معرفی بهترین سایت ترجمه تخصصی - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 58073
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲ |

معرفی بهترین سایت ترجمه تخصصی

دانشجویانی که می‌خواهند تحصیلات آکادمیک را به صورت جدی دنبال کنند؛ صاحبان کسب و کاری که قصد دارند وارد دنیای تجارت بین‌المللی شوند؛ افرادیکه به دنبال تولید محتوای منحصر به فرد می‌گردند و تقریباً هر سازمان و فردیکه می‌خواهد خدماتش را به شیوه کلامی دیگر ارائه نماید
معرفی بهترین سایت ترجمه تخصصی

دانشجویانی که می‌خواهند تحصیلات آکادمیک را به صورت جدی دنبال کنند؛ صاحبان کسب و کاری که قصد دارند وارد دنیای تجارت بین‌المللی شوند؛ افرادیکه به دنبال تولید محتوای منحصر به فرد می‌گردند و تقریباً هر سازمان و فردیکه می‌خواهد خدماتش را به شیوه کلامی دیگر ارائه نماید؛ نیاز به خدمات زبانی و در رأس آن ترجمه دارد.

خوشبختانه ما در عصر ارتباطات زندگی می‌کنیم که می‌توانیم با یک کلیک و در عرض چند ثانیه به رفع نیازهای خودمان اقدام کنیم. با این حال همین مسئله باعث شده تا در پاره‌ای از موارد نتوانیم دست به انتخاب مناسبی بزنیم و بهترین خدمات را انتخاب نماییم. اتفاقی که در مورد پیدا کردن بهترین سایت ترجمه تخصصی نیز صدق می‌کند.

بنابراین در این مطلب می‌خواهیم کار شما را راحت کنیم و بهترین مجموعه ارائه دهنده کارهای ترجمه، یعنی شبکه مترجمین راستین را معرفی نماییم و ویژگی‌های برتر آن را برشماریم.

بهترین سایت ترجمه تخصصی

ویژگی‌ های یک سایت ترجمه تخصصی خوب

خوب شما برای سپردن کارهای خودتان به هر سازمانی به دنبال ویژگی‌هایی می‌گردید تا براساس آن به مجموعه مورد نظر اعتماد کرده و هزینه را به آنها بپردازید. بنابراین به شاخصه‌هایی زیر دقت فرمایید تا با توجه به آنها به برون سپاری پروژه‌های ترجمه خودتان اقدام کنید.

۱. برخورداری از مترجمین متخصص و باتجربه

وقتی صحبت از یک سایت ترجمه تخصصی به میان می‌آید؛ اولین مسئله داشتن مترجمین حرفه‌ای است. منظورمان از افراد حرفه‌ای در صنعت خدمات زبانی کسانی است که با داشتن تجربه و آگاهی به قواعد برگردان متون به کلامی دیگر به ترجمه می‌پردازند. آنها براساس توانایی‌هایی خود در یک یا چند حوزه خاص کار می‌کنند، و با علم به لغات و اصطلاحات تخصصی هر رشته به کار مشغول می‌شوند.

تقریباً بیشتر متخصصین شبکه مترجمین راستین را همین افراد تشکیل می‌دهند که برای جذب آنها مراحل مختلفی سپری می‌شود و به نوعی از میان صدها نفر گلچین می‌گردند. لذا می‌توان اینطور عنوان نمود که اشتباه بسیار کمی در آثارشان دیده می‌شود. علاوه بر این به خاطر پایش مستمر پروژه‌ها پیش از تحویل به مشتریان، کمترین خطا در سفارشات ترجمه به چشم می‌خورد. همه اینها مدیون استفاده از کارشناسان زبانی حرفه‌ای و مجرب است.

۲. ارائه خدمات برای هر سلیقه و نیاز

شبکه مترجمین راستین به این خاطر عنوان بهترین سایت ترجمه تخصصی را یدک می‌کشد که پلن‌های قیمتی متنوعی را برای مشتریان خود در نظر می‌گیرد؛ این پلن‌ها براساس کیفیت و زمان ارسال پروژه‌ها تغییر می‌کنند. هدف از این کار، باز گذاشتن دست مشتریان است؛ یعنی آنها می‌توانند براساس نیازی که دارند، کیفیت (خوب، خیلی خوب و عالی) و زمان (عادی، نیمه فوری و فوری) مناسب را برگزینند.

به عنوان نمونه، خدمتی مثل ترجمه کتاب به کیفیت عالی احتیاج دارد؛ چون نیاز است همه چیز بادقت کامل برگردانده شود و چندین بار متن مورد بازخوانی قرار گیرد. بنابراین بعد از ثبت سفارش، همه پلن‌های قیمتی برای مشتریان از طریق پنل کاربری نمایش داده خواهد شد و آنها با توجه به شاخص‌هایی که برای هر یک در صفحه زمان و هزینه ترجمه مشخص گردیده؛ می‌توانند پلن خود را انتخاب کنند.

شبکه مترجمین راستین

۳. آنلاین بودن ثبت سفارش ترجمه

در شبکه مترجمین راستین همه مراحل از ثبت سفارش گرفته تا تحویل فایل به صورت آنلاین انجام می‌گیرد و احتیاجی به حضور فیزیکی و حتی تماس تلفنی نیست. برای این کار از شبکه‌های اجتماعی و ایمیل هم استفاده نمی‌گردد و همه چیز در بستر خود سایت پیش خواهد رفت. پنل کاربری سایت به گونه‌ای طراحی شده که در آن می‌توان همه کارها را انجام داد (از جمله ارسال تیکت، تحویل فایل ترجمه، پیگیری زمان ارسال سفارش، مشاهده وضعیت کارها، ارتباط با مترجم کار، پرداخت هزینه و …).

۴. پشتیبانی از مشتری در تمام مراحل

آنچه که شبکه مترجمین راستین را از سایر رقبا متمایز می‌کند؛ مشتری مداری این مجموعه است. این مرکز به صورت شبانه روزی و در هفت روز هفته مشغول خدمات رسانی است و پشتیبانان آن همیشه به سهولت در دسترس هستند. بنابراین کوچکترین مشکلی را می‌توان در سریع‌ترین زمان ممکن به اطلاع مترجمین رساند تا آنها نسبت به اصلاح کار اقدام نمایند. این فرآیند در کل سبب بهبود کیفیت ترجمه می‌شود و تمام مزایای آن به خود مشتری برمی‌گردد.

۵. برخورداری از چندین ویژگی برتر دیگر

آنچه تا اینجا ذکر کرده‌ایم فقط بخشی از خصوصیات برتر شبکه مترجمین راستین بود. این سایت برتر ترجمه تخصصی مقاله با داشتن ویژگی‌های زیر توانسته به بخش زیادی از جامعه هدف خدمات مطلوب ارائه نماید.

  • امکان مشاهده تمام رویدادها در پنل کاربری
  • رایگان بودن فرآیند قیمت‌‌گذاری و ارائه سریع فاکتور
  • امکان ارتباط مستمر با مترجم در تمام مراحل
  • در نظر گرفتن هزینه‌های مناسب و معقول برای تمام نیازها
  • امکان استفاده از تخفیف‌های حجمی و مناسبتی
  • ارائه نمونه ترجمه‌‌های تخصصی براساس نیاز مشتری
  • در نظر گرفتن گارانتی کیفیت و زمان تحویل
  • امکان پرداخت اقساطی هزینه و تحویل جزئی فایل
  • بازبینی متن ترجمه قبل از ارسال برای مشتری
  • رعایت حریم خصوصی و جلوگیری از درج اطلاعات مشتریان

 

سفارش خودتان را به شبکه مترجمین راستین بسپارید

با توجه به مطالبی که عنوان نمودیم به احتمال زیاد به این نتیجه رسیده‌اید که عنوان برترین سایت ترجمه تخصصی برازنده مؤسسه راستین است. در حقیقت این مرکز به لطف سابقه درخشانی که در امر خدمات زبانی (از جمله ترجمه متون تخصصی، ویرایش، پارافریز و ترجمه فیلم) دارد؛ محل مناسبی برای برون سپاری سفارشات محسوب می‌شود. طیف گسترده‌ای از مترجمین حرفه‌ای در انواع رشته‌های تحصیلی در این مجموعه حضور دارند که می‌توانند خواسته‌های شما را برآورده نمایند.

بنابراین با خیالی راحت به بخش ثبت سفارش ترجمه این سایت مراجعه کنید و در عرض چند دقیقه به ارسال پروژه خود اقدام کنید. مطمئن باشید آنچه تحویل می‌گیرید باعث رشد شما چه در عرصه علمی و چه در عرصه تجاری خواهد شد؛ چون برگردان متون در تمام زبان‌های تحت پوشش این شرکت با رعایت استانداردها صورت می‌گیرد. امیدواریم با محول کار خودتان به شبکه مترجمین راستین به یکی دیگر از مشتریان راضی این مرکز اضافه گردید.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.