صندلی غذای کودک - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 73960
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰ |

صندلی غذای کودک

کی از دغدغه‌های والدین پس از به ‌دنیا آمدن کودک، فراهم کردن آسایش و راحتی فرزندشان است. امروزه لیست وسایلی که به هنگام خرید سیسمونی در نظر گرفته می‌شود، کمی با گذشته تفاوت دارد و بر تعداد و تنوع این وسایل افزوده‌ شده.
صندلی غذای کودک

یکی از دغدغه‌های والدین پس از به ‌دنیا آمدن کودک، فراهم کردن آسایش و راحتی فرزندشان است. امروزه لیست وسایلی که به هنگام خرید سیسمونی در نظر گرفته می‌شود، کمی با گذشته تفاوت دارد و بر تعداد و تنوع این وسایل افزوده‌ شده. غیر از انواع کالسکه و صندلی ماشین، یکی از وسایلی که می‌تواند در نگهداری و محافظت کودک به‌ خصوص هنگام صرف غذا کارآمد باشد، صندلی غذای کودک و نوزاد است. والدین با استفاده از این محصول به هنگام غذا دادن به کودک دچار سختی نمی‌شوند از طرفی استفاده از صندلی غذاخوری مناسب برای کودک می‌تواند لذت غذا خوردن را برای فرزندان دوچندان کند. ما در ادامه این مطلب قصد داریم ویژگی‌های مهم صندلی غذای کودک و نوزاد و بهترین فروشگاه اینترنتی را به شما معرفی نماییم. در واقع راهنمایی کامل و جامع برای خرید یک محصول باعث می‌شود که شما درست‌ترین انتخاب را داشته باشید.

صندلی غذای کودک و نوزاد چیست؟

صندلی غذای کودک یک محصول کاملا کاربردی است که به والدین اجازه می‌دهد کودک را بر روی آن قرار دهند تا کودک به کمک والدین یا حتی به‌ تنهایی غذا بخورد. صندلی غذاخوری کودک سایزهای استانداردی دارند و طوری طراحی‌ شده‌اند که تمیز کردنشان راحت‌تر باشد. استفاده از این وسیله دیگر جایی برای نگرانی والدین نمی‌گذارد، زیرا صندلی غذای کودک و نوزاد طوری تعبیه‌ شده‌اند که کودک در آن احساس راحتی کند. این صندلی‌ها ،شرایط راحتی را برای کودک ایجاد نموده و با‌‌تحمل وزن، از واژگون شدن کودک و آسیب رسیدن به او جلوگیری می‌کند. درادامه به معرفی یکی از مراکز فروش این محصولات خواهیم پرداخت تا با خیالی آسوده و با دریافت بهترین خدمات بتوانید وسایل مورد نیاز خود بخصوص صندلی غذاخوری کودک را خریداری نمایید.

صندلی غذاخوری کودک چه کاربردی دارد؟

دوره ۶ ماهگی کودک که به اتمام می‌رسد، از این زمان به بعد فرزند شما قادر خواهد بود از غذاهای نرم میل نماید. زمانی که کودک در آغوش شماست کمی سخت است که به او غذا بدهید و کاملا با دوران شیردهی متفاوت خواهد بود. اگر هم برای غذاخوردن او را روی صندلی میز ناهارخوری بنشانید ممکن است زیر پا را با ریختن مواد غذایی کثیف نماید و یا تعادل درستی در نشستن روی صندلی نداشته باشد. با قرار دادن کودک، داخل صندلی غذای کودک و نوزاد، هم دسترسی شما به او برای غذا دادن آسان‌تر خواهد شد و هم امنیت او تامین می‌گردد. صندلی غذاخوری، باعث ایجاد ارتباطی تازه بین کودک با سایر اعضای خانواده می‌شود.

معرفی انواع صندلی‌های غذای کودک و نوزاد

امروزه در بازار سیسمونی صندلی کودک نیز مانند کالسکه و گهواره در مدل‌های مختلف موجود است که در ادامه به معرفی چند نمونه از آن خواهیم پرداخت. صندلی‌ غذای کودک و نوزاد به چند دسته تقسیم می‌شوند.

۱- صندلی‌های غذاخوری سنتی: این صندلی‌ها از جنس‌های مختلف ساخته می‌شود. صندلی‌های غذاخوری سنتی نسبت به صندلی‌های مدرن فاقد تجهیزات هستند؛ معمولاً در یک‌ شکل ثابت باقی می‌مانند و عمدتاً برای کاربرد خانگی به‌ کار می‌روند. بااین‌حال، پیچیدگی کمتری دارند و احتمال خراب شدن بخش‌های مختلف در آن‌ها کمتر است و از قیمت مناسب‌تری نیز برخوردارند.

۲- صندلی غذا خوری قابل تنظیم: این صندلی‌ها از قابلیت تغییر ارتفاع، سینی و محل قرارگیری پا و همچنین تغییر شیب صندلی برخوردار هستند. بنابراین می‌توان از زمان نوزادی تا حدود ۵ سالگی از آن‌ها استفاده کرد؛ حتی در بعضی از مدل‌های آن، وزن‌های بالاتر را نیز در خود جای می‌دهند. این تغییرات باعث می‌شوند کودک در زمان غذا خوردن در راحت‌ترین وضعیت ممکن قرار بگیرد. صندلی‌ غذای کودک و نوزاد که قابلیت تنظیم داشته باشد، معمولاً جاگیر بوده، روند نصب پیچیده‌تری هم دارد و از قیمت بالایی هم برخوردار است.

۳- صندلی‌ غذاخوری چندمنظوره: این صندلی‌ها یک پشتی، یک کفی نشستن و یک سینی و کمربند دارند که همزمان با رشد کودک، بالابر سینی را می‌توان حذف نمود و پشتی صندلی را جلوتر کشید تا فرزندتان بتواند از میز برای غذا خوردن استفاده کند. این صندلی‌ها با وجود اینکه جای زیادی اشغال می‌کنند همچنان مورد توجه والدین قرار می‌گیرند.

۴- صندلی‌های فلزی و پارچه‌ای: میزان تحمل وزن صندلی فلزی در حدود ۱۶ کیلوگرم می‌باشد. از این صندلی می‌توانید در سفر، منزل اقوام و رستوران، به شرط آسیب نرساندن به سطح میز، استفاده کنید.

صندلی‌های پارچه‌ای وزنی ندارند و شست و شوی آن آسان است. این پارچه‌ها به‌ گونه‌ای طراحی‌ شده‌اند که می‌توان آن را تاکرده و داخل کیف قرارداد؛ بنابراین آیتم مناسبی برای سفر به شمار می‌آیند.

ویژگی‌های مهم در مورد خرید صندلی غذای کودک

برای خرید صندلی غذای کودک و نوزاد ابتدا باید به محلی که قرار است صندلی در آن قرار بگیرد توجه کنید. اگر نصب برخی از وسایل برای شما سخت است پیشنهاد می‌کنیم محصولات ساده‌تر را که راه اندازی‌شان آسان‌تر است خریداری نمایید. بهتر است صندلی غذاخوری کودک دارای کمربند باشد، زیرا بی‌توجهی به این موضوع می‌تواند آسیب‌های ناگواری را به بار آورد. کودک در حال افزایش سایز و وزن است، پس لازم است صندلی که والدین تهیه می‌کنند قابل تنظیم باشد.

نکته مهم دیگر در خرید صندلی غذای کودک و نوزاد، این است که کودکان باید بتوانند پاهایشان را جهت حفظ تعادل روی پایه قرار دهند. برخی از صندلی‌ها را می‌توان به حالت شیب‌دار درآورد که بیشتر در بخش صندلی‌های قابل تنظیم به آن اشاره کردیم. این ویژگی برای کودکانی که هنوز تعادل کافی برای نشستن ندارند کارآمد باشد.

جمع بندی

لوازم و محصولات مرتبط با کودک از برندهای مختلف در بازار وجود دارد. این وسایل باکیفیت بسیار بالا و با طراحی‌های بسیار شیک به بازار عرضه‌ شده‌اند و شما می‌توانید تمامی آیتم‌های مورد نیاز برای سیسمونی کودک خود شامل کالسکه، صندلی ماشین و صندلی غذاخوری کودک و… را از این برندها تهیه نمایید. امروزه وسایل مربوط به سیسمونی نوزاد از تنوع بی‌شماری برخوردار است، بهتر است فروشگاهی را برای خرید انتخاب کنید که بتواند محصولات را در کنار هم و یکجا در اختیار شما قرار دهد. به‌ این‌ ترتیب شما می‌توانید وسایل مورد نیاز کودک خود را با مقایسه‌ای آسان انتخاب نموده و خریداری نمایید.

فروشگاه اینترنتی بدو نی‌نی به آدرس https://bodonini.com یکی از فروشگاه‌های آنلاین در حوزه فروش وسایل و ملزومات کودک است که باهدف ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین لوازم سیسمونی کودک، کار خود را آغاز کرده و مجموعه‌ای از بهترین محصولات را گردآورده و در اختیار مشتریان خود قرار داده است. شما می‌توانید خرید محصولاتی از قبیل البسه، ست حمام، کالسکه، صندلی غذای کودک و نوزاد و صندلی ماشین تا اسباب بازی را از این فروشگاه انجام داده و از خدمات ایده‌آل و مناسب این فروشگاه بهره‌مند شوید.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.