راهنمای انتخاب سبک مبل مناسب جهت خانه - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 54039
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰:۱۴ |

راهنمای انتخاب سبک مبل مناسب جهت خانه

از گذشته تاکنون در اکثر منازل و محیط های اداری از مبلمان استفاده می کنند. در واقع امروزه مبلمان بخشی از وسایل اصلی هر محیطی است که برای گذراندن اوقات فراغت و زمان استراحت می توان استفاده کرد از طرفی در زیبایی و دکوراسیون منزل هم بی تاثیر نیست.
راهنمای انتخاب سبک مبل مناسب جهت خانه

از گذشته تاکنون در اکثر منازل و محیط های اداری از مبلمان استفاده می کنند. در واقع امروزه مبلمان بخشی از وسایل اصلی هر محیطی است که برای گذراندن اوقات فراغت و زمان استراحت می توان استفاده کرد از طرفی در زیبایی و دکوراسیون منزل هم بی تاثیر نیست. البته برای خرید مبلمان باید دقت کنید که از مجموعه ای و با چه کیفیتی خرید می کنید. چرا که در بازار انواع مبل مانند مبل چستر، مبل راحتی، مبل کلاسیک و …. وجود دارد.

همانطور که گفته شد اگر در بازار مبلمان و کلیه وسایل چوبی دقت کرده باشید متوجه خواهید شد که انواع مبلمان با برندهای متفاوتی وجود دارد. در این مقاله قصد داریم یکی از معتبرترین مجموعه های ارائه دهنده مبلمان را معرفی کنیم که در زمینه مصنوعات و انواع مبلمان لوکس، بهترین هستند. یکی از معتبرترین و بهترین مجموعه هایی که در میان رقبای خود همانند ستاره ای پرنور و درخشان می باشد، مجموعه ای جز مونیکا چوب نیست!

مونیکا چوب همیشه در تلاش است تا بهترین خود باشد و مبلمانی مدرن را تولید کند و در نهایت با بالاترین کیفیت به بازار عرضه نماید. در ادامه مقاله اطلاعات بیش تری در زمینه مبل، خرید مبلمان از مونیکا چوب و … ارائه خواهیم کرد.

مبلمان مونیکا چوب

فروشگاه اینترنتی مونیکا چوب یکی از با سابقه ترین مجموعه هایی است که شما با خیالی آسوده و مطمئن می توانید از آن ها خرید کنید. فروشگاه مونیکا چوب همیشه در تلاش است تا مبلمانی با کیفیت، ظاهری مدرن و با قیمتی مناسب طراحی کند و در نهایت به بازار عرضه کند تا به دست شما مصرف کنندگان عزیز برسد. این مجموعه با اارائه بهترین محصولات با بالاترین کیفیت ممکن سعی دارد تا روز به روز در میان رقبای خود ستاره ای پرنور باشد و لبخند رضایت و خشنودی را از مشتریان خود جذب کند.

در این فروشگاه اینترنتی انواع مبلمان مانند مبل چستر، مبل راحتی، مبل کلاسیک، مبل استیل و مبل ال وجود دارد که در این مقاله قصد داریم محبوب ترین آن ها را معرفی کنیم.

امروزه افراد زیادی هستند که به دکوراسیون منزل و حتی محیط کاری خود اهمیت ویژه ای می دهند. در واقع این دست از افراد قصد دارند که با خرید مبل مدرن و جذاب به دکوراسیون منزل خود روح ببخشند و زیبایی محیط اطراف خود را دوچندان کنند. البته ناگفته نماند که هر مبلی را نمیتوان برای هر محیطی یا هر منزلی استفاده کرد. اما چرا؟

به دلیل آن که تمامی مبل ها دارای طرح، اندازه و ظاهری خاص هستند که با توجه به آن تمامی ویژگی های آن ها می توانید مبلمان مناسب خودتان را انتخاب نمایید.

مبل چستر

مبل چستر یکی از پرطرفدارترین مبلمان ها در سبک مبل راحتی است که در طرح و رنگ های مختلفی در بازار وجود دارد.

در واقع مبل چستر از لحاظ زیبایی و شکوه نقطه مقابل مبل های استیل است. اما با این تفاوت که مبل چستر ترکیبی از مبلمان راحتی و مبلمان استیل (سلطنتی) است که در هر لحظه و در ساعتی از شبانه روز می توانید برای استراحت از این مبل استفاده کنید.

برای طراحی و تولید مبل چستر از لمسه کوبی استفاده شده است. اما ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که لمسه کوبی یعنی چه؟

منظور از لمسه کوبی در مبل چستر در واقع همان فرورفتگی است که در داخل پارچه در جلو و پشت مبل به کار رفته است. این دست از مبل ها دارای دسته های بلند و استوانه ای شکل هستند. با استفاده از دکمه های لمسه، بدنه مبل را تزئین می کنند که به سبب وجود آن ها، زیبایی و طراحی مبل چستر را دو چندان می کند.

در حال حاضر مبل‌های چستر طرف‌داران بسیار زیادی را به خود اختصاص دادند و همیشه جزو پرفروش‌ترین سبک‌ها دسته‌بندی می‌شوند. درصورتی‌که شما عزیزان قصد خرید مبل چستر را دارید، می‌توانید به‌راحتی از سایت مونیکا چوب و در این بخش متنوع‌ترین سبک‌ها و مدل‌ها را همراه با مشخصات دقیق و کلی مشاهده کنید.

از ویژگی های این مبل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. قیمت مناسب
  2. ظاهری زیبا و مدرن
  3. دارا بودن متریال مرغوب و کیفیتی بالا
  4. این نوع مبل ترکیبی از چرم و چوب هستند که گزینه ای مناسب برای استفاده در محیط اداری و منزل می باشد.

مبل راحتی

مبل راحتی همانطور که از نامش پیداست برای هر نوع خانه ای و هر محیطی با هر متراژی می توان استفاده کرد. مبل راحتی از آن دست مبلمانی است که می توانید با انتخابی درست و مناسب، ساختار داخلی محیط اطرافتان را زیبا و دل انگیز کنید.

بیشترین کاربرد این مبل برای مکان هایی است که متراژ کمی دارند و از طرفی بهترین گزینه برای اتاق مهمان و اتاق نشیمن در خانه های لوکس تر و بزرگ تر می باشد.

این مبل به دلیل تنوع زیاد در ظاهر، نوع کیفیت و قیمتی که دارد، در میان مردم نیز طرفداران خاص خود را دارد چرا که این مبل با هر طرح و رنگی را می توانید در هر مکانی از محیط اطراف خود قرار دهید. البته ناگفته نماند اگر قصد مبل راحتی را دارید بهتر است که سبک خانه و حتی محیط اداری خود را مد نظر داشته باشید تا آن مبل راحتی با تمامی بخش های محیط نیز هم خوانی داشته باشد.

همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید خرید و قیمت مبل راحتی به پارامترهای بی شماری بستگی دارد. از استر رویه مبل تا روند تولید از مهم ترین پارامترهای است که برای این مهم در نظر گرفته می شود. این شما هستید که می توانید یک انتخاب متناسب با بودجه خود را تجربه کنید.

اگر به دنبال خرید مبلمان راحتی هستید ما به شما مبلمان مونیکا چوب را پیشنهاد می کنیم به این دلیل که تنوع زیادی در محصولات آن وجود دارد علاوه بر آن دارای قیمت های بسیار مناسبی می باشد.

مبل کلاسیک

مبل کلاسیک از آن دسته از مبلمانی است که از گذشته تا به امروز در میان مردم طرفداران بسیار زیادی دارد. اگر به بازار مبلمان دقت کرده باشید متوجه خواهید شد که تنوع زیادی در مطرح و رنگ مبل کلاسیک وجود دارد که سبب شده انتخاب مبل را برای خریداران راحت تر کند.

از ویژگی های این مبل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ظاهری ساده و شکیل
  2. بهترین گزینه برای پذیرایی منازل
  3. مبل کلاسیک دارای ابعاد کوک تری نسبت به مبل استیل است.
  4. در ظاهر و زیبایی این مبل نسبت به دیگر مبل ها از چوب کم تری استفاده شده است.

اگر به دنبال خرید مبل کلاسیک هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم که پیش از خرید میزان بودجه، فضای قرارگیری مبل کلاسیک را تعیین کنید که پس از خرید و قرار گیری در محیط دچار مشکل نشوید. اما چرا میزان بودجه در خرید مبل کلاسیک اهمیت دارد؟

در پاسخ می توان گفت که مبل کلاسیک دارای تنوع بسیار زیادی است که هر یک از موارد زیر در تعیین قیمت مبل تاثیرگذار ات:

  1. نوع چوب استفاده شده در مبل کلاسیک را در نظر داشته باشید : در طراحی و تلیو مبل کلاسیک معمولا از چوب گردو و چوب راش گرجستان استفاده می کنند
  2. در طراحی و تولید مبل از چه نوع جنس پارچه و فومی استفاده شده است؟ به عبارت دیگر برای روکش مبل کلاسیک از پارچه هایی همچون ساتن، حریر، کتان، مخمل و زربفت استفاده می کنند. در مقابل در بازار مبل ها دونع فوم تحت عنوان فوم سرد و گرم وجود دارد که امروزه معمولا از فوم سرد در مبل سازی استفاده می کنند که در بالابردن کیفیت مبل کلاسیک تاثیر بسزایی دارد.

مبل کلاسیک ساده ویژگی های مخصوص به خود را دارد که سبب می شود با هر دکوراسیونی سازگاری منحصر به فرد خود را پیدا کند. کلاسیک صفتی است که سنتی که با زندگی مدرن ما هم خوانی های لازم خود را به خوبی پیدا کرده است.

 

راهنمای خرید مبلمان از مونیکا چوب

مبلمان در انواع مختلف با برندهای بسیاری وجود دارد. به همین جهت اگر شما به دنبال خرید مبلمان از مونیکا چوب هستید به شما پیشنهاد می کنیم که پیش از خرید مبلمان لطفا به موارد زیر توجه کنید:

  1. متراژ دقیق منزل و آن محیطی که قصد دارید مبل را در آن جا قرار دهید، مد نظر داشته باشید.
  2. رنگ دیوار، فرش و پرده های منزل را در نظر داشته باشید تا رنگ مبل با رنگ منزل شما هماهنگی داشته باشید.
  3. انتخاب پارچه مبل کاملا سلیقه ای و طبق نظر شما می تواند تغییر کند پس طبق شرایط زندگی خود و سلیقه تان می تواند پارچه مبل خود را انتخاب نمایید.
  4. اگر چوب های به کار رفته در وسایل منزلتان چوب است، بهتر است که جنس بدنه و پایه مبلمان را از همان چوب و شبیه به همان رنگ وسایل چوبی انتخاب نمایید تا در وسایل دکوراسیون اطرافتان هماهنگی خارق العاده ای برقرار باشد.
  5. اگر سبک دکوراسیون شما حالت رسمی دارد می بایست مبل متناسب با همان بک دکوراسیون انتخاب کنید یا اگر سبک منزل شما حالت مدرن و لوکس تر دارد بهتر است که مبلمانی را انتخاب کنید که حالت لوکس و مدرنیته دارد.

خرید مبلمان از مونیکا چوب

همانطور که در بخش های قبلی گفته شد فروشگاه اینترنتی مونیکا چوب (monicawoodco.com) در هر لحظه در تلاش است که تمامی محصولات خود به خصوص مبلمان را با بالاترین کیفیت و با بهترین متریال تولید کند.

اگر می خواهید مبلمانی لوکس برای منزل یا محل کار خود تهیه کنید ما به شما خرید مبلمان از مونیکا چوب را پیشنهاد می دهیم چرا که شما به دو صورت آنلاین و حضوری می توانید از محصولات مونیکا چوب دیدن فرمایید.

اگر قصد دارید به صورت اینترنتی مبلمان مورد نظر خود را خریداری کنید می توانید با مراجعه به سایت مونیکا چوب تمامی محصولات و مبلمان این مجموعه به همراه از قیمت های آن مطلع گردید؛ در صورت رضایتمندی از محصولات می توانید مبل مورد نظر خود را انتخاب کرده و با متخصصین این مجموعه در میان بگذارید تا با راهنمایی های آنان مبل مناسبی را خریداری نمایید.

آدرس ، شماره‌ها و اطلاعات بیشتر جهت بازدید و خرید حضوری : تهران، اکباتان مجتمع مگامال طبقه F2 –   تلفن :  ۵۵۲۴۵۲۹۳ – ۰۲۱

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.