معرفی اوج یادگیری - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 83223
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷ |

معرفی اوج یادگیری

در این مقاله به معرفی اوج یادگیری از برنامه های تلویزیونی موسسه کنکور آسان است پرداخته ایم که هر روز ساعت 17 از شبکه 2 سیما پخش میشود
معرفی اوج یادگیری

معرفی اوج یادگیری

اگر شما درحال مطالعه برای کنکور سراسری هستید، یا دانش آموزید و یا در سالهای قبل فارغ التحصیل شده اید. نمی دانیم در شرایط اوج یادگیری هستید یا هنوز درسها را تمام نکرده اید. اگر دفعه چندمی است که در کنکور شرکت می کنید، احتمالا فکر کردن به آن حس بدی به شما می دهد. شاید کمی ناامید شده باشید و فکر کنید دیگر نمی توانید در رشته دلخواهتان قبول شوید. شاید هم تصمیم گرفته باشید این بار به قبولی در رشته ای که دوست ندارید رضایت دهید، چون نمی خواهید یک بار دیگر شکست بخورید و پشت کنکور بمانید.

نمی دانیم چقدر برایتان باورپذیر است؛ اما در سالهای قبل داوطلبانی بوده اند که پس از چند تجربه ناموفق حضور در کنکور، توانستند با یک برنامه ریزی درست و اصولی و البته با کمی تلاش بیشتر طلسم کنکور را بشکنند و در رشته دلخواهشان قبول شوند.

کنکور آسان است

برای رسیدن به اوج یادگیری برای کنکور باید چکار کنیم؟

حتما شنیده اید که کنکور سراسری مثل یک دو ماراتن است؛ در مسابقه ماراتن فقط دویدن کافی نیست. نکات ریز زیادی برای موفق شدن و کسب مدال وجود دارد که باید رعایت شود؛ مثلا اینکه دونده چه زمانی سرعتش را بیشتر کند و چه زمانی با سرعت متعادل اما مداوم حرکت کند یا چه تمریناتی قبل از مسابقه انجام دهد.

پیش از معرفی اوج یادگیری باید بدانیم کنکور هم دقیقا همین طور است. اگر فقط کتاب را جلویتان بگذارید و بارها بخوانید معلوم نیست به اوج یادگیری می رسید یا نه. باید بدانید کدام مباحث را بیشتر بخوانید؛ کدام قسمتها مهم ترند و نیاز به مرور بیشتری دارند و کدام بخشها اهمیت کمتری دارند.

بعد از خواندن درسها، باید بتوانید به تستهای هر مبحث پاسخ دهید؛ وگرنه آن همه درس خواندن فایده ای نخواهد داشت.

در سال کنکور دیگر فرصت آزمون و خطا ندارید؛ پس چه بهتر که از تجربه مشاوران استفاده کنید. موسسات کنکوری زیادی برنامه های درسی و بسته های آموزشی برای کنکور ارائه می کنند. یکی از این موسسات، کنکور آسان است میباشد که سالهاست برای داوطلبان کنکور برنامه های ویژه دارد.

اوج یادگیری

کنکور آسان است چه برنامه ای برای داوطلبان کنکور سراسری دارد؟

برای معرفی کنکور آسان است به سایت موسسه سر زدیم و برنامه های درسی و محصولات آموزشی تهیه شده توسط اساتید آن را مشاهده کردیم. سپس نظرات دانش آموزان و داوطلبان سالهای قبل را درمورد محصولاتی که خریداری کرده بودند و همین طور نحوه تدریس اساتید، بررسی کردیم. به نتایجی هم رسیدیم که با شما در میان می گذاریم.

اجازه دهید معرفی اوج یادگیری را این طور شروع کنیم که این موسسه برای همه گروههای آزمایشی، بسته آموزشی تهیه کرده است. یعنی فرقی نمی کند که شما داوطلب گروه تجربی باشید یا ریاضی و انسانی؛ برای شما هم جزوات و لوحهای فشرده کمک درسی وجود دارد و هم برنامه درسی متناسب با محتویات این بسته ها که پس از خرید به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در معرفی انتشارات گیلنا باید بگوییم این موسسه برای دوران طلایی عید هم برنامه درسی ویژه دارد که می توانید با توجه به آن، هم درسهای خوانده شده را تثبیت کنید و هم مطالب دشوار را یاد بگیرید.

اساتید انتشارات گیلنا سابقه تدریس در برنامه تلویزیونی اوج یادگیری را دارند که از شبکه دو پخش شده است. همچنین هر کدام از آنها سالها در مدارس و کلاسهای حضوری تدریس کرده اند و تجربه زیادی دارند. این اساتید در دوران جمع بندی عید هم برای رفع اشکال در کنار داوطلبان خواهند بود.

درسها و مباحث گفته شده در بسته های آموزشی در لوحهای فشرده عرضه می شوند. همچنین تکنیکهای تست زنی و نکات مهم کنکوری هم در این پکیجها وجود دارد.

این DVD ها علاوه بر کامپیوتر در دستگاههای پخش خانگی هم قابلیت پخش دارند. استفاده از آنها کمک می کند بدون خروج از خانه و صرف وقت و هزینه زیاد بتوانید در کلاسهای اساتید خوب کشور شرکت کنید.

انتشارات گیلنا

کدام اساتید در اوج یادگیری تدریس می کنند؟

معرفی اوج یادگیری را با رزومه اساتید آن ادامه می دهیم. اغلب اساتید این موسسه در سطح کشور شناخته شده اند. استاد حسین احمدی موسس و مدیر انتشارات گیلنا هستند و سالها به رتبه های برتر کنکور مشاوره داده اند.

استاد امیر مسعودی دروس ریاضی و فیزیک را تدریس می کنند که رضایت اکثر داوطلبان سالهای قبل را به همراه داشته است.

درس شیمی توسط مهندس عارف ربیعیان تدریس می شود که خودشان مدال المپیاد شیمی را دارند. از بررسی نظرات داوطلبان متوجه شدیم که شیوه تدریس و فن بیان ایشان بسیار مورد توجه و تحسین داوطلبان قرار گرفته و حتی آنها را به درس شیمی علاقمند کرده است.

استاد مهدی شیخی درس مهم زیست شناسی را به داوطلبان رشته تجربی آموزش می دهند. ایشان یکی از رتبه های خوب کنکور زمان خودشان را کسب کرده اند و در دانشگاه علوم پزشکی تهران درس خوانده اند.

نحوه تدریس این اساتید در سایت و اپلیکیشن موسسه کنکور آسان است موجود است که اگر تمایل دارید می توانید ببینید.

نحوه تهیه بسته های آموزشی اوج یادگیری چگونه است؟

در ادامه معرفی کنکور آسان است به سراغ نحوه خرید پکیج آموزشی آن برویم. برای خرید بسته های اوج یادگیری می توانید به فروشگاه اینترنتی و یا اپلیکیشن انتشارات گیلنا مراجعه کنید. نصب اپلیکیشن بسیار راحت است و از طریق بازار یا سیب اپ می توانید این کار را انجام دهید.

همچنین می توانید با شماره تلفنهای مشاوران مجموعه که در سایت درج شده است تماس بگیرید تا شما را برای انتخاب بسته آموزشی مناسب و خرید آن راهنمایی کنند.

بعد از خرید هم لوحهای فشرده آموزشی به صورت رایگان به آدرس شما ارسال می شوند. علاوه بر آن می توانید برنامه ریزی رایگان متناسب با مطالب تدریس شده در پکیج را از مشاوران دریافت کنید.

دقت کنید محصولات را حتما از روشهایی که گفتیم خریداری کنید؛ چون بعضی از سایتهای غیرمجاز محصولات تقلبی را به نام اوج یادگیری می فروشند.

اگر از سایت اصلی اوج یادگیری به نشانی https://asanyadgiri.com خرید کنید، تمام DVD ها با ضمانت اصل بودن فروخته می شوند.

معرفی اوج یادگیری به منظور کمک به شما برای موفقیت بیشترتان در کنکور سراسری انجام شده است؛ پس با امیدواری کامل تلاش کنید و بدانید که اگر به شیوه درستی درس بخوانید قبولی در رشته مورد علاقه تان، دور از دسترس نیست.

جهت ارتباط با موسسه اوج یادگیری میتوانید با شماره ۰۲۱۶۶۵۵۲۶۰۰ تماس بگیرید و با مشاوران موسسه در ارتباط باشید.

| منبع خبر : محتوا این متن تبلیغاتی بوده و توسط رسالت رد یا تایید نمی شود
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.