قدرت‌نمايی اطلاعاتی! - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 11075
  پرینتخانه » یادداشت تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰:۱۰ |

قدرت‌نمايی اطلاعاتی!

روز دوشنبه 22 مهر ماه جاري، خبري از سيماي جمهوري اسلامي منتشر شد که سبب شگفتي محافل رسانه‌اي و اطلاعاتي معاند گرديد.
قدرت‌نمايی اطلاعاتی!

|حسن کربلايي|
روز دوشنبه ۲۲ مهر ماه جاري، خبري از سيماي جمهوري اسلامي منتشر شد که سبب شگفتي محافل رسانه‌اي و اطلاعاتي معاند گرديد.
در اين خبر سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با انتشار بيانيه‌اي، به صورت رسمي از دستگيري مدير و سرشبکه کانال معاند و ضدانقلاب آمدنيوز خبر داد. اتفاقي که بلافاصله تبديل به يکي از اخبار اصلي رسانه‌هاي معاند و از جمله BBC و ايران اينترنشنال و … شد.
روح‌الله زم مشهور به نيما، با راه‌اندازي کانال تلگرامي آمدنيوز تلاش کرد با انتشار اخبار جعلي و کذب، ضمن بدبين کردن مردم انقلابي ايران به نظام ديني جمهوري اسلامي و کارگزاران صديق آن، زمينه و ميدان را براي آشوب‌هاي خياباني و تحرکات براندازانه و تجزيه‌طلبانه فراهم سازد.
در اين مسير شوم و شيطاني، زم از حمايت‌هاي مالي، اطلاعاتي و رسانه‌اي دستگاه‌هاي جاسوسي و امنيتي فرانسه، رژيم صهيونيستي و آمريکا بهره گرفت و بنا به اعتراف صريح خود او و نيز رسانه‌هاي معاند، دستگاه اطلاعاتي فرانسه رسماو مجدانه حفاظت از وي را در خاک فرانسه عهده‌دار شد.
با طراحي و حمايت دستگاه‌هاي اطلاعاتي استکبار جهاني، اپوزيسيون و دشمنان خارج‌نشين دچار اين توهم شدند که زم داراي روابط عميق و پيچيده با عناصر و گروهک‌ها و محافل سياسي و ديپلماتيک غربي است و وجود و ارتباط با او، حکم «ضرورت» و«سرمايه‌اي سياسي و رسانه‌اي» به شمار مي‌آيد. از اين رو عناصري معاند همچون ربع پهلوي تا مسيح علي‌نژاد با زم ارتباط دوستانه و مستمر پيدا کردند.
زم نيز که داراي شهوت شهرت و ثروت بود تا مي‌توانست از موقعيت فراهم آمده، به عنوان يک آقازاده بريده از نظام، بهره برد و خود را به عنوان نه تنها فردي متنفذ در دولت‌هاي غربي و محافل اطلاعاتي خارجي بلکه داراي نفوذي عجيب ميان کارگزاران نظام جمهوري اسلامي مطرح کرد.
حمايت خارجي و خامي اپوزيسيون و توهمات و تخيلات زم کار را به‌جايي رساند که زم و گروهک‌هاي معاند تصور نمودند؛ نام زم يعني نفوذ و قدرت! شدت و حدت اين تصور هم به اندازه‌اي شد که برخي معاندين براي رزرو کردن جا، سمت و صندلي، منت زم را مي‌کشيدند و به او روي خوش نشان مي‌دادند.
سال ۱۳۹۶ برخي شهرهاي کشور عزيزمان با بروز برخي ناآرامي‌ها و اوباشگري‌ها روبه‌رو شد. يک پاي اين رخداد و اهرم دامن زدن به اين فتنه، آمدنيوز فريبکار بود.
زم با اشارات و سناريوهاي دستگاه‌هاي اطلاعاتي دنياي غرب، با انتشار اخبار دروغين، آشوب‌طلبان را هيجان‌زده و تحريک و هدايت مي‌کرد.
از تهمت‌هايش به سران نظام مقدس جمهوري اسلامي که بگذريم، آمدنيوز نقشي اساسي در سلب آرامش رواني جامعه داشت. مخاطبان اين کانال گمان مي‌کردند که جامعه ايراني هر لحظه در حال فروپاشي است و سراسر کشور را تباهي و عوامل اختلاس و پياده نظام نفاق و تزوير در قبضه گرفته‌اند!
با اين حال و به رغم اين همه تلاش؛ تماشاي روح‌الله زم با چشمان بسته و دستان قفل شده، نشان داد که تقابل با نظام الهي جمهوري اسلامي و مردم متدين، انقلابي و مظلوم آن، عاقبتي جز شکست و زبوني محض ندارد.
دستگيري عامل سرويس‌هاي جاسوسي غرب خاصه فرانسه، گوياي اين بود که؛

يک: سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامي قدرتي فرا مرزي است که توان تقابل با قديمي‌ترين و پرمدعاترين سرويس‌هاي جاسوسي جهان را دارد.
دو: هيچ يک از عناصر ضدانقلاب در گستره فرا مرزي، ولو با حفاظت باديگاردهاي غربي، داراي حاشيه امنيتي و امن نيستند. دستگيري عامل رسانه‌اي دولت سکولار فرانسه، طي عملياتي پيچيده، در کنار پرونده دستگيري سرکرده معدوم گروهک وهابي – عبري ريگي، پرونده جيسون رضائيان جاسوس سيا و … ثابت مي‌کند که سربازان گمنام امام زمان (عج) در دستگاه اطلاعاتي سپاه، دستي برتر نسبت به محافل اطلاعاتي معاند دارند، نه فقط در سطح منطقه بلکه در تمامي جهان!
به نوشته يک تحليلگر سياسي، حالا بايد در انتظار دستگيري رابطين داخلي زم و ساخت سري دوم و جديد سريال «گاندو» باشيم!

نویسنده : حسن کربلايي |
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.