راهنمای خرید مبل تختخواب شو از ایزی خرید ، ترب یا ایمالز - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 78905
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۹:۰۸ |

راهنمای خرید مبل تختخواب شو از ایزی خرید ، ترب یا ایمالز

 در این مقاله به بررسی ایزی خرید میپردازیم و هچنین به مقایسه خرید مبل تخت شو از ایزی خرید ، ترب یا ایمالز میپردازیم و میگوییم که کدام بهتر است . همچنین اگر قصد خرید دارید کافیست با شماره 09921236048 تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان همکاران ما استفاده کنید .
راهنمای خرید مبل تختخواب شو از ایزی خرید ، ترب یا ایمالز

راهنمای خرید مبل تختخواب شو از ایزی خرید ، ترب یا ایمالز ، همانطور که میدانید با سرچ کلمه خرید مبل تخت شو ، ترب ، ایزی خرید و ایمالز رو در گوگل میتونید مشاهده کنید که بزرگترین فروشندگان مبل تختخواب شو در ایران هستند . اما در این مقاله به بررسی و معرفی فروشگاه ایزی خرید میپردازیم که علاوه بر اینکه بزرگترین فروشنده مبل تختخواب شو در ایران هست بزرگترین تولید کننده انواع مبل تخت شو در ایران نیز هست .

تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید یا اگر نیاز به مشاوره رایگان و راهنمایی های قبل از خرید دارید با ما تماس بگیرید .

برای مشاوره و راهنمایی قبل از خرید هرگونه وسایل خونه خرید مبل تخت شو ، شاه نشین ، پارتیشن ، خرید ساعت دیواری و … میتوانید همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید یا به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت کنید . ما ۲۴ ساعته پاسخ گوی شما هستیم . تلفن تماس ۰۹۹۲۱۲۳۶۰۴۸ .

مبل تختخواب شو ایزی خرید

راهنمای خرید مبل تختخواب شو

مبل تخت خواب شو که یکی از وسایل منزل چند منظوره به حساب می آید، در حال حاضر مورد استقبال بسیاری از خانواده ها به خصوص زوج های جوان می باشد. به صورت منطقی و با یک دید کلی می توان متوجه شد که خرید یک وسیله که در آن واحد بتواند دو کاربرد کامل را داشته باشد و در عین حال زیبا و جذاب هم باشد، بسیار به صرفه و مناسب است. از این رو کارشناسان فروشگاه بزرگ ایزی خرید در کنار مبل های تخت خواب شو که در سایت اینترنتی خود موجود کرده اند، راهنمای خرید بهترین مبل ها را نیز به شما توضیح می دهند تا بتوانید بهترین خرید خود را داشته باشید. پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

چه وسایل دیگری در ایزی خرید یافت میشود ؟

ایزی خرید ، علاوه بر اینکه بزرگترین فروشنده و تولید کننده انواع مبل تخت شو در ایران میباشد شما در ایزی خرید تنوع فوق العاده زیادی از انواع دکوری های خانه ساعت دیواری ، شاه نشین ، تابلو فرش ، پاراوان و خیلی محصولات دیگری که میتوانید همه اینهارا با قیمت های فوق العاده پایین در کوتاه ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت تحویل بگیرید .

برای مشاهده کافیست روی کلمه ، خرید ساعت دیواری ، کلیک کنید .

ویژگی های مبل تخت خواب شو

در ابتدا باید متوجه شوید که یک مبل تخت شو یا تخت خواب شو چه ویژگی هایی باید داشته باشد. در این زمینه به ۵ مورد مهم اشاره می شود که قبل از خرید باید حتما آنها را در نظر بگیرید:

خرید مبل تختخواب شو ایزی خرید یا ترب

طرح و رنگ مبل تخت خواب شو

درواقع شما باید ابتدا سبک دکوراسیون کلی منزل خود را در نظر بگیرید و سپس برای خرید مبلمان اقدام کنید. همانطور که می دانید، مبلمان یکی از مهم ترین آیتم های فضای دکوراسیون داخلی در همه فضاها به خصوص منازل می باشد. درنتیجه شما باید به سراغ مدلی بروید که نه تنها طرح و مدل آن قدیمی نمی شود، بلکه زیبایی و جذابیت خاصی هم به محیط شما می بخشد.

از آنجایی که مبل تخت خواب شو در حال حاضر در ایران و سایر کشورها با طراحی های کاربردی و بسیار زیبایی به بازار عرضه می شوند، درنتیجه شما به راحتی می توانید با هر سلیقه ای که دارید، بهترین مدل را بخرید. برای این امر راحت ترین کار این است که به سایت ایزی خرید سر بزنید و با کیفیت ترین و زیباترین مبلمان تخت خواب شو را ببینید و با خیال راحت یک خرید دلچسب را تجربه نمایید.

سایز مبل تخت خواب شو

این مورد مهم را حتما باید به صورت جدی موردنظر قرار دهید. در ابتدا باید ببینید که قصد دارید مبل تخت خواب شو یک نفره بخرید یا دو نفره. در عین حال مورد مهم دیگر این است که می خواهید از تخت خواب آن به طور دائم استفاده نمایید و یا صرفا آنها را برای استراحت مهمانان می خواهید. بعضی از این مبل ها دارای باکس یا فضایی زیر مبل هستند که مشکل کمبود فضای شما را به راحتی حل می کنند. به طور کلی ابعاد استاندارد مبلمان تخت خواب شو ۸۰ تا ۱۰۲ سانت می باشد. طول آن نیز ۱۸۰ تا ۱۹۰ سانتی متر است و عرض مدل دو نفره نیز ۱۴۰ سانتیمتر می باشد. اما به طور کلی این اندازه ها متناسب با هر مبلی متفاوت است و شما باید ابعاد کاربردی و مناسبی را بخرید که در هنگام استفاده از آن دچار مشکل نشوید.

جنس مبلمان تخت خواب شو

جنس بدنه و تشک این مبلمان بسیار مهم هستند. یکی از دلایلی که باعث می شود شما در همان استفاده های اولیه از این مبلمان مجبور شوید که آنها را تعویض کنید، بی کیفیت بودن ساخت آنهاست. این محصولات باید بتوانند وزن یک یا دو نفر را به راحتی تحمل کنند و بدنه و دسته های محکمی هم داشته باشند. در عین حال تشک آنها باید به بسیار نرم و استاندارد باشند تا در استفاده های طولانی مدت دچار کمردرد نشوید. سعی کنید مدلی را بخرید که دسته های آن دارای روکش باشند تا در هنگام خواب، جنس فلزی یا چوبی‎شان شما را اذیت نکنند. در عین حال جنس پارچه آن را نیز با دقت انتخاب نمایید که علاوه بر زیبایی، دوام بالایی هم داشته باشد. در این مورد لازم است این نکته را نیز بیان کنیم که مبل تخت خواب شویی را بخرید که به راحتی باز و بسته شود و هیچ صدای ناهنجار و اذیت کننده ای هم تولید نکند.

راهنمای خرید مبل تخت شو از ایزی خرید

بهترین مدل مبل تخت خواب شو

مدل مبلمانی را بخرید که به فضای خانه شما بیاید و بالاترین کاربری را داشته باشد. از این رو می توانید به راحتی یک کاناپه، مبل تخت خواب شو یک نفره یا دو نفره بخرید. همچنین مدل های ال هم در بازار موجود هستند که زیبایی خاصی به محیط منزل شما می بخشند و مورد استقبال افراد زیادی هم قرار گرفته اند. اما لازم است شما هدف خود را هم جدی بگیرید. مدل برقی، مدل بیمارستانی و مدل هتلی از دیگر مبلمان تخت خواب شو موجود در بازار هستند که کاربری بسیار مناسبی دارند.

ویژگی های مهم مبل تخت خواب شو

در اینجا لازم است چندین نکته مهم دیگر را هم جدی بگیرید. یکی از این موارد حمل و نقل ساده است. بعضی از مبلمان های تخت خواب شو به حدی بزرگ و غیر استاندارد هستند که نه تنها فضای شما را آزادتر نمی کنند، بلکه قسمت زیادی از خانه را هم اشغال می کنند و از همین رو حمل و نقل بسیار سختی هم دارند. در این مورد به وزن آنها هم دقت کنید. مورد بعدی خدمات پس از فروش است. راه حل ساده ای که می توانیم در این زمینه به شما پیشنهاد کنیم این است که به سراغ مراکز خرید معتبری بروید که به صورت مستقیم با تولیدی ها در ارتباط باشند و خدمات کاملی پس از خرید به شما ارائه دهند.

درنهایت با توجه به آنچه در قسمت راهنمای خرید مبل تخت خواب شو بیان کردیم، باید بگوییم که ظاهر این مدل محصولات ممکن است بسیار زیبا و جذاب باشند اما متاسفانه کیفیت آنها این گونه نیست. پس برای اینکه بتوانید با خیال راحت به سراغ بهترین و بادوام ترین مدل بروید، کافیست به سایت ایزی خرید سر بزنید. این فروشگاه اینترنتی با سابقه و تجربه درخشانی که در حوزه خرید و فروش لوازم منزل دارد، با تولید کنندگان و واردکنندگان تمامی محصولات موجود در سایت، به صورت مستقیم در ارتباط است که همین امر باعث شده قیمت این وسایل بسیار پایین و مناسب باشند. درواقع با حذف واسطه ها و خرید مستقیم شما کافیست که قیمت عمده را پرداخت کنید و بهترین و باکیفیت ترین محصول را بخرید.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.