راهنمای خرید پمپ باد فندکی خودرو - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 50209
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۹ |

راهنمای خرید پمپ باد فندکی خودرو

پمپ باد فندکی یکی از انواع کمپرسورهای باد و ابزارهای ارزشمند خودرو بوده که قابلیت‌‎ها و مزایای متعددی را جهت تنظیم باد لاستیک و قطعاتی مشابه آن فراهم می‎‌آورد.
راهنمای خرید پمپ باد فندکی خودرو

پمپ باد فندکی یکی از انواع کمپرسورهای باد و ابزارهای ارزشمند خودرو بوده که قابلیت‌‎ها و مزایای متعددی را جهت تنظیم باد لاستیک و قطعاتی مشابه آن فراهم می‎‌آورد. در واقع این پمپ‌‎ها با توانایی خروج هوای فشرده شده در خود با کمک جریان برق ۱۲ ولتی و اتصال به فندک خودرو یا به دو سر باتری، امکان  باد زدن لاستیک‎‌ها را در بین مسیر و مناطقی که دسترسی به آپاراتی وجود ندارد، را فراهم می‌‎کند. اما در خرید این کمپرسور باد یا پمپ باد فندکی همواره نکات ارزشمندی مطرح است که عدم توجه به این نکات ممکن است منجر به نارضایتی در خرید و ضرر مالی شود. به همین دلیل توصیه می‌کینم تا انتهای مطلب همراهمان باشید تا بتوانید به گونه‌ ‎ای حرفه‌‎ای‌تر اقدام به خرید پمپ باد خودرو کنید.

ماندن در مسیر و خالی شدن و یا کاهش باد لاستیک‎‌ها از جمله اتفاقات دردسرسازی‌‎ است که هر راننده‌‎ای ممکن است با آن رو به رو شود. اما دردسر واقعی زمانی شروع می‌شود که هیچ وسیله‌‎ی مناسبی برای تنظیم باد لاستیک‌‎ها وجود نداشته باشد. در چنین وضعیتی فرد مجبور به طی نمودن مسافتی جهت یافتن اپاراتی می‌‎باشد در حالی که ادامه مسیر با چنین وضعیتی اصلاً درست نبوده و ممکن است حتی خطر آفرین باشد. به همین سبب پیشنهاد می‌شود که همیشه ابزار مورد نیاز این وضعیت یعنی پمپ باد ماشین را به همراه داشته باشید تا به راحتی و با وصل نمودن این وسیله به فندک ماشین به تنظیم باد لاستیک‌‎ها خود بپردازید.

موارد کاربرد کمپرسورهای باد فندکی

پمپ باد فندکی که در واقع حجم کوچک‎‌تری از دیگر انواع کمپرسورها برخوردار هستند علاوه بر تنظیم باد لاستیک خودرو می‌توانند در موارد متعدد دیگری چون پنچرگیری و باد نمودن لاستیک دوچرخه، باد زدن توپ، قایق و تخت‌‎های بادی و دیگر وسایل کوچکی از این قبیل که انسان به واسطه‌ی دهان خود نمی‌تواند آن را باد کند به کار می‌روند. بنابراین از این وسیله می‌توان به عنوان ابزاری چندکاره و ارزشمند یاد کرد که در موارد مختلفی می‌تواند برای افراد کمک رسان باشد.

 عملکرد کمپرسورهای باد

کمپرسورهای فندکی برای این که بتوانند قابلیت تنظیم باد لاستیک‌‎های مختلف را فراهم آورند از قطعات و اجزای مختلف چون سیم پیچ، پیستون، بدنه‎‌ی عموما فلزی و نمایشگر… ساخته می‌شوند. سیلندرها که از جمله اعضای اصلی و بسیار مهم کمپرسورها محسوب می‌شوند، در انواع متفاوتی موجود هستند این موتورها در حقیقت حجم معینی از هوای فشرده شده را در بر گرفته و توانایی تولید میزان مشخصی از انرژی را دارند. به کار رفتن پیستون و سیلندر قوی در این پمپ آن را قادر می‌سازد تا ظرف مدت کوتاه‌‎تری به باد کردن لاستیک‌‎ها بپردازد. همچنین پمپ باد فندکی در هنگام اتصال به فندک و زمان استفاده می‌تواند به واسطه‎‌ی مانومتر خود میزان هوای خروجی و فشار آن را نمایش دهد.

کمپرسورهای دوسیلندر فندکی

به طور کلی کمپرسورهای خودرو را می‌توان در دو دسته‎‌ی جداگانه‎‌ی تک سیلندر و دوسیلندر تقسیم بندی نمود که نوع تک سیلندر آن قدرت کمتری نسبت به مدل ۲ سیلندر دارد.توصیه میشود حتما از مدل های ۲سیلندر پمپ باد فندکی استفاده کنید تا در وقتتان صرفه جویی شود.. این پمپ‌‎ها در موارد گوناگون طراحی‎‌های متفاوتی داشته و سبک بوده تا قابلیت حمل آسانی داشته باشد. بنابراین می‌توان گفت که این پمپ‎‌‎‌های باد فندکی دوسیلندر از قدرت و توان بسیار بالاتری نسبت به نوع تک سیلندر برخوردار می‌‎باشد.

راهنمای خرید پمپ‌باد فندکی

همان طور که اشاره نمودیم در خرید بهترین پمپ باد فندکی نکات بسیار مهم و ارزشمندی مطرح می‌شود که با در نظر گرفتن این نکات می‌توانید زمینه‎‌ی خرید موفقیت آمیزی را فراهم آورید. به همین خاطر توصیه می‌کنیم که این نکات را به خاطر سپرده و در هنگام خرید آن را برای خود یادآوری کنید تا در بررسی و انتخاب از میان برندها و محصولات متعدد کمپرسور دچار اشتباه نشوید.

  • شناخت انواع پمپ باد فندکی و کمپرسورها

 آشنایی با پمپ بادهای متفاوت احتمال خطا در هنگام انتخاب محصول مد نظر را کاهش داده و می‌تواند افراد را در مسیری درست و خریدی رضایت بخش سوق دهد. از جمله انواع پمپ‌های باد فندکی که با ورود به فروشگاه ممکن است با آن رو به رو شوید عبارتند از:

  1. پمپهای باد فندکی با قابلیت اتصاب به باتری ماشین؛ با وصل نمودن بعضی از کمپرسورهای فندکی به فندک ماشین متأسفانه ممکن است به سیم کشی ماشین آسیب برسد این در حالیست که کمپرسورهایی با قابلیت اتصال به باتری از چنین مشکلاتی بی بهره بوده و به این سیم‎‌کشی‌‎ها آسیب رسان نخواهند بود. چرا که این نوع پمپ باد فندکی از طریق کابل به باتری متصل شده و از آن انرژی مورد نیاز خود را جهت باد نمودن لاستیک دریافت می‌کند. توجه کنید که این مدل کمپرسور باد برای ماشین‎‌هایی که فرد به باتری ماشین دسترسی ندارد مناسب نخواهد بود.
  2. پمپ‌های باد فندکی و برقی؛ این پمپ‌‎های باد که می‌توانند قابلیت بسیار خوبی را برای صاحبان خود را به همراه داشته باشند، از جمله بهترین گزینه‌‎های ممکن برای خرید پمپ باد فندکی ماشین محسوب می‌شوند. چرا که در زمان دسترسی به برق شهری می‌توانند با جریان ۲۲۰ ولت شهری اقدام به تنظیم باد لاستیک‎‌ها و در زمان عدم دسترسی می‌توانند با کمک جریان ۱۲ ولتی باتری به باد نمودن لاستیک‌‎ها و ابزارهایی مشابه آن به پردازند. علاوه بر تمام این موارد قرار داده شدن امکانات متنوعی نظیر دمنده، پورت usb جهت شارژ نمودن وسایل خود، چراق قوه، جاروبرقی و یا مکنده توانسته این ابزار را به یک وسیله‌‎ی پر کاربرد و الزامی برای افراد اهل مسافرت تبدیل کند.
  3. پمپ باد فندک شارژی؛ از دیگر پمپ‌‎ باد فندکی مدل جدید که برای سهولت کاربرد به وجود آمده‎‌ می‌توان به نوع شارژی آن‌‎ها که قابلیت ذخیره‌‎ی نیرو را همچون یک باتری در خود دارد، اشاره نمود. برای شارژ نمودن آن تنها کافی است این پمپ باد را به واسطه‌‎ی اتصال به باتری یا فندک  و یا از طریق اتصال به برق شهری شارژ نمود تا در مواقع مورد نیاز به راحتی آن را مورد استفاده قرار داد.
  • در نظر گرفتن ویژگی راحتی پمپ باد فندکی

راحتی استفاده از این نوع پمپ باد از جمله موارد بسیار مهم در انتخاب این وسیله محسوب می‌شود چرا که در صورت عدم سهولت کاربری آن، راننده مجبور به صرف زمان زیادی جهت باد کردن لاستیک‎‌ها می‌‎باشد. بنابراین بعد از مطالعه‎‏‌ی دقیق مشخصات این کمپرسورهای باد  توجه کنید که کدام می‌تواند راحتی و آسانی بهتری را برای شما به ارمغان آورد و در مدت زمان کوتاه‌‎تری به باد کردن لاستیک‌‎ها بپردازد. چرا که عدم توجه به این موضوع ممکن است پمپ ضعیفی که ظرف مدت کوتاهی داغ شده و اجازه استفاده‌‎ی بیشتر را به فرد نمی‎‌دهد، خریداری شود.

  • در نظر گرفتن هدف و امکاناتی که از یک کمپرسور باد انتظار دارید

همان طور که در مطالب قبلی اشاره شده بود که پمپ‎‌های باد فندکی براساس مدل خود می‌توانند قابلیتها و امکانات متفاوتی را در اخیتار فرد قرار دهند. بنابراین افرادی که اهداف و یا انتظارات بیشتری از یک پمپ باد فندکی دارند می‌توانند با در نظر گرفتن امکانات مدنظر خود و براساس آن به انتخاب بهترین پمپ باد فندکی پرداخته و خریدی موفقیت آمیز را برای خود رقم بزنند.

در صورت بی‌توجهی به قابلیت‌‎های این کمپرسورها ممکن است بعد از مدتی از خرید خود پشیمان شده و مجبور به تهیه‎‌ی محصولی بهتر با امکانات بیشتر شوید بنابراین توصیه می‌شود برای عدم رخ‌دادن این اتفاق قابلیت‌‎های کمپرسورهای برندها و فروشگاه‌‎های مختلف را با هم مقایسه نموده و بهترین کمپرسوری که از بالاترین کیفیت‌‎ و قابلیت‌‎ها برخوردار است را تهیه فرمایید.

  • توجه ارتباط کیفیت کمپرسور با دوام آن

کیفیت کمپرسور و خرید از مرکز و برند معتبر از جمله مسائل بسیار مهمی بوده که در انتخاب و خرید این وسیله مطرح می‌شود که علت این امر به سبب رابطه‎‌ی مستقیم کیفیت “پمپ باد فندکی” با میزان طول عمر و دوام آن می‌‎‌‎باشد. بنابراین هر چه اهتمام و توجه بیشتری به کیفیت پمپ باد در هنگام خرید داشته باشید می‌توانید از وسیله‌‎ی خریداری شده‌‎ی خود به مدت طولانی‎‌تری استفاده نمایید.

  • توجه به قیمت کمپرسور باد ماشین

یکی از موارد بسیار مهمی که در هر خریدی علی الخصوص پمپ باد فندکی مطرح می‌شود قیمت آن می‌باشد. در حقیقت از آنجایی که در میان آشفتگی بازار و فروش ابزارهای این چنینی افراد سودجو و منفعت طلب همیشه وجود دارند می‎‌بایست با احتیاط بیشتری در این مسیر گام برداشت و قیمت پمپ باد فندکی را در مراکز مختلف و متفاوت بررسی و مقایسه نمود تا به نحوه‎‌ی قیمت گذاری فروشگاه مد نظر خود و این که آیا از قیمت‎‌های منصفانه‎‌ای برخوردار است یا خیر مطلع شویم. اما حین این بررسی می‎‌بایست توجه کنید که بالا رفتن امکانات، انتخاب بهترین برند و شرکت در این انتخاب تأثیرگذار بوده و می‌تواند منجر به افزایش مبلغ پمپ باد فندکی شود.

خرید اینترنتی پمپ باد فندکی

خوشبختانه با ورود فروشگاه‌‎های عرضه کننده کمپرسور فندکی دیگر نیاز به مراجعه به فروشگاه‌‎های مختلف جهت یافتن یک مرکز معتبر که ارائه دهنده‌ی اجناس با کیفیت باشد احساس نمی‌شود. چرا که این فروشگاه‎‌ها در این وبسایت‎‌های اینترنتی کلیه‌‎ی محصولات خود که شامل انواع کمپرسورهای بادی می‌شود را در دسته‎‌های مشخصی به مشتریان معرفی کرده  و با ذکر مشخصات هر یک به انتخاب و تصمیم‌گیری بهتر مشتریان کمک شایانی می‎‌نمایند و مشتریان با مقایسه‎‌ی وبسایت‎‌های مختلف و محصولات و اطلاعاتی که قرار می‌دهند می‎‌توانند خریدی رضایت بخش را برای خود به ارمغان بیاورند.

برای خرید پمپ باد فندکی و مشاهده‌‎ی محصولات مختلف در این زمینه و نیز اطلاع از قیمت آن‌‎ها می‌توانید به سایت ایران کمپرسور تولیدکننده انواع کمپرسورهای باد با کیفیت و قیمت مناسب مراجعه نمایید. ایران کمپرسور که از تولید کنندگان داخلی پمپ‌های باد محسوب می‌شود توانسته علاوه برخدمت رسانی به هموطنان خود از طریق ارائه ابزارآلات بادی، به اشتغال‌زایی وعدم خروج ارز از کشور عزیزمان نیز مؤثر واقع شود و گام‎‌های مثبتی در این زمینه بردارد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص انواع پمپ باد فندکی میتوانید به وب سایت  iranpump.com مراجعه کنید.زیرا این سایت،مرجع معرفی انواع کمپرسور و پمپ باد در ایران میباشد.جهت مشاوره تلفنی میتوانید با شماره  ۰۵۱۳۸۵۴۳۳۱۱ تماس بگیرید.

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.