مشارکت در انتخابات به منزله سرمایه اجتماعی و پشتیبانی از دولت منتخب است - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 102524
  پرینتخانه » سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : 16 تیر 1403 - 6:40 |
روح الله متفکر آزاد عضو هیئت رئیسه مجلس دوازدهم:

مشارکت در انتخابات به منزله سرمایه اجتماعی و پشتیبانی از دولت منتخب است

روح الله متفکر آزاد، عضو هیئت رئیسه مجلس و نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» پیرامون برگزاری انتخابات و نتایج مشارکت مردم به عنوان یک امر مهم سیاسی اظهارداشت: انتخابات یک جشن سیاسی در کشور است.
مشارکت در انتخابات به منزله سرمایه اجتماعی و پشتیبانی از دولت منتخب است

روح الله متفکر آزاد، عضو هیئت رئیسه مجلس و نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» پیرامون برگزاری انتخابات و نتایج مشارکت مردم به عنوان یک امر مهم سیاسی اظهارداشت: انتخابات یک جشن سیاسی در کشور است. به ویژه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که از منظر داخلی و بین المللی اهمیت فراوانی دارد. پس از شهادت آیت الله رئیسی و دیگر همراهان و شهدای راه خدمت، انتخابات اهمیت مضاعف یافت و از این رو ضرورت داشت تا رئیس جمهوری با پشتوانه قوی مشارکت مردمی بر کرسی بنشیند. 
وی افزود: مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری اهمیت بسیار بالایی دارد و تضمین کننده ثبات و آینده کشور می‌باشد. همچنین به موجب مشارکت مردم پشتوانه قوی برای رئیس جمهور منتخب شکل خواهد گرفت تا بتواند برنامه‌های خود را به درستی پیش ببرد. 
عضو هیئت رئیسه مجلس دوازدهم تصریح کرد: به طورکل هر برنامه و اقدامی که مقرر باشد از سوی دولت به اجرا برساند، نیازمند پشتوانه مردمی و سرمایه اجتماعی است. برگزاری انتخابات امکان تحقق هرچه تمام‌تر سرمایه اجتماعی را فراهم می‌سازد و کمک می‌کند تا رئیس جمهور منتخب پشتوانه کافی برای پیشبرد اهداف کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد. 
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در پایان این گفت‌وگو از حضور مردم در پای صند‌وق‌های رأی تشکر داشت و این حضور را یک امر مهم سیاسی برای آینده کشور و تحقق اهداف پیش‌رو دانست.

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای مشارکت در انتخابات به منزله سرمایه اجتماعی و پشتیبانی از دولت منتخب است بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.