مخفی ترین تکنیک های باورنکردنی در بازی کالاف دیوتی موبایل - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 85382
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳ |

مخفی ترین تکنیک های باورنکردنی در بازی کالاف دیوتی موبایل

در این مطلب قصد داریم تکنیک های مخفی بازی کالاف دیوتی موبایل را مورد بررسی قرار دهیم که شما بتوانید سطح بازی خود را ارتقا دهید. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.
مخفی ترین تکنیک های باورنکردنی در بازی کالاف دیوتی موبایل

تکنیک های مخفی بازی کالاف دیوتی موبایل

برای ارتقا بازی کالاف دیوتی می توان نسبت به خرید سی پی کالاف اقدام کرد. علاوه بر آن، با دانستن ترفندهای مخفی و خاص نیز می توان به این برتری در کیفیت بازی دست یافت. در ادامه برخی از این ترفندها را مورد بررسی قرار می دهیم:

Description: قطع انتشار نسخه‌های سالانه کال آف دیوتی

درست تنظیم کردن بازی کالاف دیوتی موبایل

برای اجرا شدن بازی به بهترین نحو، لازم است که به تنظیم درست آن دقت کنید. اجرای این بازی برای گوشی های آیفون به سیستمiOS 9 یا بالاتر و در اندروید به نسخه ۵.۱ یا بالاتر نیاز خواهید داشت. علاوه بر آن لازم است که گوشی حداقل رم ۲ گیگابایت داشته باشد، چرا که برای نصب این بازی به ۱.۶ گیگابایت حافظه نیاز است.

توصیه می شود قبل از اجرای بازی فعالیت ها و آلارم های موجود در پس زمینه گوشی را خاموش کنید که بتوانید بدون هیچ گونه مزاحمتی، لذت بازی سریع را تجربه کنید.

در صورتیکه گوشی شما به قابلیت Gaming Mode مجهز است، این موضوع موجب بالا رفتن عملکرد گوشی شما می شود و عوامل مزاحم را به میزان قابل توجهی حذف خواهد کرد. اطلاعات کامل تنظیم بازی کالاف دیوتی را می توانید از سایت های معتبر دریافت کنید.

تنظیمات در بخش گرافیکی

گرافیک بازی تاثیر فراوانی بر سرعت و روند بازی دارد، لذا توصیه می شود که قبل از انجام بازی، گرافیک را روی حالت HD یا متوسط تنظیم کنید. این قابلیت موجب افزایش وضوح بازی و نمایش بهتر فریم به فریم بازی می شود.

Description: بهترین تنظیمات کالاف دیوتی موبایل (Call of Duty Mobile) برای بازیکنان جدید  | کالی بویز

انتخاب کاراکتر مناسب نسبت به کلاس

بهتر است قبل از اجرای بازی کلاس مناسبی برای کاراکتر خود انتخاب کنید، چرا که انتخاب درست کلاس بر روند بازی تاثیر بسزایی دارد. در صورتی که برای اکانت خود نیاز به سی پی داشته باشید، می توانید خرید سی پی ارزان را از وب سایت های معتبر تجربه کنید. در ادامه برخی از کلاس های مناسب در بازی کالاف دیوتی موبایل را مورد بررسی قرار می دهیم:

Medic

با استفاده از این کلاس می توانید یک ایستگاه پزشکی تشکیل دهید، این امر باعث می شود هنگامی که هم تیمی هایتان آسیب ببینند، با قرار گرفتن در این ایستگاه، سلامت خود را به دست بیاورند.

Clown

استفاده از این کلاس بمب هایی را در اختیار شما قرار می دهد که موجب از بین رفتن زامبی ها می شود. همچنین این کلاس، اعلام حضور شما به زامبی ها را به میزان ۱۵ متر کاهش می دهد.

cout

این کلاس امکان دیده شدن رد پای سایر بازیکنان را برای مدت طولانی به شما نشان می دهد. علاوه بر آن، اگر بازیکنی در کنار شما باشد، حضورش را حس خواهید کرد.

Ninja

این کلاس موجب می شود که صدای پای خود را حذف کنید که بازیکنان دیگر از حضور شما با خبر نشوند. علاوه بر آن قلابی چنگکی شکل را در اختیار شما قرار می دهد که به رسیدن اهداف در حین بازی کمک فراوانی می کند.

Mechanic

هنگام استفاده از این کلاس به بازیکن پهباد EMP داده می شود که می تواند در حین بازی از آن کمک های زیادی بگیرد.

Defender

در صورت استفاده از این کلاس، سپر دفاعی خواهید داشت که میزان آسیب وارد شده به شما را به بیست درصد کاهش می دهد.

حالت شلیک را تغییر دهید

در قسمت بالا بخش Advanced، امکان تغییر نحوه شلیک وجود دارد. امکان سفارشی سازی در این بخش نیز موجود است. استفاده از لگن برای شلیک، گزینه مناسبی برای راحت تر هدف گرفتن است. علاوه بر آن این اسلحه دقت کار را هنگام تیراندازی افزایش می دهد.

ارتقا سلاح ها

یکی از تکنیک های باورنکردنی در بازی کالاف دیوتی موبایل، ارتقا سلاح ها در همه زمینه ها است. این موضوع به عملکرد بهتر در طول بازی کمک فراوانی می کند.

کاربرد درست تجهیزات نظامی

در این بازی نارنجک های مختلفی برای استفاده وجود دارد که نوع پرتاب آن ها بسیار مهم است. پرتاب صحیح نارنجک می تواند شما را از بدترین شرایط موجود در بازی نجات دهد.

کارکردن با هواپیمای بدون سرنشین

زمانی که بازی کالاف دیوتی را به صورت چند نفره انجام می دهید، پهپاد، موشک و هواپیمای بدون سرنشین در اختیار شما قرار داده می شود. با استفاده از این هواپیما می توانید در شعاع چند متری موقعیت مکانی بازیکنان دیگر را با رادار بررسی کنید. استفاده مناسب از سلاح ها، مهمترین نکته برای انجام بهترین بازی است.

Description: قابلیت بمباران هوایی به فصل دوم کالاف دیوتی موبایل اضافه خواهد شد

کارکرد مناسب با هلیکوپتر

توصیه می شود که هنگام انجام بازی های چند نفره، به هیچ عنوان از هلیکوپتر استفاده نکنید. این موضوع باعث می شود که بازیکنان دیگر به راحتی شما را مورد هدف قرار دهند و کشته شوید. استفاده از هلیکوپتر را به زمان هایی اختصاص دهید که قصد دارید تک نفره بازی کنید.

مدام در حال حرکت باشید

در بازی کالاف دیوتی امکان مخفی شدن وجود ندارد، لذا ثابت ایستادن کار درستی به نظر نمی رسد. با حرکت مداوم، دشمن نمی تواند به راحتی شما را مورد هدف قرار دهد. علاوه بر آن، با استفاده از این مهارت می توانید بر دشمن تسلط کافی داشته باشید.

استفاده از حرکت اسلایدی

با استفاده از حرکات اسلایدی به چهار طرف، بازیکنان دیگر نمی توانند حرکات شما را پیش بینی کنند. این موضوع به جلوگیری از تیر خوردن هنگام حرکت کمک فراوانی می کند. دکمه این حرکت در پایین صفحه قرار گرفته که دسترسی به آن را برای شما بسیار راحت کرده است.

خرید سی پیCP کال آف دیوتی

در پلتفرم های اندروید و iOS می توانید نسبت به تهیه سی پی با قیمت مناسب اقدام کنید. فروشگاه های معتبری وجود دارد که علاوه بر مناسب بودن قیمت سی پی، امکان سرعت بخشیدن در خرید کمتر از ۳۰ دقیقه را برای شما فراهم می سازد.

سخن آخر

در این مطلب سعی بر آن شد که ترفندهای مخفی و کاربردی موجود در بازی کالاف دیوتی را به شما معرفی کنیم. البته برای آشنایی با ترفندهای بیشتر می توانید به سایت آسان جم مراجعه کنید و با آموزش این مطالب، به عنوان بهترین مبارز از این بازی مهیج لذت ببرید.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.