معرفی ۵ نوع جک درب پارکینگ ایرانی - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 66710
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵ |

معرفی ۵ نوع جک درب پارکینگ ایرانی

در این مقاله قصد داریم به کاربران کمک کنیم از میان برندها و مدل های مختلف جک درب پارکینگ ایرانی، ۵ نمونه برجسته از بهترین و محبوب ترین برندها و مدل ها را بشناسند.
معرفی ۵ نوع جک درب پارکینگ ایرانی

 

در این مقاله قصد داریم به کاربران کمک کنیم از میان برندها و مدل های مختلف جک درب پارکینگ ایرانی، ۵ نمونه برجسته از بهترین و محبوب ترین برندها و مدل ها را بشناسند. به طور کلی هر کدام از برندهای ایرانی سازنده جک درب پارکینگ دارای ویژگی های منحصر بفردی هستند، اما دوبرند مشهور در تولید جک های ایرانی سیماران و یال هستند. در ادامه به معرفی جزییات پنج مدل برجسته خواهیم پرداخت.

جک درب پارکینگ ایرانی

جک درب پارکینگ سیماران

به عنوان اولین برند به سیماران می‌پردازیم. سیماران یک برند مشهور و باسابقه ایرانی است. در ایران سیماران را بیشتر با محصولاتی مانند انواع آیفون تصویری و درب های کنترلی می‌شناسند. اما در کنار تولیدات خود، در این سال ها جک درب پارکینگ ایتالیایی پروتکو نیز وارد می کرد. اکنون پس از سابقه واردات این برند ایتالیایی خود نیز در زمینه تولید جک درب پارکینگ اتوماتیک فعال است. شرکت سیماران چهار مدل جک درب پارکینگ تولید می کند؛ گرانترین مدل جک درب پارکینگ سیماران دارای بازوی برند پروتکو ایتالیا است ولی اکنون به علت دشواری واردات این قطعه، در تعداد کمتری تولید می شود. بنابراین سه نوع دیگر جک های سیماران تنها در کیفیت بازوها با یکدیگر متفاوت هستند. اما در دیگر قطعات جانبی مانند مدار، چشمی، فلاشر و ریموت تفاوتی میان مدل های جک سیماران وجود ندارد. جک های سیماران اکنون از جمله بهترین محصولات بازار داخلی ایران به شمار می روند.

جک سیماران ، جک فراز سیماران

جک درب پارکینگ یال

برند برجسته بعدی که در تولید جک پارکینگ ایرانی در میان کاربران شناخته شده، برند یال می باشد. اصولا محصولات شرکت یال در این زمینه بسیار متنوع است و انواع درب های ریلی  دو لنگه و تک لنگه را در رنج های مختلف قیمتی تولید و عرضه می کند. چیزی که سبب شهرت این برند شده است، کیفیت جک های پارکینگ یال است. اما در کنار این کیفیت گارانتی مطلوب محصولات یال نیز مزید بر علت است که کاربران بیشتری را به خود جذب کند. برند یال از رقیبات جدی برند سیماران در بازار است که شانه به شانه در تولید جک درب پارکینگ فعالیت می کنند. کیفیت محصولات برند یال را می توان با نمونه های مشابه خارجی نیز مقایسه کرد. جک درب پارکینگ یال در انواع گوناگون همواره از پرفروش ترین های بازار داخلی بوده است.
اگر بخواهیم ویژگی های جک درب پارکینگ یال را به صورت یک فهرست ارائه کنیم باید به موارد زیر اشاره نماییم:

قابلیت کارکرد عالی در تمام شرایط آب و هوایی مناطق ایران، شامل مناطق سردسیر و گرمسیر، زیرا دارای بدنه ای است که آب و گرد و غبار در آن نفوذ نمی کند.

  • برخورداری از قدرت موتور ۲۲۰ ولت
  • برخورداری از قابلیت جا به جایی هر لنگه درب با وزن ۳۵۰ کیلوگرم
  • برخورداری از قابلیت باز کردن درب با عرض ۴ متر
  • دارای تابلو فرمان با برنامه های کامل

پکیج جک درب پارکینگی یال yaal

جک درب پارکینگ میلان

برند ایرانی دیگری که در تولید جک درب پارکینگ نامی شناخته شده است، برند میلان می باشد. شرکت میلان انواع جک درب پارکینگ را با موتوری بسیار قدرتمند و در عین حال طراحی ظریف تولید می کند. گفتنی است که در عین ظرافت در طراحی جک درب پارکینگ میلان از بدنه بسیار با استحکامی نیز برخوردار است. جک های تولید شده توسط شرکت میلان نیز از موتور ایتالیایی بهره می برند و از این رو کیفیت بسیار مطلوبی دارند. انواع جک درب پارکینگ میلان همچنین از ضریب خطای بسیار پایینی برخوردار است و محصول امنی در این زمینه به شمار می رود. سابقه تولید محصولات برند میلان نشان داده که کیفیت جک های میلان با استانداردهای جهانی مطابقت دارد و همواره شرکت میلان در حفظ این استانداردها در تولید محصولات جدیدش، کوشیده است. همچنین انواع جک پارکینگ میلان برای درب های دو لنگه و انواع دیگر کاربرد دارد و از تمام سیستم های عملکردهای سیستم درب اتوماتیک پشتیبانی می کند.

جک درب اتوماتیک میلان milan

جک درب پارکینگ تابا

برند پنجم و نهایی در میان برندهای تولید کننده جک درب پارکینگ ایرانی، شرکت معتبر تابا است. جک دری پارکینگ تابا عموما محصولی با کیفیت است و از تنوع مناسبی نیز برخوردار می باشد. شرکت تابا الکترونیک انواع جک پارکینگ خود را از برند ایتالیایی نایس کپی کرده و بنابراین محصولات تابا از کیفیت و کارایی مشابه همان برند برخوردار است. قدرت هر بازو جک پارکینگ تابا حدود ۵۰۰ کیلو گرم میباشد و از درب های برای هر لنگه ۱ متر تا ۳.۵ متر از این جک استفاده می شود. این جک پارکینگ ایرانی بسیار قدرتمند است و به صورت ماردونی که جک پارکینگی بدون شفت است، تولید می شود. از جمله مهمترین ویژگی های کیفی جک های تابا، ضد آب و گرد غبار بودن و بدنه آلومینیومی است.
همچنین جک های تابا دارای مدار فرمان هوشمند و قابلیت ایست در حین عمل و قابلیت باز و بسته شدن به صورت دستی در مواقع لزوم هستند. در آخر نیز باید اشاره کنیم که انواع جک پارکینگ تابا دارای ۱۸ ماه گارانتی با اصالت می باشند.

جک پارکینگی ایرانی تابا الکترونیک

جک درب پارکینگ بتا

شرکت بتا نیز در زمینه تولید انواع جک درب پارکینگ، در ایران برند شناخته شده ای است. این شرکت به طور کلی تولید کننده بسیاری محصولات الکترونیکی و حفاظتی است. جک درب پارکینگ بتا مانند دیگر محصولات این شرکت از کیفیت استاندارد و قابل قیاس با نمونه های خارجی برخوردار است. از آنجا که جک های بتا دارای تنوع مناسبی نیز هستند، می توانند انواع درب های پارکینگی در وزن های مختلف را جابجا کنند. بنابراین کاربران اگر برند بتا را انتخاب کنند، بسته به وزن درب، گزینه های مختلفی دارند برای انتخاب جک درب پارکینگ. برای نمونه چنانچه درب پارکینگ شما فضای کافی برای گردش نداشته باشد می توانید از جک درب پارکینگ بتا با موتور ریلی بهره ببرید. در واقع برند بتا برای انواع درب های پارکینگی، جک‌ مخصوص به خودش را تولید کرده است. این نکته نیز اهمیت دارد که انواع جک بتا در بازار ایران از قیمت های بسیار مناسب و قابل رقابت با برندهای خارجی برخوردار است و همچنین گارانتی محصولات بتا نیز از کیفیت مطلوبی برای کاربران برخوردار است و محصولات بتا به مدت یکسال گارانتی بی قید و شرط خواهند داشت.

 

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.