معرفی شرکت پاناسونیک در ایران - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 83774
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱ |

معرفی شرکت پاناسونیک در ایران

شرکت پاناسونیک یکی از شرکت‌های به‌نام درزمینهٔ تولید لوازم الکترونیکی است. این شرکت بیشتر درزمینهٔ تولید لوازم خانگی فعالیت می‌کند. به‌دلیل کیفیت خوبی که محصولات این شرکت دارد، توانسته است طرفداران زیادی در سراسر کشورهای جهان داشته باشد. این شرکت به‌منظور پیشرفت و ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مشتریان خود، در برخی از کشورها ازجمله ایران نمایندگی دارد.
معرفی شرکت پاناسونیک در ایران

شرکت پاناسونیک یکی از شرکت‌های به‌نام درزمینهٔ تولید لوازم الکترونیکی است. این شرکت بیشتر درزمینهٔ تولید لوازم خانگی فعالیت می‌کند. به‌دلیل کیفیت خوبی که محصولات این شرکت دارد، توانسته است طرفداران زیادی در سراسر کشورهای جهان داشته باشد. این شرکت به‌منظور پیشرفت و ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مشتریان خود، در برخی از کشورها ازجمله ایران نمایندگی دارد.

شرکت پاناسونیک در ایران کلیهٔ خدمات فروش و پس از فروش محصولات این شرکت را به مشتریان ارائه می‌دهد، به همین دلیل افراد می‌توانند برای خرید یا دریافت خدمات پس از فروش، به نمایندگی پاناسونیک در ایران مراجعه کنند. در این شرکت کلیهٔ خدمات فروش و پس از فروش توسط تکنسین‌های مجرب و حرفه‌ای انجام می‌شود تا مشتریان رضایت کاملی داشته باشند. تمامی محصولاتی که در نمایندگی این شرکت به فروش می‌رسند، دارای گارانتی و ضمانت‌نامه معتبر هستند، به همین دلیل افراد نیازی نیست که نگران کیفیت محصولات خریداری‌شده باشند.

شرکت پاناسونیک در ایران

نمایندگی شرکت پاناسونیک در کدام شهرهای ایران قرار گرفته‌است؟

شرکت پاناسونیک در ایران از سال ۱۳۸۶ شروع به واردکردن محصولات پاناسونیک کرده‌است. این شرکت به‌منظور ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مشتریان خود، در چندین شهر ایران نمایندگی دارد. شایان ذکر است که خدمات این شرکت، در دو بخش فروش و خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می‌شود، به همین دلیل نیز افراد می‌توانند برای استفاده از محصولات یا خدمات پس از فروش این شرکت، به نزدیک‌ترین نمایندگی به محل زندگی خود مراجعه کنند. کلیهٔ خدمات فروش و پس از فروش توسط تکنسین‌های حرفه‌ای و مجرب انجام می‌شود، به همین دلیل مشتریان پاناسونیک می‌توانند برای دریافت خدمات باکیفیت، به نمایندگی این شرکت مراجعه کنند.

پاناسونیک در شهرهای زیر نمایندگی دارد.

  • نمایندگی پاناسونیک در تهران

ساکنین شهر تهران می‌توانند برای خرید هرکدام از محصولات شرکت پاناسونیک، به نمایندگی رسمی این شرکت در تهران مراجعه کنند. همچنین آن‌ها می‌توانند برای دریافت خدمات پس از فروش برای محصولات خریداری‌شده نیز، به شعبه‌های مختلف نمایندگی این شرکت بروند.

در بسیاری از نقاط تهران، برای دسترسی راحت‌تر شهروندان، شعبه‌هایی از این شرکت راه‌اندازی شده‌است. در تمامی این شعبه‌ها، خدمات فروش و پس از فروش محصولات پاناسونیک، به مشتریان ارائه می‌شود. ازجمله خدمات پس از فروش می‌توانیم به مواردی مانند تعمیر انواع محصولات پاناسونیک، فروش قطعات یدکی اورجینال، ارائه خدمات در محل و… اشاره کنیم. افراد می‌توانند علاوه‌بر مراجعهٔ حضوری به نمایندگی برای دریافت خدمات، از امکانات دریافت خدمات در محل نیز استفاده کنند.

شرکت پاناسونیک در ایران

  • نمایندگی پاناسونیک در کرج

کرج یکی دیگر از شهرهایی است که نمایندگی شرکت پاناسونیک در آن قرار دارد. شهروندان کرج می‌توانند برای خرید محصولات اصل و اورجینال پاناسونیک، به نمایندگی آن مراجعه کنند. تمامی خدمات فروش و پس از فروش در نمایندگی کرج، توسط کارشناسان حرفه‌ای انجام می‌شود. به‌منظور ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مشتریان، به آن‌ها قبل از خرید مشاوره داده می‌شود تا بتوانند با توجه به نیاز خود، بهترین محصولات را خریداری کنند. همچنین کلیهٔ خدمات تعمیر لوازم پاناسونیک و تعویض قطعات معیوب نیز توسط تکنسین‌های حرفه‌ای در بخش خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می‌شود. آدرس شرکت پاناسونیک در کرج واقع در منطقهٔ شاهین ویلاست.

  • نمایندگی پاناسونیک در مشهد

نمایندگی پاناسونیک در مشهد تنها نمایندگی شرق کشور است و ساکنین این شهر و شهرهای اطراف آن می‌توانند برای دریافت خدمات به آنجا مراجعه کنند. در صورت بروز هرگونه مشکلی در محصولات پاناسونیک، افراد می‌توانند با نمایندگی تماس بگیرند. کارشناسان حرفه‌ای که در نمایندگی فعالیت می‌کنند، در طول ساعات اداری به تماس مشتریان پاسخ می‌دهند و به آن‌ها در استفاده از محصولات یا رفع مشکلات جزئی مشاوره می‌دهند. همچنین ساکنین مشهد یا شهرهای اطراف آن، می‌توانند از خدمات تعمیر در محل نمایندگی این شرکت بهره‌مند شوند.

شرکت پاناسونیک در ایران

خدمات پس از فروش شرکت پاناسونیک در ایران چیست؟

محصولاتی که شرکت پاناسونیک تولید می‌کند، بسیار متنوع است، به همین دلیل نیز در نمایندگی این شرکت، کلیهٔ خدمات مربوط به فروش و پس از فروش محصولات پاناسونیک به مشتریان ارائه می‌شود. در بخش فروش، کارشناسان فروش با مشاورهٔ تخصصی به مشتریان، به آن‌ها کمک می‌کنند تا بهترین محصول را با توجه به نیاز و بودجهٔ خود خریداری کنند. همچنین در بخش فنی، کارشناسان علاوه‌بر ارائه خدمات تعمیر محصولات پاناسونیک به مشتریان، به آن‌ها مشاورهٔ رایگان نیز می‌دهند.

در صورتی که مشکلات به‌وجود آمده در محصولات پاناسونیک با مشاوره رفع نشدند، مشتریان می‌توانند از خدمات تعمیر در محل استفاده کنند. ازجمله خدمات پس از فروش نمایندگی شرکت پاناسونیک می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • تعمیر یا تعویض قطعات معیوب محصولات پاناسونیک

افراد می‌توانند در صورت بروز مشکل در عملکرد هرکدام از محصولات پاناسونیک مانند تلفن، لپ‌تاپ، لوازم خانگی، پرینتر، موبایل، تلویزیون و… به نمایندگی آن مراجعه کنند. همچنین آن‌ها می‌توانند در صورت نیاز، با مشاوران این شرکت تماس بگیرند و از آن‌ها در خصوص رفع مشکلات جزئی مشاوره بگیرند. به مشتریان توصیه می‌شود که قبل از ارسال دستگاه خود به نمایندگی، درمورد مشکلات به‌وجود آمده در دستگاه و همچنین هزینهٔ تعمیر آن، با مشاوران شرکت مشورت کنند.

در نمایندگی تکنسین‌های حرفه‌ای به کمک دستگاه ابزارهای پیشرفته، مشکلات به‌وجود آمده در محصولات پاناسونیک را عیب‌یابی و در صورت امکان تعمیر می‌کنند. چنانچه قطعه قابل‌تعمیر نباشد، آن را تعویض می‌نمایند.

  • فروش قطعات یدکی اورجینال کلیهٔ محصولات

گاهی اوقات مشکلات به‌وجود آمده در محصولات پاناسونیک، تنها با تعویض قطعه معیوب برطرف می‌شود. افراد می‌توانند برای خرید کلیهٔ قطعات یدکی اورجینال محصولات پاناسونیک، به نمایندگی آن مراجعه کنند.

  • ارائه خدمات در محل

در تمامی شعبه‌های نمایندگی شرکت پاناسونیک، به مشتریان این شرکت خدمات دریافت و تحویل درب منزل ارائه می‌شود. به‌این‌ترتیب که افراد به‌منظور صرفه‌جویی در وقت و انرژی خود، می‌توانند با نمایندگی تماس بگیرند و از آن‌ها در خواست خدمات در محل کنند. در این صورت تکنسین‌های حرفه‌ای در کوتاه‌ترین زمان ممکن، به محل موردنظر اعزام می‌شوند. گاهی اوقات دستگاه در محل قابل‌تعمیر نیست، به همین دلیل کارشناسان مجبور هستند که دستگاه مربوطه را با خود به شرکت ببرند و بعد از تعمیر آن را تحویل دهند.

خلاصه

به‌طورکلی می‌توانیم بگوییم که شرکت پاناسونیک در چندین شهر ایران نمایندگی دارد. افرادی که از محصولات این شرکت استفاده می‌کنند یا مایل به خرید محصولات پاناسونیک هستند، می‌توانند برای دریافت خدمات فروش و پس از فروش، به نمایندگی آن مراجعه کنند. کلیهٔ خدمات فروش و پس از فروش در نمایندگی این شرکت، توسط تکنسین‌های مجرب و حرفه‌ای انجام می‌شود.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.