سیم بکسل آسانسوری گوستاولف آلمان - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 52916
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲ |

سیم بکسل آسانسوری گوستاولف آلمان

سیم بکسل گوستاولف Gustav Wolf Wire Rope که بطور خلاصه به سیم بکسل گوستاو نیز شهرت دارد بدون تردید شناخته شده ترین برند تولید کننده سیم بکسل بصورت خاص برای اتصالات آسانسوری در سطح جهان محسوب می شود.
سیم بکسل آسانسوری گوستاولف آلمان

سیم بکسل گوستاولف Gustav Wolf Wire Rope که بطور خلاصه به سیم بکسل گوستاو نیز شهرت دارد بدون تردید شناخته شده ترین برند تولید کننده سیم بکسل بصورت خاص برای اتصالات آسانسوری در سطح جهان محسوب می شود. سیم بکسل گوستاولف Gustav Wolf که یک برند آلمانی می باشد که البته همین توضیح برای اثبات کیفی یک محصول صنعتی کافیست که تحت استاندارد صنایع آلمان تولید شده باشد. سیم بکسل گوستاولف آسانسوری از سایز ۸ میلیمتر الی ۱۳ میلیمتر تولید می شود و هم از ساختار های ساده و استاندارد سیم بکسل آسانسوری استفاده می کند و هم دارای سیم بکسل هایی با استاندارد های ویژه گوستاولف می باشد. تکین بکسل وارد کننده و عرضه کننده بافت های مختلف سیم بکسل گوستاولف Gustav Wolf  در ایران می باشد.

با توجه به اتصال و استفاده از سیم بکسل گوستاولف بر روی کابین های آسانسور یک سری از مشخصات مکانیکی کیفی بصورت استاندارد نه تنها برای سیم بکسل گوستاولف آلمان بلکه برای کلیه سیم بکسل های مورد استفاده در اتصالات آسانسور از اولویت بالایی برخوردار است. انعطاف مناسب، تنسایل مقاومتی بالا، خاصیت فنریت مفتول های بکار گرفته شده در سیم بکسل، آبکاری سطحی و مقاومت در برابر زنگ زدگی از مهمترین مشخصات فنی مورد نیاز برای سیم بکسل آسانسوری محسوب می شوند که در بالاترین سطح ممکن بر روی سیم بکسل گوستاولف Gustav Wolf رعایت شده اند.

سیم بکسل آسانسوری مغز فولادی

سیم بکسل آسانسوری مغز فولادی که از ۸ رشته به هم بافته تشکیل می شود دارای مغزی نوع IWRC Internal wire rope core تشکیل می شود در سایز برابر دارای قابلیت کششی بیشتر اما انعطاف کمتری نسبت به سیم بکسل آسانسوری مغز کنفی می باشد. اغلب در سایز های کم مثل ۸ میلیمتر برای آسانسور هایی که دارای درام با قطر کم هستند از سیم بکسل های مغز فولادی با ساختار ۸X19S+IWRC استفاده میشود. سیم بکسل آسانسوری مغز فولادی با تنسایل مقاومت کششی ۱۷۷۰ نیوتن بر میلیمتر مربع N/mm2 در سایز ۸ میلیمتر دارای حداقل نیروی گسیختگی ۳۹.۲ KN در سایز ۹ میلیمتر دارای حداقل نیروی گسیختگی ۴۹.۶ KN و در سایز پر مصرف ۱۰ میلیمتر دارای حداقل نیروی گسیختگی ۶۱.۲ کیلو نیوتن KN می باشد. روکش آبکاری گالوانیزه سرد بر روی سطح بیرونی مفتول ها در ساختار سیم بکسل آسانسوری مغز فولادی به سبب قابلیت بالای فلز زینک در الکترون دهی که مانع زنگ زدگی بر روی سطح سیم بکسل آسانسوری در تماس با رطوبت می باشد صورت می پذیرد.

سیم بکسل آسانسوری از سایز ۸ میلیمتر و در پایین ترین گرید از ۱۳۷۰ نیوتن بر میلیمتر مربع تا گرید های بالای ۱۷۷۰ N/mm2 تولید می شود که در گرید های مختلف نیز وزن واحد متر و سطح مقطع آن یکسان باقی می ماند. البته وزن سیم بکسل آسانسوری برای موارد مغز کنفی طبیعتا بطور محسوسی از سیم بکسل های مغز فولادی که از مغزی افشان با ساختار ۷X7 در اغلب موارد در آنها استفاده شده است کمتر می باشد. از آنجایی که در اغلب کاربری ها از سیم بکسل آسانسوری مغز کنفی استفاده می شود چند مورد از پرکاربرد ترین انها را بر می شماریم.

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.