لیفت صورت با نخ - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 58892
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵ |

لیفت صورت با نخ

لیفت نخ یکی از روش های درمان زیبایی و جوانسازی برای رفع چین و چروک و افتادگی صورت است. از لیفت نخ برای برای جوانسازی، زیبایی و فرم دهی به صورت استفاده می شود.
لیفت صورت با نخ

لیفت نخ یکی از روش های درمان زیبایی و جوانسازی برای رفع چین و چروک و افتادگی صورت است. از لیفت نخ برای برای جوانسازی، زیبایی و فرم دهی به صورت استفاده می شود.

در لیفت صورت، پوست به آرامی با نخ کشیده می شود تا افتادگی ها و شل شدگی های صورت که به دلیل افزایش سن ایجاد می شود، برطرف شود.

لیفت صورت بدون جراحی

لیفت صورت بدون جراحی، همان لیفت کردن صورت با نخ است. که در این عمل زیبایی نیازی به جراحی صورت نمی باشد. به همین خاطر است که عوارض این روش نسبت به لزفت با عمل جرحی بسیار کمتر است. با کمک لیفت صورت با نخ می توان تا حد زیادی پوست صورت را به حالت اولیه بازگرداند و چین و چروک های صورت را از بین برد. در این روش جوانسازی، پزشک متخصص با استفاده از بخیه های مخصوص، نواحی شل شده و دارای چروک صورت را درمان می کند. سپس با روش های مخصوصی، پوست آن نواحی تا جایی که ممکن باشد به سمت بالا کشیده می شود. به این صورت است که نه تنها چین و چروک صورت برطرف می شود، بلکه تمام شل شدگی ها و افتادگی های پوست نیز درمان می شود.

لیفت صورت از طریق تزریق چربی

وجود روش های متفاوت لیفت صورت باعث شده است که انتخاب بهترین روش لیفت صورت برای متقاضیان سخت شود. در ادمه به معرفی برخی از روش های زیباسازی و درمان چین و چروک صورت می پردازیم. لیپوساکشن یا تزریق چربی یکی از روش های جدید و بسیار موثر لیفت پوست صورت است که نتایج شگفت انگیزی دارد. در این روش، چربی لازم از قسمت های مختلف بدن بیمار مانند ران یا باسن استخراج و در نواحی مورد نیاز صورت تزریق می شود. با تزریق چربی به صورت، پوست صورت سفت تر شده و فرورفتگی های صورت از بین می رود.

لیپوساکشن یکی از ماندگارترین روش های جوانسازی صورت است که اثرات آن تا سال ها باقی می ماند. لیفت صورت با تزریق چربی طی یک جلسه درمانی انجام می شود و در بیشتر موارد نیازی به ترمیم ندارد. که همین موضوع از مزیت های این روش درمانی به حساب می آید.

لیفت صورت با روش کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی روشی است که کمتر در بین مردم رایج است. اما باید بدانید که این روش یکی از روش های موثر برای رفع مشکلات پوستی است. کربوکسی تراپی همچنین برای درمان سیاهی دور چشم، التیام جای زخم، رفع جوش و آکنه و… نیز استفاده می شود.

جالب است بدانید که ماده ی اصلی مورد استفاده در کربوکسی تراپی دی اکسید کربن است. در این روش دی اکسید کربن به مغز تزریق می شود که در نتیجه ی آن مغز تحریک می شود. و از طریق خون رسانی اکسیژن بیشتری به نواحی مورد نیاز می فرستد. نتیجه این عملیات این است که روند ترمیم سلول های پوست سریعتر انجام می شود و در زمان کمی وضعیتشان بهبود بخشیده می شود.

کربوکسی تراپی نسبت به سایر روش های لیفت صورت به جلسات درمانی بیشتری نیاز دارد. بسته به میزان آسیب و تشخیص پزشک، تعداد جلسات درمانی از ۴ تا ۸ جلسه متغیر است. فاصله بین این جلسات نیز ۲ تا ۴ هفته باید باشد. به طور کلی در حالت عادی مدت زمان درمان و زیباسازی پوست به روش کربوکسی ترابی بین ۴ تا ۶ ماه است.

مزایای لیفت صورت با نخ چیست؟

از مزایای لیفت با نخ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• در مدت زمان کوتاهی انجام می شود.

• راحت و بی ضرر می باشد.

• کمک به تولید کلاژن می کند.

• رفع چین و چروک زیر پوستی.

• جوانسازی آسان و بی خطر پوست.

• با کمک بی حسی موضعی انجام می شود.

• در صورت لزوم در بلند مدت می توان این عمل زیبایی را تکرار کرد.

• میزان خطر یا عوارض جانبی این روش بسیار کم است.

• ماندگاری نسبتا بالای لیفت نخ.

هزینه ی عمل زیبایی لیفت صورت با نخ چه مقدار است؟

در رابطه با مقدار هزینه ی عمل زیبایی بیفت صورت با نخ نظر دقیقی نمی توان ارائه داد. چرا که میزان هزینه ی لیفت نخ بسته به پوست صورت هر فرد متفاوت می باشد. همچنین در کلینیک های مختلف از روش های متفاوتی برای لیفت نخ استفاده می شود. که همین موضوع نیز در میزان هزینه ای که برای این عمل زیبایی باید پرداخت شود تاثیر گذار است.

 

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.