معرفی و دانلود بهترین فیلم های هندی - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 65415
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵ |

معرفی و دانلود بهترین فیلم های هندی

فیلم های هندی دنبال کنندگان فراوانی دارد که بسیار دلبسته دیدن جدیدترین آثار این کشور هستند، صنعت سینمایی هند نیز در میزان تولیدات در رتبه نخست جهان قرار دارد.
معرفی و دانلود بهترین فیلم های هندی

 

فیلم های هندی دنبال کنندگان فراوانی دارد که بسیار دلبسته دیدن جدیدترین آثار این کشور هستند، صنعت سینمایی هند نیز در میزان تولیدات در رتبه نخست جهان قرار دارد.

با توجه به حجم تولیدات فیلم های هندی و در رتبه نخست بودن این سینما از نظر کمی و نه کیفی، سالانه میزان زیادی فیلم و سریال هایی تولید می شود که اکثرا در ژانر عاشقانه، کمدی، اکشن و جنایی هستند که در بین آنها فیلم های سینمایی بیشتر از سریال ها به چشم میخورد و این نشان میدهد سازندگان این کشور به تولید فیلم های سینمایی مشتاق ترند تا یک مجموعه چندین قسمتی تحت یک سریال. هرچند که هنوز عده ای سینمادوستان اعتقاد دارند سینمای هند به شدت اغراق آمیز شده است اما واقعا می شود فیلم هایی پیدا کرد که ارزش تماشای بالا و مفهومی می باشند و دیدن آنها میتواند این بینش را بوجود آورد که میتوان در لا به لای آثار هندی فیلم های با مفهوم پیدا نمود. اگر شما نیز به دنبال اینگونه فیلم ها هستید رسانه دانلود فیلم هندی کاران را دنبال کنید و فیلم ها را به صورت دوبله فارسی و یا زیرنویس فارسی از کاران مووی دریافت کنید.

جدیدترین فیلم های هندی

  1. دانلود فیلم شارماجی نامکین

شارماجی نامکین یا خوراکی های خوشمزه آقای شارما (Sharmaji Namkeen) یک فیلم کمدی، درام و خانوادگی محصول سال ۲۰۲۲ کشور هندوستان به کارگردانی هیتش بهاتیا و نویسندگی سوپراتیک سن و هیتش بهاتیا است که توسط سه کمپانی Excel Entertainment و MacGuffin Pictures و Sony Pictures International Productions تولید و منتشر شد؛ بازیگرانی همچون ریشی کاپور، پارش راوال، جوهی چاولا، ایشا تلوار، شیبا چادا، مادو آناند چاندوک، نیرمالا جی چاندرا، عمار چوداری، آشوک چابرا در این فیلم بازی می کنند؛ این فیلم اولین بار در تاریخ ۳۱ مارس سال ۲۰۲۲ میلادی توسط Sony Pictures Releasing در سینماهای کشور هندوستان اکران شد سپس توسط کمپانی آمازون پرایم Amazon Prime Video در آمریکا، هندوستان و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ جالب است بدانید پس از مرگ ریشی کاپور در آوریل سال ۲۰۲۰ میلادی، پارش راوال قسمت باقی مانده فیلم را به جای وی کامل کرد؛ فیلم شارماجی نامکین پس از اکران با بازخوردهای مثبت فراوانی از سوی منتقدین و مخاطبان روبرو شد و اغلب آن‌ها موسیقی متن، بازی خوب بازیگران، سکانس‌های طنز، نویسندگی، داستان جذاب، کارگردانی و همچنین نحوه فیلمبرداری آن را تحسین کردند. دانلود فیلم های جدید هندی از رسانه کاران مووی بسیار راحت است.

  1. دانلود فیلم کی جی اف : بخش ۲

فیلم سینمایی کی.جی.اف: بخش ۲ یا کی.جی.اف: قسمت دوم (K.G.F: Chapter 2) یک فیلم اکشن، جنایی، درام و هیجان‌انگیز محصول سال ۲۰۲۲ کشور هندوستان به کارگردانی پرشانت نیل است که توسط کمپانی Hombale Films تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز پرشانت نیل به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون یاش، سانجی دات، راوینا تاندون، پراکاش راج، سریندی شتی، آنانت ناگ، مالاویکا آویناش، ساران ساکتی، آشیوت کومار، واسیستا ان. سیما، آرچانا جویس، راماچاندرا راجو، آویناش در آن به ایفای نقش پرداخته اند؛  این فیلم که با بودجه ۱۲۰ کرور ساخته شده و قسمت دوم و دنباله فیلم K.G.F: Chapter 1 محصول سال ۲۰۱۸ محسوب می‌شود، اولین بار در تاریخ ۱۴ آوریل سال ۲۰۲۲ میلادی توسط کمپانی‌ های Hombale Films و Excel Entertainment و Sri Ishna Entertainments در سینماهای کشور هندوستان اکران می‌شود؛ تیزر این فیلم به سریع‌ترین و پربازدیدترین تیزر جهان تبدیل شد که در عرض ۲۴ ساعت بیش از ۷۸ میلیون بازدید داشت و در یوتیوب یک رکورد جهانی جدید ایجاد کرد. برای دانلود فیلم کی جی اف می توانید به سایت کاران مووی مراجعه کنید.

  1. دانلود فیلم سلام نظامی

سلام نظامی یا سالیوت (Salute) فیلمی درام، اکشن، جنایی و هیجان انگیز محصول کشور هند به کارگردانی روشن اندروز کارگردان هندی فیلم‌هایی همچون اتوبوس مدرسه است که برنده جوایزی همچون جایزه فیلم‌فیر جنوب بهترین کارگردانی در سال ۲۰۰۶ شده‌است. سانجی دات و بابی نویسندگان فیلمنامه فیلم سلام نظامی می باشند. در این فیلم بازیگرانی همچون دولکوئر سلمان، مانوج کی. جایان، دیانا پنتی، بوبان آلمودان، آزی باگریا، لاکشمی گوپالاسوامی، سانیا ایاپان، النسیر لی لوپز، باینو پاپو، دیپاک پارامبول، سایکومار و نیتین توماس به ایفای نقش پرداخته اند. فیلم Salute توسط کمپانی Wayfarer Films تهیه شده است. جیکس بیجوی موسیقی متن این فیلم را ساخته و شرکت SonyLIV توزیع کننده فیلم در دنیا بوده است.

  1. دانلود فیلم گردهمایی

گردهمایی یا جالسا (Jalsa) یک فیلم درام و هیجان انگیز محصول سال ۲۰۲۲ کشور هندوستان به کارگردانی سورش تریونی است که توسط دو کمپانی Abundantia Entertainment و T-Series Films تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز پراجوال چندراشکار، عباس دلال، حسین دلال و سورش تریونی به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون ویدیا بالن، شفالی شاه، روهینی هاتانگادی، ویداتری بندی، ماناو کائول، اقبال خان، سوریا کاسیبهاتلا، شریکانت یاداو در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند؛ این اثر اولین بار در تاریخ ۱۸ مارس سال ۲۰۲۲ میلادی در سینماهای کشور هندوستان اکران شد سپس توسط سرویس ویدئویی Amazon Prime Video در هندوستان، آمریکا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ فیلم گردهمایی پس از اکران نظرات مثبت فراوانی از سوی منتقدین و مخاطبان دریافت کرد و اغلب آن‌ها بازی خوب بازیگران به ویژه ویدیا بالن، فیلمنامه، داستان مهیج و همچنین موسیقی متن آن را ستودند؛ این فیلم داستان یک روزنامه نگار مشهور و آشپز او و درگیری میان آن‌ها را روایت می‌ کند. اگر مایلید به دانلود فیلم خارجی گردهمایی به رسانه کاران مووی وارد شوید.

 

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.