مردم باید امید واقعی را با عملکرد دولت سیزدهم لمس کنند - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 45797
  پرینتخانه » سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : 01 تیر 1400 - 6:27 |
علی حدادی، نماینده مردم طالقان و ساوجبلاغ در مجلس:

مردم باید امید واقعی را با عملکرد دولت سیزدهم لمس کنند

علی حدادی، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در گفت‌وگو با «رسالت» درباره نتایج انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری و ضروریات موردنظر در تشکیل دولت آینده، اظهار داشت: در این دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شاهد بودیم دشمنان انقلاب اسلامی تلاش و سرمایه‌گذاری زیادی کردند تا میان مردم و مشارکت و حضور آن‌ها در پای صندوق‌های رأی گسست ایجاد کنند و موجب قهر و عدم حضور مردم شوند، اما شاهد بودیم شرایط به‌گونه‌ای دیگری رقم خورد.
مردم باید امید واقعی را با عملکرد دولت سیزدهم لمس کنند

گروه سیاسی 
علی حدادی، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در گفت‌وگو با «رسالت» درباره نتایج انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری و ضروریات موردنظر در تشکیل دولت آینده، اظهار داشت: در این دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شاهد بودیم دشمنان انقلاب اسلامی تلاش و سرمایه‌گذاری زیادی کردند تا میان مردم و مشارکت و حضور آن‌ها در پای صندوق‌های رأی گسست ایجاد کنند و موجب قهر و عدم حضور مردم شوند، اما شاهد بودیم شرایط به‌گونه‌ای دیگری رقم خورد. در ۲۸ خرداد، حضور و مشارکت بسیار خوبی شکل گرفت و ما شاهد حضور حماسی مردم بودیم که حماسه ماندگار و ارزشمند و عزتمداری را خلق کردند.  
نماینده مردم طالقان و ساوجبلاغ در مجلس ادامه داد: در این انتخابات، ملت ایران اسلامی پیام بسیار بزرگی را به دنیا مخابره کردند و آن پیام این بود که مردم برخلاف تمام سختی‌ها، دغدغه‌ها و  مشکلاتی که توسط دولتمردان ایجاد شده بود و در پی حل آن نبودند، حضور بسیار خوب، منسجم، وحدت‌بخش و هم‌افزا داشتند. این پیام، پیام شهدا و شهید سردار سلیمانی بود که مردم آن را دریافتند و با تأسی از آن‌ها پای نظام و انقلاب ایستادند، آن‌هم با تمام گله‌ها و مشکلاتی که داشتند. قطعا این حضور مردم و افتخارآفرینی آنان در تاریخ ماندگار و ثبت خواهد شد.  
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: نکته بعدی اینکه دولت انقلابی می‌بایست دقت لازم را در ترکیب وزرا و دولت داشته باشد و از افرادی استفاده کند که شجاعت، صلابت، پیگیری، در میدان بودن و خصائل خوب و بارز رئیس‌جمهور منتخب یعنی حجت‌الاسلام رئیسی را داشته باشند. قطعا به دلیل اهمیت تیم دولت، مهم است که در انتخاب و چینش اعضای کابینه دقت‌ لازم صورت بگیرد.  
وی بیان کرد: همچنین باید یادآور شد که خدایی ناکرده هیچ‌کس نباید سهم‌خواهی کند، اگر فعالیتی، تلاش و اقداماتی در راستای پیروزی ایشان صورت گرفته، نباید موجب سهم خواهی و امتیازگیری شود، بلکه تمامی این تلاش‌ها به خاطر این بود که همگان در قبال انقلاب اسلامی و شهدا وظیفه‌دارند. 
این نماینده مجلس معتقد است: مسئله بعدی اینکه رئیس‌جمهور رئیسی و تیم ایشان باید از نفوذ افرادی که معمولا تلاش می‌کنند در این مواقع ضربه بزنند و چهره ظاهری دلسوزانه داشته باشند، جلوگیری کنند. همان‌طور که ایشان دارای توانمندی، روحیه انقلابی، اعتقاد واقعی به جوانان و مردم هستند، تیم ایشان باید همان ویژگی‌ها را داشته باشد. درواقع همان‌طور که مردم به صحنه آمدند، مسئولین هم باید با تمام توان برای حل مشکلات درصحنه باشند.  
حدادی اظهار کرد: علاوه بر این، امروز ما در مجلس یازدهم نیز آمادگی کامل داریم تا با هماهنگی و همدلی به دولت منتخب یاری برسانیم. باید مجلس و دولت هر یک وظیفه خود را انجام دهند تا عایدی و  نفع این تلاش‌ها برای آحاد مردم ایران اسلامی قابل‌مشاهده و دسترسی باشد. مردم باید امید واقعی به آینده را با کارکرد و عملکرد و درصحنه بودن دولت سیزدهم لمس کنند و کارآمدی نظام در راستای ایجاد تمدن دینی عملیاتی شود.

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای مردم باید امید واقعی را با عملکرد دولت سیزدهم لمس کنند بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.