لاکچری ترین استخرهای تهران - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 79208
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴ |

لاکچری ترین استخرهای تهران

 ما در اینجا شما را با لاکچری ترین استخرهای تهران آشنا کردیم تا اگر ساکن پایتخت هستید یا قصد سفر به این شهر را دارید، بتوانید بهترین استخرها را انتخاب کنید و از وقت‌گذرانی لذت ببرید. توصیه ما این است که قبل از انتخاب یک استخر خوب در تهران، این مقاله را با دقت بخوانید و از میان گزینه‌های موجود بهترین را انتخاب کرده و از تفریحات آبی در پایتخت لذت ببرید.
لاکچری ترین استخرهای تهران

در فصول گرم سال شنا در استخر یکی از فعالیت‌های پرطرفدار می‌باشد؛ اما با وجود استخرهای لوکس و مناسب در تهران این کار اندکی دشوار است. در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین استخرهای تهران آشنا شوید و بتوانید گزینه خوبی را برای تفریحات خود انتخاب کنید.

لاکچری ترین استخرهای تهران

در فصل تابستان لذتی بالاتر از آب‌تنی وجود ندارد، البته اگر آب‌تنی در یک استخر تمیز و مجهز باشد. در تهران استخرهای مختلفی ازجمله سرپوشیده، روباز، لوکس، چهارفصل و… وجود دارد. هر یک از استخرها به سلیقه و بودجه افراد بستگی دارد و شما می‌توانید برای تفریحات و گذران اوقات فراغت این استخرها را انتخاب کنید. تنوع و تعداد بالای استخرها مقداری انتخاب را دشوار می‌کنند و شما باید تصمیمتان را بگیرید و یکی را انتخاب کنید.

  1. استخر موج طلایی

https://file.tesmino.ir/images/2022/12/images_1672400048.jpg

تهران شهر بسیار بزرگی است و یافتن استخر مجهز و شیک کار راحتی نیست. اگر می‌خواهید در شرق تهران استخر پیدا کنید می‌توانید استخر موج طلایی را انتخاب کنید. این استخر یکی از مدرن‌ترین و مجلل‌ترین استخرهایی است که در شرق تهران واقع‌شده است. مجموعه موج طلایی امکانات بسیار ویژه‌ای را در اختیار افراد قرار می‌دهد که از جمله آن می‌توان به وجود غار نمکی اشاره کرد. از فواید بی‌نظیر غار نمکی می‌توان به از بین بردن باکتری‌ها و میکروب‌های بدن، درمان انواع بیماری‌های روانی و پوستی اشاره کرد. پس در این صورت هم‌زمان با تفریح و ورزش به فعالیت درمانی هم می‌پردازید. استخر موج طلایی در  آدرس تهران ، تهرانپارس ، خیابان رشید ، نبش ۱۵۶ غربی ، پلاک ۱۸۳ قرار دارد.

  1. استخر ورزشی شهید کشوری

اگر بخواهیم یکی از مجهزترین و استانداردترین استخرهای تهران را معرفی کنیم بی‌شک استخر شهید کشوری است که در خیابان میرداماد واقع‌شده است. مجموعه علاوه بر استخر اصلی، سونای خشک و بخار، استخر کودکان، دو حوضچه جکوزی و همچنین سالن بدن‌سازی، تراس و رختکن را دارا می‌باشد. اگر می‌خواهید تجربه‌ای متفاوت از شنا در استخر را داشته باشید حتماً استخر شهید کشوری را برای شنا انتخاب کنید.

https://file.tesmino.ir/images/2022/12/images_1672400052.jpg

  1. اوپارک

اوپارک یکی از بزرگ‌ترین استخرهای سرپوشیده کشور است که با تکنولوژی روز دنیا و استانداردهای بین‌المللی ساخته‌شده است. علاوه بر این می‌توانید در این پارک آبی شادی و هیجان را تجربه کنید! البته با اوپارک فقط به وجود استخر محدود نمی‌شود و سرسره‌های (یو، پیچشی، مسابقه‌ای، سرعتی، سقوط آزاد لوپدار و ساده) اشاره کرد. برای بازی کودکان نیز در این بخش، سیاه‌چال، رودخانه وحشی، چاله فضایی و… تعبیه‌شده است. دهکده آبی در ورودی چیتگر قرار دارد.

https://file.tesmino.ir/images/2022/12/images_1672400055.jpg

  1. استخر چهارفصل هودین و هورام

یکی دیگر از استخرهای روباز چهارفصل در تهران، مجموعه تفریحی هودین و هورام نام دارد. این استخر را می‌توان یکی از معدود استخرهای روباز چهار فصل دانست به‌طوری که با امکانات ویژه آن می‌توانید یک روز کامل به تفریح و خوش‌گذرانی بپردازید. این امکانات نظیر؛ حمام آفتاب، حمام نمک، غار سنگی آب‌درمانی، ماساژ تایلندی، ساحل ماسه‌ای و… اشاره کرد. البته ماساژ اختصاصی توسط ماساژورهای مجرب تایلندی انجام می‌شود و می‌توانید در رستوران سنتی با موسیقی زنده غذا میل کنید.

  1. مجموعه ورزشی شهید چمران

یکی از پرطرفدارترین و قدیمی‌ترین مجموعه‌های تفریحی در تهران بی‌شک مجموعه شهید چمران می‌باشد. این مجموعه درگذشته با نام بولینگ عبدو شناخته می‌شد که امروزه تغییر نام داده و دارای بخش‌های ورزشی، فرهنگی، تفریحی و تجاری است. شما می‌توانید بعد از یک آب‌تنی لذت‌بخش از سینما، فودکورت و امکانات دیگر مجموعه استفاده کنید و تفریح خود را کامل کنید. از امکانات دیگر استخر می‌توان به سونا خشک و بخار، فوتبال دستی، بیلیارد، حوضچه آبسرد، تونل مه و موارد دیگر اشاره کرد. این استخر در خیابان شریعتی بالاتر از پل صدر قرار دارد.

  1. استخر حس خوب زندگی

مجموعه حس خوب زندگی را می‌توان یکی از زیباترین و درعین‌حال لوکس‌ترین استخرهای تهران دانست. کیفیت و شفافیت آب این استخر در نوع خود بی‌نظیر است و شما در این استخر به‌هیچ‌عنوان بودی کلر یا هر بوی نامطبوع دیگری را حس نخواهید کرد. به‌طوری‌که پارامترهای شیمیایی و فیزیکی آن دائما توسط تکنسین‌های مجموعه چک می‌شوند. مهم‌ترین و لذت‌بخش ترین ویژگی استخر حس خوب زندگی تجربه شنا در زیر باران است که می‌توان گفت در نوع خود بی‌نظیر بوده و مشابهی ندارد. در این استخر علاوه بر شنا، شما می‌توانید از امکانات ویژه آن استفاده کنید که شامل سونا، آبشار، ماساژ، بدن‌سازی، آب‌درمانی و حمام سنتی می‌شود. این مجموعه در میدان آرژانتین، بلوار بیهقی قرار دارد.

https://file.tesmino.ir/images/2022/12/images_1672400057.jpg

  1. استخر دانشگاه شریف

یکی دیگر از استخرهای بسیار خوب تهران مجموعه ورزشی و آبی دانشگاه شریف است. این مجموعه در سال ۱۳۸۹ توسط بنیاد فرهنگی مصلی نژاد راه‌اندازی و ساخته شد. این استخر از سال ۱۳۹۱ به‌عنوان استخر قهرمانی و نمونه کشوری معرفی‌شده است. از ویژگی‌های متمایز این مجموعه می‌توان به داشتن دو مجموعه جداگانه برای آقایان و بانوان اشاره کرد. در این مجموعه انواع کلاس‌های آموزشی برگزار می‌شود و از مهم‌ترین کلاس‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شیرجه
  • شنا
  • شنای موزون
  • واترپلو

امکانات رفاهی استخر بسیار زیاد هستند و به دلیل وجود این ویژگی‌ها در لیست بهترین‌ها قرار می‌گیرد. ازجمله امکانات مجموعه می‌توان به:

  • جکوزی
  • سونا بخار
  • حوضچه آب سرد
  • سالن ماساژ
  • هیدروتراپی

البته نکته بسیار مهمی که در رابطه با این استخر بابد بدانید این است که عمق آن بسیار زیاد بوده و به همین دلیل برای افراد حرفه‌ای مناسب است. نکته دیگری که در رابطه با استخر دانشگاه شریف باید بدانید این است که عمق استخر برای آقایان و بانوان متفاوت است. عمقی که برای بانوان در نظر گرفته‌شده کمتر از عمقی است که برای آقایان در نظر گرفته شده است.

جمع‌بندی

همان‌طور که همه می‌دانیم استان تهران یکی تفریحات هیجان‌انگیز آبی و استخرهای زیادی را در خود جای‌داده است و اغلب افرادی که به شنا علاقه‌مند هستند می‌توانند از بین گزینه‌های زیاد یکی را انتخاب کنند. علاوه بر این ما در اینجا شما را با لاکچری ترین استخرهای تهران آشنا کردیم تا اگر ساکن پایتخت هستید یا قصد سفر به این شهر را دارید، بتوانید بهترین استخرها را انتخاب کنید و از وقت‌گذرانی لذت ببرید. توصیه ما این است که قبل از انتخاب یک استخر خوب در تهران، این مقاله را با دقت بخوانید و از میان گزینه‌های موجود بهترین را انتخاب کرده و از تفریحات آبی در پایتخت لذت ببرید.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.