قیمت ایمپلنت اقساطی بلند مدت بدون سود - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 83659
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵ |

قیمت ایمپلنت اقساطی بلند مدت بدون سود

قیمت ایمپلنت در برابر آنچه که بعد از انجام آن شاهد خواهید بود، چندان هم بالا نیست. وقتی یک یا چند دندان از دست رفته داشته باشید، لبخند شما دیگر همان لبخند قبلی نخواهد بود. تعادل و عملکرد دندان ها نیز مختل می شود. پس قرار دادن ایمپلنت دندان یک راه حل ممکن برای بازسازی یا جایگزینی دندان های از دست رفته است.
قیمت ایمپلنت اقساطی بلند مدت بدون سود

قیمت ایمپلنت در برابر آنچه که بعد از انجام آن شاهد خواهید بود، چندان هم بالا نیست. وقتی یک یا چند دندان از دست رفته داشته باشید، لبخند شما دیگر همان لبخند قبلی نخواهد بود. تعادل و عملکرد دندان ها نیز مختل می شود. پس قرار دادن ایمپلنت دندان یک راه حل ممکن برای بازسازی یا جایگزینی دندان های از دست رفته است.

برای اطلاع از قیمت روز تمامی برند های ایمپلنت دندان می توانید از صفحه زیر دیدن فرمایید. همچنین در کلینیک دندانپزشکی روشا امکان شرایط اقساط بلند مدت بدون سود وجود دارد.

قیمت ایمپلنت دندان

قرار دادن ایمپلنت دندان شامل قرار دادن یک ریشه تیتانیوم مصنوعی، یک ماده زیست سازگار، در زیر خط لثه است. این ریشه از دندان جدید شما حمایت می کند. این راه حل بهترین گزینه برای یافتن راحتی و همچنین زیبایی لبخند است، به خصوص زمانی که برخی از دندان ها قابل حفظ نیستند. نتیجه نهایی همچنین عالی و ماندگار برای فراموشی دائمی عیوب دندان های آسیب دیده است.

قیمت ایمپلنت

کاشت دندان چیست؟

پیش از بررسی نکات مربوط به قیمت ایمپلنت بهتر است در مورد چیستی ایمپلنت و کاشت دندان اطلاعاتی بدست آوریم. ایمپلنت در دندانپزشکی یک پیچ تیتانیومی بدون تغییر شکل (اغلب به شکل استوانه) است که برای جایگزینی ریشه دندان طبیعی طراحی شده است.

بنابراین، با جراحی در استخوان فک گیر می کند و دندانپزشک یک روکش دندان تمام سرامیکی را در آنجا قرار می دهد. این دندان مصنوعی جدید با شکل و کانتور دندان های طبیعی شما مطابقت دارد. همچنین بر روی ایمپلنت دندانی می توانید بریج، پروتز با میله نگهدارنده یا پروتز دندان را قرار دهید. قرار دادن ایمپلنت دندان به شما این امکان را می دهد که زیبایی و تعادل دندان ها و دهان خود را به دست آورید و مهمتر از همه، کیفیت زندگی را بازیابی کنید.

چه زمانی ایمپلنت دندان را انجام دهیم؟

یک دندان از دست رفته باعث ایجاد عدم تعادل در کل فرم دهان و دندان ها می شود. ایمپلنت دندان به عنوان یک راه حل زیبایی برای پایان دادن به چالش های مرتبط با عدم وجود یک یا چند دندان در دهان است. با این حال، این مداخله نمی تواند به صورت بداهه و بدون برنامه ریزی انجام شود. برای مثال، یک ویزیت قبل از ایمپلنت به منظور شناسایی واضح نیازهای بیمار و حصول اطمینان از اینکه مداخله به خوبی تطبیق داده شده و به درستی انجام می شود، لازم است. سپس جراح در مورد سابقه پزشکی شما پرس و جو می کند و با استفاده از یک اسکنر و یک قالب به ارزیابی وضعیت بالینی در دهان می پردازد. بنابراین، او می‌تواند تخمین بزند که آیا ریشه دندان، حجم استخوان و عناصر آناتومیکی اطراف اجازه می‌دهند ایمپلنت انجام شود یا خیر.

قیمت ایمپلنت دندان چقدر است؟

به طور کلی قیمت ایمپلنت دندان می تواند شامل چندین عنصر مانند هزینه های پیوند، هزینه های اشعه ایکس و هزینه های پروتز دندان (تاج) باشد. این هزینه ها می توانند هزینه کل ایمپلنت دندان با روکش را افزایش دهند. همچنین، برخی از شرکت های بیمه دندان ممکن است بخشی یا تمام هزینه ایمپلنت دندان را با تاج پوشش دهند. در حالت کلی برخی از عناصر دیگر به شرح زیر نیز قیمت نهایی انجام ایمپلنت را تغییر می دهند:

  • مهارت و تجربه پزشک: اگر برای انجام ایمپلنت به سراغ یک متخصص حرفه ای در زمینه ایمپلنتولوژی دندان بروید، نصب ایمپلنت سریع و در کمتر از ۲۰ دقیقه انجام می شود. این به معنای آسیب کمتر به فک و عواقب بعد از عمل است.
  • کیفیت مواد: بله کیفیت مواد نیز در تعیین قیمت ایمپلنت مهم است، زیرا بسته به برند شرکت تولیدکننده، مواد استفاده شده نیز کیفیت های متفاوتی دارند. ایمپلنت با کیفیت عالی گران است، اما دوام، زیبایی و راحتی فوق العاده ای ایجاد می کند.
  • کمک جراحی: این عنصر نیز بر هزینه ایمپلنت تأثیر می گذارد. جراح برای مداخله موثر و در بهترین شرایط به یک دستیار اتاق عمل واقعاً ماهر در کنار خود نیاز دارد. نقش او کمک به جراح و در عین حال اطمینان از راحتی بیمار است.
  • منطقه جغرافیایی: در اغلب موارد، قیمت جراحی ایمپلنت با توجه به شهری که در آن مداخله انجام می شود و همچنین با توجه به موقعیت کلینیک و محل عمل دندانپزشکی تغییر می کند.

ایمپلنت دندان چگونه قرار می گیرد؟

کاشت ایمپلنت دندان یک روش جراحی است که بر روی یک تخت ایمپلنتولوژی، تحت بی حسی موضعی و در زمانی بین ۱۰ تا ۲۰ دقیقه انجام می شود. پس از عمل، تنها در موارد بسیار نادر می توان تورم را بعد از مداخله مشاهده کرد. بنابراین بیمار می تواند روز بعد به زندگی عادی خود ادامه دهد. او نباید در طول ۴ هفته پس از عمل، هیچ گونه فعالیت ورزشی را انجام دهد. این باعث می شود ایمپلنت دندان به خوبی بهبود یابد. همچنین در این مدت باید از جویدن با ایمپلنت تازه قرار داده شده خودداری کند. حتی اگر مداخله دردناک نباشد، همیشه ترجیح داده می شود که یک قرص ضد درد بعد از نصب ایمپلنت مصرف شود.

هزینه ایمپلنت

ایمپلنت دندان: موارد منع مصرف

تنها چند موقعیت خاص می تواند مانعی برای قرار دادن ایمپلنت باشد. به عنوان مثال، زمانی که کیفیت استخوان ناکافی است یا زمانی که رشد هنوز کامل نشده است، از موارد منع مصرف موضعی صحبت می کنند. ما در مورد موارد منع عمومی در موارد زیر صحبت می کنیم: بارداری، استفاده از پروتزهای دریچه ای (بیماری قلبی)، شیمی درمانی و دیابت نامتعادل. همچنین لازم به ذکر است، افرادی که بیش از ۵ نخ سیگار در روز مصرف می کنند ممکن است از کاشت ایمپلنت خودداری کنند، زیرا تنباکو بر بهبود زخم ناشی از مداخله تأثیر می گذارد. میزان موفقیت کاشت ایمپلنت در ۲۰ سال گذشته ۹۰ درصد گزارش شده است. ۱۰ درصد باقیمانده موارد نادری هستند که آسیب عصبی پیدا کرده اند. به طور خلاصه، این درمان از جمله ایمن ترین روش هاست و تقریباً از هر ۱۰ بیمار ۹ نفر تا ۲۰ سال پس از ایمپلنت، تاج دندان خود را حفظ می کنند.

بالا بودن قیمت ایمپلنت و موارد جایگزین برای ایمپلنت دندان

قیمت ایمپلنت باعث می شود که بسیاری از افراد به دنبال راه حل های دیگری برای جایگزینی یک یا چند دندان (نصب بریج روی ایمپلنت یا پیوت) باشند. نصب دستگاه یا بریج دندان امکان جایگزینی دندان های از دست رفته یا بسیار آسیب دیده را فراهم می کند. نصب بریج دندانی (یا پل دندانی) شامل بریدن دندان ها در دو طرف دندان از دست رفته است تا به عنوان تکیه گاه برای دندان میانی که به دندان های مجاور جوش داده می شود، عمل کند. سپس بریج محکم روی ایمپلنت ها لنگر می اندازد. این مربوط به چندین تاج است که به هم جوش داده شده اند. نصب یک دستگاه یا پروتز متحرک شامل برداشتن قالب کامل قوس دندانی برای ساختن وسیله ای است که با استفاده از قلاب بر روی دندان های مجاور قرار می گیرد. پروتز را می توان برداشت و تمیز کرد.

هر چند که هزینه تمام شده این روش ها در مقایسه با قیمت ایمپلنت پایین تر است اما این روش های جایگزین باعث آسیب رساندن به دندان های تکیه گاه مجاور برای جایگزینی دندان های از دست رفته می شوند.

ماندگاری و طول عمر ایمپلنت های دندانی- قیمت ایمپلنت اقساطی

ایمپلنت دندان به دلیل طول عمر زیادش از سایر روش ها متمایز می شود. همچنین این روش درمانی در برابر جویدن بسیار خوب عمل کرده و مقاومت مطلوبی را نشان می دهد. با رعایت دقیق قوانین بهداشت دهان و دندان و رعایت شرایط نگهداری، طول عمر ایمپلنت می تواند تا چندین دهه افزایش یابد. به غیر از مسواک زدن روزانه، شما باید هر ۶ ماه یک بار معاینه ای را با جراح دندان خود انجام دهید تا وضعیت ایمپلنت ها را بررسی کند و احتمالاً جرم گیری لازم را انجام دهد تا سلامت دندان های خود را حفظ کنید. جهت اطلاع از شرایط و قیمت ایمپلنت اقساطی بلند مدت بدون سود می توانید با ۰۲۱۹۱۰۹۱۰۰۲ تماس بگیرید.

منبع : dental implant cost

 

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.