قیمت انواع تلویزیون هوشمند در بازار - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 101330
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۰۴ |

قیمت انواع تلویزیون هوشمند در بازار

امروزه در بازار انواع مختلفی از تلوزیون ها در برند ها و سایز های مختلف به همراه ویژگی های متفاوت و به روز وجود دارد. ممکن است خریداران لوازم خانگی صوتی تصویری در این راه دچار سردرگمی شوند که چه تلویزیونی و از چه برندی را خریداری کنیم؟
قیمت انواع تلویزیون هوشمند در بازار

امروزه در بازار انواع مختلفی از تلوزیون ها در برند ها و سایز های مختلف به همراه ویژگی های متفاوت و به روز وجود دارد. ممکن است خریداران لوازم خانگی صوتی تصویری در این راه دچار سردرگمی شوند که چه تلویزیونی و از چه برندی را خریداری کنیم؟ ما در این مقاله به برسی سه برند تولید کننده لوازم خانگی که دستی قدر در عرضه تلویزیون در بازار داخلی دارند می‌پردازیم. برند های جی پلاس، ایکس ویژن و اسنوا از برند های داخلی و تولید کنندگان با کیفیتی هستند که بیشتر مدل محصولات آنها دارای محبوبیت بالایی هستند.

تلویزیون جی پلاس

برند جی پلاس تلویزیون های خود را از سایل ۱۳۹۷ توسط گلدیران به بازار عرضه کرد، این برند با تکیه بر قطعات داخلی و متخصصان ایرانی و کره ای، توانست محصولاتی با کیفیت و با قیمتی مناسب را با ضمانت نامه گلدیران تولید و به بازار معرفی کند. قیمت تلویزیون جی پلاس نسبت به سایر برند های مشابه بسیار مقرون به صرفه بوده و به همین جهت توانسته نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. این تلویزوین ها در مدل ها و سایز های مختلف تولید و دارای پنل های با کیفیت A+ هستند که از کیفیت بالایی برخوردارند.

ویژگی تلویزیون های جی پلاس

محصولات جی پلاس از تکنولوژی های به روزی استفاده می‌کند که میتوان مدل های آن را جزو بهترین تلویزیون های موجود در بازار دانست. از ویژگی های مهمی که در این محصولات تعبیه شده میتوان به قابلیت Time Shift اشاره کرد که امکان جابجایی زمان برنامه در حال پخش را داشت. از آن جایی مدل های پیشرفته این برند دارای سیستم عامل اندروید می‌باشند، امکان وبگردی و کنترل تلویزیون از طریق گوشی های هوشمند را داشت. از جمله ویژگی های دیگر میتوان به امکان Mirror کردن گوشی بر روی تلویزیون، ظبط تضاویر در حافظه داخلی، صرف جویی در مصرف انرژی، تبدیل گوشی به Air Mouse، کنترل تطبیقی صدا و … اشاره کرد.

تلویزیون های ایکس ویژن

برند ایکس ویژن دارای تلویزیون هایی در سطح استاندارد جهانی بوده و با تکنولوژی های روز دنیا که بر روی این محصولات پیاده کرده، تصاویری با کیفیت و وضوح بالا به بیننده ارائه می‌دهد. تلویزیون های ایکس ویژن توسط شرکت مادیران از سال ۱۳۸۵ شروع به عرضه در بازار شدند. قیمت تلویزیون ایکس ویژن نسبت به تصاویر با کیفیتی که دارد، دارای قیمتی مطلوب است و همین باعث شده تا خریداران زیادی به سراغ این برند رفته و از آن رضایت داشته باشند. این تلویزیون های تولید شده در ۴ دسته LED معمولی، Full HD، ۴K و هوشمند تولید می‌شوند. همین تنوع در محصولات ایکس ویژن باعث شده تا مشتری با توجه به بودجه و سلیقه ای که دارد نسبت به خرید ال ای دی از این برند اقدام کند. محصولات این برند نیز از پنل های با کیفیت IPS استفاده شده و دارای کیفیت A+ بوده. همچنین از دیگر قابلیت های تلویزیون های ایکس ویژن زاویه دید گسترده است که همه با آن آشنایی داریم. دیگر قابلیت ها و برسی های کلی این برند را میتوانید در سایت انتخاب سنتر به طور کامل همراه با مدل محصولات آن مشاهده و مطالعه کنید.

تلویزیون های ایکس ویژن

تلویزیون اسنوا

اسنوا برندی است که همه ما با آن آشنایی داریم و محصولات لوازم خانگی آن در بیشتر خانه ها به چشم می‌خورد. از محصولات با کیفیت این برند ایرانی محبوب تلویزیون های آن است که با تکیه بر دانش متخصصان ایرانی و تولیدات داخل، توانسته محصولات با کیفیتی را با تکنولوژی های روز دنیا به بازار ایران و حتی خاورمیانه عرضه کند. اسنوا تلویزیون های خود را در قالب HD، Full HD و ۴K عرضه می‌کند که جدیدا مدل های ۴K با میفیت تصویر فوق العاده ای که دارند توانسته فروش بسیار زیادی در بین خریداران محصولات صوتی تصویری داشته باشد، قیمت تلویزیون ۴K اسنوا در مقایسه با برند های خارجی که در بازار موجود است، پایین تر بوده و علاوه بر آن دارای کیفیتی هستند که با محصولات خارجی در رقابت می‌باشد. به طور کلی این محصولات به نحوی ساخته شده اند که اکثر اقشار جامعه بتوانند از آنها را خریداری کنند. برای اطلاعات بیشتر درباره تلویزیون های اسنوا و انواع مدل های آن میتوانید به سایت انتخاب سنتر مراجعه کنید.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.