شرایط مهاجرت به کانادا چیست؟ - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 78763
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۹:۲۴ |

شرایط مهاجرت به کانادا چیست؟

کشور کانادا یکی از محبوب ترین کشور های قاره آمریکا به شمار می رود که به خاطر اقتصاد فوق العاده خوبی که دارد، هر کسی به دنبال این است که شرایط مهاجرت به کانادا را به دست بیاورد. این کشور به خاطر چند فرهنگی بودن، قوم و ملیت های زیادی را به سمت خود جذب می کند و تقریبا برای تمام اقشار جامعه با هر فرهنگ و آداب و رسومی مناسب است.
شرایط مهاجرت به کانادا چیست؟

از آنجا که کانادا اقتصاد فوق العاده خوبی که دارد، خیلی از افراد می خواهند از طریق مهاجرت کاری به این کشور بروند. البته توجه داشته باشید که برای این موضوع، باید حتماً جاب آفر کانادا را به دست بیاورید تا بتوانید راحت تر به این کشور مهاجرت کنید. روش های دیگری نیز برای رسیدن به شرایط مهاجرت به کانادا وجود دارند که در این مقاله برای شما توضیح می دهیم.

روش های مهاجرت به کانادا

مانند هر کشور دیگری، روش های متفاوتی برای مهاجرت به کانادا نیز وجود دارند که هر یک از آن ها ممکن است برای شما مناسب باشند تا بتوانند شرایط مهاجرت به کانادا را به دست بیاورید. کسب اطلاعات بیشتر درباره برنامه های استانی کانادا می تواند کمک زیادی برای دستیابی به این شرایط به شما کند.

در اینجا برخی از اصلی ترین و مهم ترین روش هایی که به کمک آن ها می توانید به کانادا مهاجرت کنید را توضیح می دهیم. خوشبختانه هر یک از این شرایط مهاجرت به کانادا را که داشته باشید، بعد از گذشت ۳ تا ۵ سال می توانید اقامت این کشور را نیز به دست بیاورید.

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

یکی از بهترین روش هایی که با استفاده از آن می توانید شرایط مهاجرت به کانادا را به دست بیاورید، از طریق تحصیل در این کشور است. در عصر حاضر به خاطر پیشرفت های فوق العاده ای که در این کشور وجود دارد، افراد بسیار زیادی برای مهاجرت تحصیلی کانادا اقدام می کنند. با انجام این کار، شما هم می توانید در دانشگاه های برتر این کشور به تحصیل بپردازید و خوشبختانه رشته های بسیار زیادی در این دانشگاه ها تدریس می شوند.

بعد از این که شرایط مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل را به دست آورید و درس شما در این کشور به اتمام رسید، شما در کشور کانادا به عنوان متخصص شناخته می شوید. به همین دلیل هم می توانید بعد از اتمام تحصیل، وارد بازار کار کانادا شوید.

مهاجرت به کانادا از طریق کار

در صورتی که شرایط مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل را نداشته باشید، می توانید از طریق کار اقدام کنید. مهم ترین مزیت این نوع مهاجرت این است که در این روش می توانید هم همسر و هم فرزندان زیر ۲۱ سال خود را نیز ببرید.

همان طور که در ابتدای مقاله هم گفتیم، برای آسان تر شدن فرایند مهاجرت کاری به کانادا، باید حتماً جاب آفر از یک کارفرمای کانادایی داشته باشید. علاوه بر این، فراموش نکنید که باید حتماً سابقه تحصیلی شما مرتبط با شغلی باشد که می خواهید در کانادا انجام دهید.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در این کشور

روش دیگری که با استفاده از آن می توانید شرایط مهاجرت به کانادا را به دست بیاورید، از طریق سرمایه گذاری است. سرمایه گذاری در این کشور از طریق روش های مختلفی انجام می شود که شامل خرید ملک در این کشور و یا ثبت شرکت می شود. به خاطر اقتصاد فوق العاده کانادا، افراد بسیار زیادی از این طریق به این کشور مهاجرت می کنند.

روش های دیگر برای بدست آوردن شرایط مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری، شامل خرید اوراق پس انداز، خرید سهام، سرمایه گذاری در بورس و سایر موارد این چنینی می شوند. در صورتی که ایده جدیدی داشته باشید، می توانید از طریق استارت آپ نیز به کانادا مهاجرت کنید.

البته توجه داشته باشید برای این که بتواند شرایط مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری را به دست بیاورید، باید هزینه لازم برای انجام این کار را داشته باشید. برای هر یک از این کارها، هزینه متفاوتی نیاز است که با تماس با موسسه چهره نگار، می توانید از هزینه لازم برای کار مورد نظر خود در کانادا مطلع شوید.

مهاجرت به کانادا با استفاده از ازدواج

فرقی ندارد که شما آقا هستید یا خانم؛ با ازدواج با یک فرد به کانادایی می توانید مهاجرت این کشور را به دست بیاورید. از آنجا که خیلی از افراد از طریق ازدواج های سوری قصد مهاجرت به این کشور را داشتند، شرایط مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج کمی سختگیرانه است. از این رو، اگر شما هم می خواهید از این طریق به کانادا مهاجرت کنید، باید حداقل ۲ سال با همسر کانادایی خود زندگی و همچنین ۳ سال از او حمایت مالی کرده باشید.

مهاجرت به کانادا با استفاده از تولد

خیلی از افرادی که می خواهند شرایط مهاجرت به کانادا برای فرزندان خود را فراهم کنند، برای زایمان به این کشور مهاجرت می کنند. برای این که اطلاعات بیشتری درباره این نوع مهاجرت به دست بیاورید، باید به شما بگوییم که همه کشورها از دو سیستم خاک و خون برای اعطای اقامت به نوزادان متولد شده پیروی می کنند.

در این شرایط، کشور کانادا از سیستم خاک برای اعطای اقامت به نوزادان متولد شده پیروی می کند. این بدان معنی است که اگر شما یا همسرتان نیز اقامت کانادا را نداشته باشید، ولی فرزند خود را در این کشور به دنیا بیاورید، فرزند شما به صورت خودکار به عنوان شهروند کانادا در نظر گرفته می شود. به همین دلیل هم این مورد از شرایط مهاجرت به کانادا برای نوزادان بسیار عالی است و می تواند از همان مزایایی که شهروندان برخوردار هستند نیز بهره مند شوند.

مهاجرت به کانادا با استفاده از پناهندگی

به طور کلی، پناهندگی به این معنی است که فردی در کشور خود احساس خطر کند و به کشورهای دیگر پناهنده شود. آژانس مهاجرتی چهره نگار، دریافت شرایط مهاجرت به کانادا با استفاده از پناهندگی را اصلا توصیه نمی کند و بهتر است از روش های دیگر برای مهاجرت استفاده کنید. زیرا احتمال ریجکتی توسط کشور مقصد بسیار زیاد است و ممکن است مجدداً شما را به کشور مبدا خود بازگردانند. علاوه بر این، پناهندگی در پرونده مهاجرتی همه افراد امتیاز منفی در نظر گرفته می شود.

مهاجرت آسان به کانادا با چهره نگار

یکی از بهترین آژانس های مهاجرتی برای دریافت شرایط مهاجرت به کانادا که سابقه بسیار طولانی در این زمینه دارد، آژانس مهاجرتی چهره نگار است. در این مرکز، شما می توانید از همه روش هایی که در بالا گفته شد، برای مهاجرت به کانادا اقدام کنید و بهترین نتیجه را نیز بگیرید. این آژانس با ارائه مشاوره رایگان، به شما این امکان را می دهد که به خوبی متوجه شوید که کدام روش مهاجرتی برای شما مناسب تر است و اطلاعات کافی درباره آن را به دست بیاورید.

سوالات متداول درباره شرایط مهاجرت به کانادا

آیا بعد از مهاجرت به کانادا، می توان شهروندی این کشور را نیز به دست آورد؟

برای این که بتوانید شهروندی کانادا را به دست بیاورید، باید در یک بازه ۵ ساله، حداقل ۳ سال از آن را در خاک کانادا بوده باشید و همچنین اقامت دائم این کشور را نیز داشته باشید. قبولی در آزمون شهروندی کانادا، پرداخت به موقع مالیات و داشتن مدارک زبان، از دیگر شرایط مهاجرت به کانادا و دریافت شهروندی این کشور است.

کدام یک از روش های مهاجرت به کانادا هزینه کمتری دارد؟

اگر می خواهید برای مهاجرت به کانادا هزینه کمتری بپردازید، بهتر است از طریق کار اقدام نمایید. زیرا به محض ورود به این کشور، می توانید کار خود را داشته باشید و حقوق مناسب در این کشور را نیز دریافت خواهید کرد.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.