروه محصولات لوکس قرار داده است، که باعث شده جایگاه ویژه ایی در میان کشورهای خاورمیانه پیدا کند.

برند آوایی اولین تولید کننده پودر سبز در ایران است. پودر دکلره آوایی روشن کننده قوی جهت مصرف در آرایشگاه ها میباشد. با غلظتی ثابت در طول زمان تاثیر پذیری بالایی دارد و از پوسیدگی مو جلوگیری میکند . مقاومت کششی تارهای مو در هنگام دکلره را افزایش میدهد و ایمنی سلول های پیاز مو را بالا میبرد. ترمیم کننده مو و کاهش التهاب و خارش پوست سر نیز میباشد.

پودر دکلره آوایی همچنین اکسیژن رسانی به مو را افزایش داده و از تخریب و شکنندگی مو در اثر دکلره جلوگیری میکند. همچنین ساختار طبیعی مو را حفظ کرده و رطوبت مو را تنظیم میکند.

پودرهای دکلره آوایی در سه مدل سفید با رایحه وانیل، سبز با رایحه لیمو و آبی با رایحه نعنا تولید میشود.

Description: D:\11.socialmedialister\awaii 1.jpg

پودر دکلره لیلافیکس

پودر دکلره لیلافیکس به عنوان یکی از پودرهای بی ضرر و بدون غبار میباشد.که کمترین مقدار آمونیاک را در خود دارد و به خاطر دارا بودن پیگمنت شنی , براحتی موهای دکلره شده را به پایه های بلوند میرساند. خواص روشن کردن و عدم ایجاد سوزش و انتشار گازهای مضر، این پودر را به محصولی جهانی مناسب برای تمامی فنون و کلیه مدل های مو تبدیل کرده است .

Description: D:\09.nerkhjoo\Lilafix.jpg

لیلافیکس بی شک جزو بهترین پودر های دکلره موچود در دنیا میباشد و آرایشگران حرفه‌ای برای رنگ‌آمیزی بهتر مو و از بین بردن رنگ‌های قبلی ازجمله حنا، گیاهی و رنگ‌های سختی همچون پرکلاغی استفاده می‌کنند.

مقدار پودر دکلره به اکسیدان چقدر باید باشد؟

دکلره کردن موها کار بسیار حساسی است. می‌توان گفت حتی چندین برابر بیشتر از رنگ مو به تخصص و کاربلدی مجری‌اش نیاز دارد. آگاهی و مهارت کافی در ترکیب نسبت پودر دکلره به اکسیدان ارتباط مستقیمی روی نتیجه کار و موهایتان دارد، به گونه‌ای که فقط در صورتی قادر هستند نتیجه زیبا و دلخواهی برای شما روی موهایتان بیافرینند که پودر دکلره و اکسیدان به نسبت درستی ترکیب شده باشند.

اگر می‌خواهید بدانید نسبت پودر دکلره به اکسیدان باید چقدر باشد، اول باید بدانید که پودر دکلره با واحد پیمانه مخصوص به خودش اندازه‌گیری می‌شود. یعنی به ازای هر پیمانه پودر دکلره‌ای که استفاده می‌کنید، باید ۱۲۰ میلی‌لیتر اکسیدان هم به آن اضافه کنید. بنابراین نسبت دقیق برای دکلراسیون مو به صورت ۱ (پودر دکلره) به ۱٫۲ (اکسیدان) است.

مقدار پودر دکلره مقدار اکسیدان
نیم پیمانه ۶۰ میلی لیتر
۱ پیمانه ۱۲۰ میلی لیتر
۲ پیمانه ۲۴۰ میلی لیتر
۳ پیمانه ۳۶۰ میلی لیتر
۴ پیمانه ۴۸۰ میلی لیتر
۵ پیمانه ۶۰۰ میلی لیتر

روش استفاده از پودر دکلره

  • پودر دکلره قابل استفاده با فویل و شانه اسپاتولا می باشد.
  • پودر دکلره را با اکسیدان آوایی مخلوط کنید و زمانیکه به غلیظت مناسب رسید می توانید از آن روی موها استفاده کنید.
  • هر قدر اکسیدان قوی تری استفاده کنید سرعت بیشتری در روشن کردن مو خواهد داشت.

منع مصرف

  • قبل از استفاده از پودر دکلره حتما تست حساسیت روی بازو انجام شود.
  • در زمان استفاده از پودر دکلره هر ۵ دقیقه یک بار موها چک شوند.
  • از پودر دکلره روی زخم باز استفاده نشود.

سخن آخر

هنگام خرید پودر دکلره حتما دقت کنید که آن بالا بوده و به موهای شما اسیب نزند. دکلره روی موهای سالم و رنگ نشده بهتر عمل می کند. اگر موهای تیره و رنگ شده دارید و می خواهید موهای خود را خی

لی روشن کنید، ممکن است رسیدن به رنگ مورد نظر شما نیازمند چند جلسه دکلره کردن باشد و بهتر است این جلسات را چند هفته یا یک ماه یک بار باشد تا در نتیجه بیش از حد موهای خود را رنگ نکنید.
اگر موهای شما بسیار تیره، فرفری و رنگی، یا آسیب دیده است توصیه می کنم که موهای خود را در خانه دکلره کنید و در عوض آن را به صورت حرفه ای انجام دهید تا نتایجی را که انتظار دارید دریافت کنید.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.