فرصت مناسب برای استخدام در شرکت‌های بزرگ - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 55054
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷ |

فرصت مناسب برای استخدام در شرکت‌های بزرگ

مشکل بسیاری از کارجویان همیشه این بوده است که امکان دسترسی به فرصت‌های شغلی شرکت‌ها را نداشتند و خب هدف آنها نیز این بوده که بتوانند در شرکت‌های بزرگ استخدام شوند.
فرصت مناسب برای استخدام در شرکت‌های بزرگ

 

مشکل بسیاری از کارجویان همیشه این بوده است که امکان دسترسی به فرصت‌های شغلی شرکت‌ها را نداشتند و خب هدف آنها نیز این بوده که بتوانند در شرکت‌های بزرگ استخدام شوند.

به گزارش تسنیم، در حال حاضر این فرصت برای کارجویان فراهم است که با مراجعه به ایران‌تلنت آگهی‌های شغلی شرکت‌های بزرگ را بررسی کنند و رزومه خود را برای مناسب‌ترین و نزدیک‌ترین موارد به سابقه کاری خود ارسال کنند.

آگهی های استخدامی منتشر شده در ایران‌تلنت برای افراد در مشاغل مختلف، با سابقه کاری کم و زیاد، برای کارجویان و مدیران و همچنین برای افراد با مدارک تحصیلی مختلف مناسب است و به همین خاطر کسی از این آگهی‌ها بی نصیب نخواهد ماند. برای مشاهده لیست کامل آگهی های استخدامی آذر ۱۴۰۰ به ایران‌تلنت به آدرس www.irantalent.com/jobs مراجعه کنید

آگهی های استخدامی‌های تهران ایران‌تلنت

تهران به عنوان کلان شهر و پایتخت ایران و همچنین به دلیل میزبانی از شرکت‌های بزرگ ایران، همیشه به عنوان به عنوان اولین مقصد کارجویان برای کار شناخته می‌شود. آگهی‌های استخدامی تهران ایران‌تلنت این فرصت را به کارجویان می‌دهد تا بتوانند جستجوی شغلی خود را هدفمند انجام دهند و مناسب با رزومه خود برای آگهی‌های استخدامی اقدام کنند.

برخی از مشاغلی که فرصت‌های شغلی آنها در ایران‌تلنت (irantalent.com/jobs/jobs-in-tehran)  وجود دارد و می‌توانید برای آنها اقدام کنید، به شرح زیر است:

استخدام مهندس شبکه

انواع رشته‌های مهندسی همیشه در میان پرتکرارترین آگهی‌های استخدامی هستند و می‌توان عنوان کرد که بازار کار آنها در صنایع مختلف خوب است. شرکت‌های خوب ایران که در تهران مستقر هستند در میان آگهی‌های خود آگهی مربوط به استخدام مهندس عمران را نیز قرار داده‌اند و به همین خاطر، این فرصت عالی برای افراد درس خوانده در این رشته فراهم است که برای آنها اقدام کنند. شرکت‌های زیر در میان شرکت‌هایی هستند که نام آنها در میان منتشرکنندگان آگهی استخدام مهندس شبکه دیده می‌شود:

  • ایرانسل
  • مبین نت
  • شاتل موبایل
  • همراه اول

استخدام برنامه نویس

از آنجایی که نیاز به برنامه نویسی در شرکت‌ها بسیار بیشتر از چند سال گذشته شده و همچنین روز به روز به تعداد برنامه نویسان حرفه‌ای و کاربلد اضافه می‌شود، انتظار افزایش میزان آگهی استخدام برای استخدام برنامه نویس نیز کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

در حال حاضر بسیاری از کارجویان حیطه برنامه نویسی این امکان را دارند تا آگهی‌های شغلی شاخه‌های مختلف برنامه نویسی مانند توسعه‌دهنده ارشد بک‌اِند، توسعه‌دهنده ارشد فرانت‌اِند، توسعه‌دهندۀ فول استک،‌ کارشناس کنترل کیفیت شبکه، ادمین پایگاه داده و موارد دیگر در شرکت‌های بزرگ ایران را بررسی کنند و رزومه خود را برای آگهی استخدامی مرتبط و مورد علاقه ارسال کنند.

استخدام گرافیست

گرافیک نیز از ارکان اصلی شرکت‌ها به شمار می‌آید و شرکت‌های بزرگ در حال حاضر آگهی استخدامی برای جذب بهترین گرافیست‌های بازار کار دارند. شرکت‌هایی از قبیل پارس حیان، سفرهای علی بابا، گروه سرمایه گذاری کوروش، ایرانسل، مادیران و شرکت‌های بسیار دیگری نیز در این دسته بندی قرار می‌گیرند که با مراجعه به ایران‌تلنت می‌توانید آگهی‌های استخدام گرافیست آنها را مشاهده و بررسی کنید.

و مطمئنا هزاران شغل دیگر در این آگهی‌ها وجود دارد که با مراجعه به لینک استخدام شرکت‌ها در ایران‌تلنت می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره آنها کسب کنید و برای هر تعداد فرصت شغلی که علاقه‌مند هستید، رزومه ارسال کنید.

منبع: تسنیم

| منبع خبر : محتوا این متن تبلیغاتی بوده و توسط رسالت رد یا تایید نمی شود
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.