مردم به سوابق و توانمندی نامزدها توجه کنند - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 45456
  پرینتخانه » سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : 27 خرداد 1400 - 6:22 |
صالحی دارانی، عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس:

مردم به سوابق و توانمندی نامزدها توجه کنند

حسین محمد صالحی دارانی عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» درباره مسائل پیرامون انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار کرد: مهم‌ترین موردی که کاندیداها باید رعایت کنند، دوری از مسائل گذشته و همچنین حاشیه‌سازی و جناح‌بندی‌ها است.
مردم به سوابق و توانمندی نامزدها توجه کنند

گروه سیاسی
حسین محمد صالحی دارانی عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» درباره مسائل پیرامون انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار کرد: مهم‌ترین موردی که کاندیداها باید رعایت کنند، دوری از مسائل گذشته و همچنین حاشیه‌سازی و جناح‌بندی‌ها است. امروز مردم نیازمند امید‌آفرینی و وقوع تحول از سوی کاندیداها هستند. باید مشکلات اقتصادی، معیشتی و مسائلی همچون برجام و تحریم‌ها رفع شود. 
عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس گفت: گاهی اوقات اظهاراتی که توسط کاندیداها مطرح‌ می‌شد، بیشتر جنبه گزارش کار داشت. اما کاندیداها می‌توانستند برنامه‌های خود را ارائه کنند تا مردم به ارزیابی بهتر بپردازند. بااین‌حال نکات بسیاری در مناظرات مغفول ماند، چنانکه در مناظرات به مسائل حوزه کشاورزی، دامداری، تولیدات کشاورزی و صنایع تبدیلی اشاره‌ای نشد. یا در حوزه اشتغال نیز، کارهای بسیار بزرگی را می‌توان در نقاط مختلف کشور و با بهره‌مندی از ظرفیت‌ها انجام داد که در مناظرات مورد غفلت قرار گرفت. 
صالحی دارانی ادامه داد: همچنین کاندیداها بهتر بود به‌جای این‌که تمرکز خود را برای تخریب و اتهام‌زنی به دیگر کاندیداها صرف کنند به برنامه‌ها و امور تبلیغی خود می‌پرداختند و باید برنامه‌های دقیق و عملیاتی ارائه می‌شد تا مردم امیدوار شده و مشارکت افزایش یابد. همان‌طور که مقام معظم رهبری هم فرمودند، امروز پرداختن به یک جناح یا گروه خاص سیاسی، هیچ دردی را درمان نخواهد کرد، بنابراین کاندیداها از سیاست‌زدگی دوری کنند. این نماینده مجلس افزود: مردم ما مردم بزرگی هستند و همواره در شرایط سخت از نظام خود حمایت کرده‌اند، قطعا این‌بار نیز همین کار را انجام خواهند داد. بااین‌حال، ما باید به‌دنبال مشارکت حداکثری باشیم و نقشه دشمنان را برای دلسردی مردم از حضور در پای صندوق‌های رأی خنثی‌سازیم. به‌همین‌دلیل، باید این امیدواری در دل مردم، جوانان و اقشار مختلف ایجاد شود که دولت آینده می‌تواند بخشی از مشکلات را حل کند و در حقیقت آن‌ها با رأی‌دادن در رقم‌زدن سرنوشت خودشان سهیم می‌شوند. 
صالحی دارانی بیان کرد: مردم بارها در دوره‌های متعدد، دولت‌های مختلف را تجربه کرده‌ و شاهد وعده‌های کاندیداها بوده‌اند، درحالی‌که هیچ تضمینی برای اجرایی شدن وعده‌ها از سوی کاندیداها وجود ندارد. بنابراین در شرایطی که هیچ تضمینی برای تحقق وعده‌ها وجود ندارد، بهتر است مردم به سوابق و توانمندی افراد توجه کنند. مردم باید تلاش کنند فردی را به‌عنوان رئیس‌جمهور روی کار بیاورند که دارای پشتکار قوی باشد و جهادی عمل کند تا بتواند به مدیریت سازنده نیروهای زیرمجموعه خود دست یابد.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای مردم به سوابق و توانمندی نامزدها توجه کنند بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.