مشارکت مردم مانع از فتنه‌گری‌ها و محاسبات غلط دشمن می‌شود - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 102527
  پرینتخانه » سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : 16 تیر 1403 - 6:41 |
سید مرتضی محمودی نماینده مردم تهران در مجلس دوازدهم:

مشارکت مردم مانع از فتنه‌گری‌ها و محاسبات غلط دشمن می‌شود

سید مرتضی محمودی، نماینده مردم تهران در مجلس دوازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» اظهارکرد: انتخابات دور دوم ریاست جمهوری تکمیل کننده حضور مردم شریف در دور نخست می‌باشد.
مشارکت مردم مانع از فتنه‌گری‌ها و محاسبات غلط دشمن می‌شود

سید مرتضی محمودی، نماینده مردم تهران در مجلس دوازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» اظهارکرد: انتخابات دور دوم ریاست جمهوری تکمیل کننده حضور مردم شریف در دور نخست می‌باشد. حضور مردم در دور نخست و دور دوم برای انتخاب نامزد موردنظر و ثبت یک حماسه مهم در عرصه سیاسی اهمیت فراوانی دارد چراکه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از واقعه مهم و غیرمنتظره انجام شد. به موجب وقوع حادثه و شهادت آیت الله رئیسی مردم به یکباره داغدار و در شوک فرو رفتند. شهادت بزرگان راه خدمت، شرایط منحصری را نظام سیاسی کشور به وجود آورد به ویژه پس از طی شدن ایام امیدواری و تحولات اقتصادی و سیاسی که پیش روی کشور قرار داشت. شهید آیت الله رئیسی الگوی جدیدی از حکمرانی را ارائه کردند که مسیر و جهت‌گیری بسیار خوبی را رقم زد. در این مسیر انتقاداتی نسبت به فضای اقتصادی وجود داشت اما زیرساخت‌های اساسی برای رفع مشکلات کشور شکل گرفت که نویدبخش روزهای خوب در آینده نزدیک بود. 
وی افزود: انتخابات زودهنگام و فرصتی کوتاه برای تعیین تکلیف شرایط موجود موجب شد تا این دوره از اهمیت مضاعف برخوردار باشد و نگاه‌های داخلی و خارجی را بر خود خیره کند. دراین شرایط برخی کشورهای خارجی به دنبال ایجاد چالش در نظام کشور بودند و برخی دیگر نیز می‌کوشیدند تا سیاست‌های خود را بر مبنای تحولات داخلی جمهوری اسلامی ایران تنظیم کنند. 
نماینده مردم تهران در مجلس دوازدهم تصریح کرد: مردم کشور اکنون به دنبال ثبات سیاسی و اقتصادی پس از معرفی رئیس جمهور جدید کشور هستند و به همین سبب می‌توان عنوان داشت که چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ابعاد داخلی و خارجی موردتوجه بسیار است و پیام‌های متعددی را مخابره می‌دارد. 
محمودی همچنین خاطرنشان کرد: بی‌شک سطح مشارکت ضامن عملکرد رئیس جمهور آینده خواهد بود. منتخب مردم با آرای بالای مردم از پشتوانه بیش‌تر مردمی برخوردار بود و مسیر حرکت پرقدرتی خواهد داشت. 
او متذکر شد: مشارکت بالای مردم اقتدار بین المللی کشور را افزایش می‌بخشد و مانع از فتنه‌گری‌ها و محاسبات غلط دشمن خواهد شد. 
وی یادآور شد: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از سه سال عملکرد امیدبخش دولت سیزدهم شکل گرفته و نقش مهمی را در تعیین سرنوشت کشور به ویژه در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی  رقم خواهد زد. اکنون مردم درصدد ادامه راه شهید رئیسی هستند تا احیای الگوی کارآمد حکمرانی شکل گیرد. 
وی در پایان این گفت‌وگو بیان داشت: رئیس جمهور منتخب می‌بایست مردمی باشد و مشکلات مردم را دریابد. وی همچنین می‌بایست صداقت و شجاعت بیان داشته باشند و اگر قادر به اقدامی نیست، به صراحت بگوید که نمی‌تواند و در زمینه‌ای که توانایی بالا دارد، اعلام بدارد که می‌تواند. خلوص و همراهی با مردم گامی حائز اهمیت است و مردم این الگوی عمل را مناسب می‌دانند. امیدواریم با انتخاب درست و ایستادگی بر پیمان با شهدای خدمت و تکمیل حماسه تشییع با شکوه، ادامه مسیر شهدای خدمت رقم بخورد. امر‌وز آینده کشور در گرو مشارکت و انتخاب درست است چراکه فرصت آزمون و خطا وجود ندارد و دنیا به سرعت در حال تغییر و تحولی است که در جریان نظم نوین جهانی برقرار می‌باشد.

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای مشارکت مردم مانع از فتنه‌گری‌ها و محاسبات غلط دشمن می‌شود بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.