راهنمای سفر به جزایر جنوبی ایران - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 55481
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲ |

راهنمای سفر به جزایر جنوبی ایران

در جنوب ایران شهرها، بنادر و جزایر مختلفی وجود دارد که آنقدر زیبا و بکر هستند که هر علاقمند به سفر و گردشگری را به خود جذب می­کنند. از خوزستان و بوشهر گرفته تا هرمزگان و سیستان و بلوچستان، این شهرها و جزایر زیبا پراکنده شده­اند.
راهنمای سفر به جزایر جنوبی ایران

در جنوب ایران شهرها، بنادر و جزایر مختلفی وجود دارد که آنقدر زیبا و بکر هستند که هر علاقمند به سفر و گردشگری را به خود جذب می­کنند. از خوزستان و بوشهر گرفته تا هرمزگان و سیستان و بلوچستان، این شهرها و جزایر زیبا پراکنده شده­اند. حال ما در این مقاله می­خواهیم نکاتی را درباره سفر به جزایر قشم و کیش به شما بگوییم تا هر زمان قصد داشتید با خرید ارزانترین بلیط هواپیما به هر کدام از این جزایر سفر کنید، این نکات را در ذهن داشته باشید. در نهایت به شما خواهیم گفت که چطور می­توانید با خرید بلیط هواپیما با مناسب­ترین قیمت، به هر کدام از این جزایر سفر کنید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

بهترین زمان سفر

آب و هوای قشم و کیش تا حدود زیادی بهم شبیه هست. معمولا فصل تابستان این جزایر آب و هوای بسیار گرمی دارند و این فصل خیلی زمان مناسبی برای سفر به این جزایر جنوبی نیست. این گرما از نیمه­ بهار آغاز می­شود. اما فصل پاییز، خصوصا از اواخر مهر تا پایان زمستان، بهترین زمان برای سفر به این جزایر جنوبی است. در این بازه زمانی، آب و هوای بهتری را تجربه خواهید کرد، اما هزینه سفرتان نسبت به زمان­های دیگر کمی بالاتر خواهد بود.

چگونه به جنوب برویم؟

اگر ساکن شهرهای نیمه شمالی ایران باشید، بهتر است که برای سفر به این جزایر جنوبی، از هواپیما استفاده کنید. از این طریق می­توانید با صرف هزینه­ای نسبتا بالاتر، خیلی سریع­تر و البته راحت­تر خود را به جنوب برسانید. البته راه حل دیگری نیز وجود دارد و آن هم این است که می­توانید خود را با اتوبوس و یا قطار به بندرعباس رسانده و از آنجا از طریق لنج و یا کشتی­های موجود، به هر کدام از این جزایر سفر کنید.

در این جزایر کجاها را بگردیم؟

این جزایر دیدنی­های فراوانی دارند. اگر به کیش سفر کردید، به شما پیشنهاد می­کنیم که هم تفریحات آبی آن را تجربه کنید، هم از جاذبه­های تاریخی آن مانند قلعه جنی، شهر زیرزمینی کاریز و شهر باستانی حریره دیدن کنید. البته پارک دلفین­ها و باغ پرندگان نیز شدیدا پیشنهاد می­شود. اگر هم اهل هیجان هستید، سری به پیست کارتینگ و شهربازی هایلند بزنید. در جزیره قشم نیز دیدنی­های طبیعی و تاریخی فراوانی وجود دارد. از جنگل­های زیبای حرا گرفته تا دره ستارگان و قلعه پرتغالی­ها. البته نباید به سادگی از تنگه زیبای چاه کوه قشم نیز گذشت.

خرید بلیط هواپیما به قشم و کیش

حال که نکاتی را درباره سفر به جزایر قشم و کیش خواندید و با این جزایر بیشتر آشنا شدید، هر زمان که تصمیم گرفتید با خرید بلیط هواپیما تهران قشم و یا خرید بلیط هواپیما تهران کیش به هر کدام از این جزایر جنوبی سفر کنید، کافیست وارد سایت اسنپ تریپ شوید. شما در سایت اسنپ تریپ می­بایست نام جزیره قشم و یا کیش را در قسمت پرواز داخلی جستجو کرده و تاریخ مورد نظرتان را برای پرواز مشخص کنید. اسنپ تریپ لیستی از بلیط­های موجود را به شما نمایش می­دهد که می­توانید با مقایسه زمان پرواز، ایرلاین و نوع هواپیما و همچنین در نظر گرفته هزینه هر بلیط، مناسب­ترین بلیط هواپیما را انتخاب نموده و خریداری کنید و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، سفرتان را آغاز کنید!

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.