قاتلان اتریوم | ۵ ارز دیجیتالی که برای رشد چشمگیر در سال ۲۰۲۳ آماده هستند! - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 84508
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹ |

قاتلان اتریوم | ۵ ارز دیجیتالی که برای رشد چشمگیر در سال ۲۰۲۳ آماده هستند!

5 قاتل اتریوم که آماده ی انفجار هستند را قبل از ترند شدن بشناسید و لذت ببرید.
قاتلان اتریوم | ۵ ارز دیجیتالی که برای رشد چشمگیر در سال ۲۰۲۳ آماده هستند!

پس از ظهور بیت کوین (BTC)، مردم متوجه شدند که بلاک چین و فناوری زیربنایی آن می تواند برای مقاصد دیگر مورد استفاده قرار گیرد، این طرز تفکر باعث ایجاد اتریوم (ETH) شده و آن را به رقیبی قدرتمند برای دارایی شاخص مالی غیرمتمرکز DeFi تبدیل می کند. اما با گذشت زمان، شبکه‌ها و ارزهای رمزنگاری‌شده بیشتری ظاهر شدند که تهدیدی برای از بین بردن رتبه دوم بیت‌کوین بود.

در این زمینه، چندین دارایی دیجیتالی وجود دارد که به دلیل چالشی که برای دومین دارایی بزرگ ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار ایجاد می‌کنند و همچنین توانایی درک شده آنها برای جایگزین کردن کوین اتریوم، به عنوان «قاتل اتریوم» برجسته شده‌اند. قاتلان رتبه ی دومین دارایی معروف در بازار کریپتو، یعنی اتریوم به شرح زیر می باشند:

  1. Solana (SOL)
  2. Polkadot (DOT)
  3. Avalanche (AVAX)
  4. Polygon (MATIC)
  5. Tezos (XTZ)

۱-سولانا (SOL)

سولانا (SOL) به دلیل هزینه‌های گاز کمتر و نرخ تراکنش‌های بالا (اگرچه اتریوم در حال پیشرفت با به‌روزرسانی‌های شبکه خود است)، و همچنین استفاده از اثبات تاریخچه (PoH) به عنوان یک رقیب قوی برای تسلط اتریوم ظاهر شده است.

در وضعیت فعلی بازار، سولانا در حال حاضر با قیمت ۲۴.۰۴ دلار و با افزایش ۱۴.۵۹ درصدی در هفت روز گذشته و پس از افشای راه حل جدیدی که نویدبخش کاهش هزینه های زنجیره ای ذخیره‌سازی است، دست به دست و خرید و فروش می شود. بر اساس داده های بازیابی شده در ۱۳ آوریل، ارزش سولانا ۱۸ درصد در نمودار ماهانه خود و همچنین ۱۴۲.۳۱ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

سولانا

نمودار قیمت سالانه سولانا

۲- پولکادات (DOT)

Polkadot (DOT) که خود را به عنوان یک بلاک چین لایه صفر توصیف می کند، اخیراً یک درخواست علامت تجاری برای پلت فرم ارتباطی بلاک چین «Polkadot Converse» ارسال کرده و همچنین اکوسیستم خود را با Kagome 0.9.0، با یک پیاده‌سازی هاستPolkadot به زبانC++ به روز کرده است.

قیمت پولکادات در زمان انتشار ۶.۴۲ دلار بود که ۲ درصد در ۲۴ ساعت گذشته، ۰.۲۶ درصد نسبت به هفته قبل و همچنین ۵.۲۱ درصد در نمودار ماهانه افزایش یافت. همانطور که نمودارهای اخیر نشان می دهد پولکادات از نظر سودهای سالانه (YTD) خود، ۴۶.۷۳ درصد به ارزش خود اضافه کرده است.

پولکادات

نمودار قیمت پولکادات

۳- آواکس (AVAX)

یکی دیگر از اکوسیستم های Proof-of-Stake (PoS) مانند Ethereum،Avalanche (AVAX) سه بلاک چین را با هم ادغام می کند و مقیاس پذیری بیشتری را ارائه می دهد. در ۶ آوریل، این تیم ارتقاء Cortina خود را در شبکه آزمایشی پروتکل راه‌اندازی کرد و قول بهبود پشتیبانی زنجیره X Avalanche برای تبادلات رمزنگاری و توسعه سریع‌تر را در کنار مزایای دیگر داد.

در حال حاضر، آواکس با قیمت ۲۸. ۱۹ دلار در حال تغییر است که در ۲۴ ساعت گذشته ۲.۳۸ درصد افزایش یافته است، علاوه بر این، ارزش خود را ۳.۰۳ درصد در طول هفته و ۱۲.۵۹ درصد در ماه قبل افزایش داده است.

آواکس

نمودار قیمت AVAX

۴- ماتیک (MATIC)

بر اساس گزارش DappRadar، Polygon (MATIC) با راه حل مقیاس بندی لایه ۲ که از بلاک چین اتریوم استفاده می کند، در ماه مارس افزایش زیادی در فعالیت های بازی داشته است و خود را به دومین بلاک چین بازی بزرگ بعد از WAX (WAXP) تبدیل کرده است.

در حال حاضر، Polygon با قیمت ۱.۱۲ دلار در حال تغییر است و رشد ۲.۳۵ درصدی را در روز گذشته ثبت کرده است، اگرچه در هفته گذشته ۲.۰۴ درصد و در ۳۰ روز گذشته ۶.۱۶ درصد از دست داده است. با این حال، این ضررها با سود سالانه (YTD) 46.69٪ جبران می شود.

MATIC

نمودار قیمت ماتیک

۵-تزوس (XTZ)

تزوس (XTZ) یک بلاک چین PoS با قابلیت ارتقا و انرژی کارآمد که از اثبات سهام مایع (LPOS) نیز بهره می برد، امسال نیز چندین خبر مثبت داشته است. ابتدا، شراکت با Google Cloud را اعلام کرد و سپس پروتکل بمبئی را که یکی از مهم‌ترین ارتقاءهای آن تا به امروز است، رونمایی کرد و قول داد تزوس را از رقبای خود جلوتر ببرد.

در همین حال، نمودار قیمت تزوس در روزهای اخیر کمی متلاطم بوده است، در زمان انتشار با قیمت ۱.۱۱ دلار معامله می‌شود که با وجود کاهش ۲.۸۵ درصدی در هفت روز گذشته، ۰.۵۳ درصد در روز افزایش یافته است. با این حال، در نمودار ماهانه خود، تزوس ۱.۳۰٪ افزایش یافته است که به افزایش ۵۲.۵۴٪ در سال ۲۰۲۳ رسیده است.

نتیجه گیری

اگرچه رشد در ارزش دارایی‌های دیجیتال می‌تواند به عوامل متعددی بستگی داشته باشد، اما ارزهای رمزنگاری شده برجسته و تیم‌های آنها توانایی توجیه وضعیت خود به عنوان رقبای اصلی اتریوم را نشان داده‌اند که تضمین کننده پیشرفت بیشتر در سال جاری همراه با تقویت قیمت‌های آنها است. برای دیدن ارزهای ترند هر ماه اینجا کلیک نمایید.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.