راهکارهای کاهش وزن در بانوان - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 76211
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱ |

راهکارهای کاهش وزن در بانوان

انواع راههای کاهش وزن در زنان چیست؟ آیا خرید قرص لاغری از داروخانه آنلاین یا دیگر داروخانه‌های سطح شهر می‌تواند برای کاهش وزن موثر باشد؟ در این مطلب، به بررسی تاثیر قرص لاغری در کاهش وزن می‌پردازیم و پس از آن، بهترین مکمل‌های قرص‌های لاغری را در مسیر کاهش وزن در زنان، بررسی می‌کنیم.
راهکارهای کاهش وزن در بانوان

 

 

تاثیر قرص لاغری در کاهش وزن خانم‌ها

قرص‌های لاغری می‌توانند باعث بروز احساس سیری، کاهش غذا، افزایش چربی سوزی و تغییر در متابولیسم بدن شوند. اما تاثیر قرص‌های لاغری به حدی نیست که بتواند رژیم غذایی و سبک زندگی نادرست را اصلاح کند. شما باید قرص کاهش وزن را یک مکمل برای اقدامات دیگر ببینید. بنابراین برای در بین انواع راههای کاهش وزن در خانم ها، فقط به دنبال خرید قرص از داروخانه آنلاین یا جای دیگر نباشید و به راه‌های دیگر هم فکر کنید.

انواع راههای کاهش وزن در زنان

برای کاهش وزن و از بین بردن چربی‌های اضافی در بدن، می‌توان از راه‌های مختلفی کمک گرفت. متابولیسم بدن زنان، تفاوت زیادی با مردان دارد اما برخی از راهکارها، بین زنان و مردان یکسان است. یک راه ساده برای کاهش وزن، مصرف قرص لاغری است اما خوردن قرص لاغری، تنها راه نیست. در ادامه به بررسی بهترین و موثرترین راههای کاهش وزن در زنان می‌پردازیم.

افزایش مصرف پروتئین

اکثر ورزشکاران می‌دانند که پروتئین وی چیست و چه کاربردی دارد. پروتئین وی و دیگر پروتئین‌های مورد نیاز بدن، برای این دلیل در ابتدای لیست راهکارهای کاهش وزن قرار می‌گیرد که بیشترین تاثیر را در بدن دارد. بدن شما برای هضم و جذب پروتئین، به مصرف انرژی نیاز دارد. یعنی هر چقدر که بتوانید پروتئین‌های چربی سوز و کالری سوز را در کنار ورزش مصرف کنید، لاغرتر خواهید شد. علاوه بر آن، مصرف پروتئین می‌تواند مانند قرص لاغری عمل کند و باعث ایجاد احساس سیری در شما شود.

داشتن یک رژیم غذایی کامل و مغذی

کاهش وزن و لاغری به معنای غذا نخوردن و گرسنگی کشیدن نیست. شما تنها باید درست و به میزان مناسب غذا بخورید. برای رژیم لاغری در زنان، شما باید ابتدا یک برنامه غذایی کامل و مغذی داشته باشید. در رژیم غذایی شما باید غلات، کربوهیدرات، چربی‌ها، سبزیجات، پروتئین و ویتامین‌های مختلف وجود داشته باشد. شما باید به ازای هر روز و با در نظر گرفتن سن خود، مقدار کالری مناسب را دریافت کنید.

عدم استفاده از فست فود و غذاهای آماده

غذاهای کنسروی، فست فودی و حاضری، می‌تواند باعث چاق شدن شما شود. بدن بسیاری از زنان، زودتر از دیگر افراد به چاق شدن با غذاهای سرخ شده و چرب فست فودی، واکنش نشان می‌دهد. هیچ راهی بهتر از درست کردن غذاهای سالم با مواد اولیه تازه و بدون روغن و چربی، برای کاهش وزن نیست. به جای غذاهای حاضری، می‌توانید از اسنک‌های کوچک و مقوی برای میان وعده‌ها استفاده کنید.

محدود کردن استفاده از نمک و شکر

نمک و شکر، دو عامل مهم در چاقی و اضافه وزن است. حتی بهترین خرید قرص لاغری هم نمی‌تواند اثر منفی مصرف بیش از حد قند، شکر و نمک را از بین ببرد. خوراکی‌ها و آب‌میوه‌های شرکتی، قند زیادی وارد بدن شما می‌کند که کارکرد کبد را تحت تاثیر قرار می‌دهد. به جای آن، بهتر است خود میوه را بخورید یا خودتان آشپزی کنید و از خریدن غذاهای شور یا شیرین، بپرهیزید. در داروخانه آنلاین و دیگر فروشگاه‌های معتبر، می‌توانید انواع شیرین کننده مصنوعی را هم تهیه کنید.

مصرف آب زیاد

نوشیدن ۸ لیوان کامل آب روزانه، باعث می‌شود که کلیه‌های شما به حالت طبیعی کار کنند. آب هم باعث سیری می‌شود و هم می‌تواند مصرف کالری را در بدن بالا ببرد. به همین دلیل است که متخصصات تغذیه، به شما توصیه می‌کنند تا قبل از هر وعده ناهار یا شام، یک لیوان آب بنوشید.

کنار گذاشتن نوشابه، نوشابه‌های انرژی‌زا، ماالشعیر، آبمیوه و دوغ

هر نوع نوشیدنی کالری‌زا باید از رژیم غذایی شما حذف شود. بسیاری از افراد فکر می‌کنند که مصرف قرص لاغری به تنهایی می‌تواند باعث کاهش وزن شود. در صورتی که تا هنگام مصرف نوشیدنی‌های با شکر و قند مصنوعی و مضر برای بدن، امکان لاغری و کاهش وزن در زنان و مردان، وجود ندارد.

ریزه خواری؛ ممنوع

خیلی از افراد عادت دارند که به جای خوردن غذا در وعده‌های غذایی، ریزه خواری کنند و همیشه در یخچال یا کابینت، به دنیا شکلات، تنقلات و آجیل باشند. اما چنین رفتاری باعث می‌شود که کالری زیادی وارد بدن شما شود و از کاهش وزن عقب بمانید.

استفاده از روغن‌های سالم

روغن‌های صنعتی، صدمات زیادی به دستگاه گوارش و دیگر اعضای بدن شما می‌زند. علاوه بر آن، روغن‌های سرخ کردنی، خوراکی و پخت و پز، همگی باعث چاقی و اضافه وزن می‌شود. جلوگیری از خوردن غذاهای چرب، اولین قدم شما در لاغری است. به جای مصرف این روغن‌ها، از روغن زیتون، روغن کنجد و روغن آفتاب گردان طبیعی در غذاهای خود استفاده کنید.

داشتن خواب کافی

خواب منظم می‌تواند باعث لاغری شود. شاید برایتان عجیب باشد اما هم خواب منظم و هم بی‌خوابی می‌تواند باعث لاغری شود. با این تفاوت که بی خوابی، کل سیستم بدن شما را به هم می‌ریزد. اگر نمی‌توانید راحت بخوابید و بی خوابی دارید، از یک داروخانه آنلاین یا فیزیکی، قرص خواب با دوز پایین تهیه کنید.

جمع بندی

تا به اینجا، مهم‌ترین کارهایی را که می‌توان برای کاهش وزن در زنان انجام داد را بررسی کردیم. در انتها به یاد داشته باشید که تنها خریدن و مصرف قرص لاغری نمی‌تواند برای کاهش وزن موثر باشد. برای لاغری و داشتن اندامی متناسب و سالم، باید تمام نکات مربوط به جلوگیری از چاقی را رعایت کنید. برای خریدن پودر و قرص لاغری، خرید از داروخانه آنلاین بهترین گزینه است اما تا زمانی که مقدمات کار را فراهم نکرده باشید، موثر نیست.

 

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.