راهنمای کامل و جامع خرید اکانت پابجی موبایل - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 82970
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۸ |

راهنمای کامل و جامع خرید اکانت پابجی موبایل

بازی محبوب پابجی که در نسخه‌های کامپیوتر، موبایل و کنسول موجود است، به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی و آنلاین دنیا شناخته می‌شود که بسیاری از گیمرها از طریق آن کسب درآمد می‌کنند. با بازی در پابجی از طرق مختلف می‌توان درآمد کسب کرد و یکی از این روش‌ها که بسیار هم رایج است، خرید و فروش اکانت است. افرادی که در این بازی‌ها حرفه‌ای هستند، با فروش اکانت خود به افراد دیگر به آن‌ها کمک می‌کنند تا لذت بازی در لول‌های بالا را تجربه کنند.
راهنمای کامل و جامع خرید اکانت پابجی موبایل

بازی محبوب پابجی که در نسخه‌های کامپیوتر، موبایل و کنسول موجود است، به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی و آنلاین دنیا شناخته می‌شود که بسیاری از گیمرها از طریق آن کسب درآمد می‌کنند. با بازی در پابجی از طرق مختلف می‌توان درآمد کسب کرد و یکی از این روش‌ها که بسیار هم رایج است، خرید و فروش اکانت است. افرادی که در این بازی‌ها حرفه‌ای هستند، با فروش اکانت خود به افراد دیگر به آن‌ها کمک می‌کنند تا لذت بازی در لول‌های بالا را تجربه کنند.

در این راهنما به شما کمک می‌کنیم تا با آیتم‌هایی که در خرید اکانت پابجی مؤثر هستند آشنا شده و خریدوفروش بهتری داشته باشید.

عکس کاراکتر پابجی موبایل

عوامل تعیین‌کنندهٔ قیمت در خرید اکانت پابجی موبایل

در حین خرید و فروش اکانت پابجی موبایل باید به چند عامل مهم توجه کنید تا بتوانید قیمت آن را تعیین کنید. فرقی نمی‌کند که شما خریدار باشید یا فروشنده، به هر حال باید بدانید اکانتی که خریداری می‌کنید ارزش خرید با قیمت تعیین‌شده را دارد یا خیر. در صورتی که فروشنده هستید، باید اکانت را طوری تعیین کنید که اکانت شما به آن قیمت بیارزد؛ نه بیشتر باشد و نه کمتر.

لطفاً ادامهٔ مطلب را بخوانید تا با چند عامل مهم که بر قیمت خرید اکانت پابجی موبایل مؤثر است آشنا شوید.

  • لول اکانت پابجی موبایل

با توجه به این‌که تمامی بازی‌های پابجی موبایل شاخصی به نام لول (level) دارند، شما می‌توانید از این شاخص مهم برای تعیین قیمت اکانت خود استفاده کنید. با بالارفتن لول اکانت پابجی موبایل، قیمت اکانت نیز بالاتر می‌رود، زیرا از این طریق کاربر یا گیمر می‌تواند به آیتم‌های بیشتری دست یابد و به رویال پس پابجی موبایل برود. فردی که لول بالاتری در اکانت خود دارد، وقت و هزینهٔ بیشتری را صرف کرده‌است و طبیعی است که قیمت بالاتری را برای فروش اکانت خود تعیین کند.

  • تعداد کارت جی موجود در اکانت

از موارد مهم دیگر در تعیین قیمت خرید اکانت پابجی موبایل، کارت جی است که هرچه تعداد آن بالاتر باشد، قیمت اکانت بالاتر خواهد بود. به دست‌آوردن تعداد زیادی کارت جی هم برای شخص فروشنده هزینه داشته و وقت زیادی را از او گرفته‌است. شخص خریدار باید به این نکته توجه کند که استفاده از کارت جی نیاز به تسلط کافی بر بازی دارد و فرد باید به‌خوبی با این بازی آشنا باشد.

  • تعداد یوسی پابجی موبایل

یوسی در پابجی موبایل همان ارزی است که خریدوفروش درون بازی با آن صورت می‌گیرد. این آیتم مهم‌ترین عامل مؤثر بر قیمت اکانت پابجی موبایل با کاربردهای فراوان است. یکی از کارهای تأثیرگذار بر قیمت اکانت، این است که شما قبل از اقدام به فروش آن مقداری از یوسی بازی را به عنوان ذخیره نگه دارید تا اکانت خود را به قیمت بالاتری بفروشید. فردی که یوسی بالایی دارد، هزینهٔ زیادی را برای آن پرداخته است و بالطبع اکانت خود را گران‌تر می‌فروشد.

  • تعداد اسکین‌های ویژه

در حین بازی ممکن است اسکین‌های ویژه و گران‌قیمتی به شما تعلق بگیرد که خرید آن‌ها نیاز به هزینهٔ بسیار بالایی دارد. هرچقدر تعداد این اسکین‌ها بالاتر باشد، طبیعتاً قیمت اکانت موردنظر بالاتر خواهد بود، زیرا این اسکین‌ها منجربه بازی بهتر و احتمال برد بیشتر شما خواهد شد.

  • تعداد سیزن‌های بازی‌شده

بازی پابجی موبایل در سیزن‌های مختلفی انجام می‌شود که هرچقدر تعداد سیزن‌هایی که فرد در اکانت خود گذرانده بیشتر باشد، قیمت اکانت بالاتر خواهد بود و سیزن کمتر شانس و درنتیجه قیمت اکانت شما را پایین می‌آورد.

  • ریجن اکانت

یکی از عواملی که روی شانس اکانت شما تأثیر زیادی دارد ریجن اکانت است. در خرید اکانت پابجی موبایل به این نکته دقت کنید که اکانت موردنظر روی ریجن‌هایی با ایونت‌های عالی تنظیم شده باشد. ریجن ایران، آمریکا و مالزی از بدترین ریجن‌ها و ریجن‌های اسرائیل، ترکیه و لیبی از بهترین ریجن‌ها با ایونت‌های عالی هستند.

  • شبکه‌هایی که اکانت روی آن سیو شده‌است

داشتن اکانت با جیمیل، فیسبوک و توئیتر به شما در افزایش قیمت اکانتتان کمک بیشتری می‌کند و اکانت‌هایی که در شبکه‌های مختلف اجتماعی سیو شده‌اند، شانس بیشتری در ارتقا و افزایش قیمت خود دارند.

  • امکانات و آیتم‌های فعال در اکانت پابجی موبایل

هرچقدر امکانات بیشتری در یک اکانت بازی پابجی موبایل فعال باشد، قیمت خرید اکانت پابی موبایل بالاتر خوهد بود؛ بالعکس، آیتم‌های کمتر بازی منجربه پایین‌آمدن قیمت اکانت می‌شود. این امکانات شامل تجهیزات بازی و تعداد آن‌ها، سلاح‌ها و اسکین‌ها، شخصیت‌های بازی و لباس آن‌هاست، به‌عنوان مثال خرید اکانت با موارد زیر نقش مؤثری در تعیین قیمت اکانت پابجی دارند:

بنر بازی پابجی موبایل

خرید اکانت پابجی لباس مومیایی

اکانتی که دارای لباس مومیایی باشد، ارزش زیادی خواهد داشت و صاحب این اکانت هزینهٔ بالایی را برای آن پرداخت کرده‌است.

خرید اکانت پابجی ام فور یخی

اگر اکانت شما ام فور یخی داشته باشد، شانس بیشتری در فروش اکانت خواهید داشت و درواقع یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت اکانت است.

خرید اکانت پابجی فرعون

فرعون از شخصیت‌های گران در بازی پابجی به‌شمار می‌رود که نقش زیادی در تعیین قیمت اکانت و شانس اکانت دارد.

اکانت پابجی دارای ست کلاغ

برای خرید ست کلاغ نیز قیمت زیادی پرداخت می‌شود و در خرید اکانت بازی پابجی به این آیتم دقت کنید.

خرید اکانت پابجی موبایل ست جوکر

یکی از مهم‌ترین آیتم‌ها در تعیین قیمت اکانت داشتن ست جوکر است که قیمت بسیار بالایی دارد.

راهنمای جامع و کامل خرید اکانت پابجی موبایل

جمع‌بندی

پابجی به‌عنوان یکی از بازی‌های معروف در دنیای موبایل، پی سی و کنسول به منبع بزرگی برای کسب درآمد گیمرها از طریق خریدوفروش اکانت تبدیل شده‌است. آیتم‌هایی هستند که در تعیین قیمت اکانت پابجی موبایل تأثیر دارند که در این مطلب به آن‌‌ها اشاره شد. عواملی مانند ریجن، تعداد یوسی، انواع کاراکتر، امکانات، اسکین‌ها، لباس‌ها و موارد دیگر تأثیر زیادی در قیمت این اکانت‌ها دارند. ریجن‌های برتر در این بازی شانس‌ها و ایونت‌های بهتری را به شما ارائه می‌دهند و افرادی که یوسی بیشتری در اکانت خود دارند، می‌توانند اکانت خود را با قیمت بالاتری مناسب با تعداد یوسی خود بفروشند. دربارهٔ انواع لباس‌هایی که برای کاراکترها مورد استفاده قرار می‌گیرد، ست جوکر، ست کلاغ و لباس مومیایی قیمت‌های بالایی دارند.

cod-center.ir

 

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.