دولت سیزدهم باید مشکلات اقتصادی به وجود آمده را آواربرداری کند - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 46017
  پرینتخانه » سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : 05 تیر 1400 - 6:20 |
ابراهیم عزیزی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

دولت سیزدهم باید مشکلات اقتصادی به وجود آمده را آواربرداری کند

ابراهیم عزیزی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با «رسالت» درباره اولویت اقدامات دولت آینده، اظهار کرد: در تاریخ 28 خرداد و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، مردم ایران اسلامی حماسه بزرگی را خلق کردند.
دولت سیزدهم باید مشکلات اقتصادی به وجود آمده را آواربرداری کند
گروه سیاسی 
ابراهیم عزیزی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با «رسالت» درباره اولویت اقدامات دولت آینده، اظهار کرد: در تاریخ ۲۸ خرداد و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، مردم ایران اسلامی حماسه بزرگی را خلق کردند. شرایط دشوار اقتصادی، فشارهای تحریمی، بی‌سلیقگی‌ها، بی‌مهری‌ها و بی‌برنامگی دولت قبل موجب بروز مسائل متعدد اقتصادی و معیشتی، مشکلات کرونا و ایجاد صف‌های طولانی در تهیه مایحتاج و کالاهای اساسی همچون مرغ و تخم‌مرغ و…، همگی موجب آزار و اذیت مردم شده بود. با تمامی شرایط و نابسامانی‌های موجود، مردم در پای صندوق‌های رأی حضور یافته و در نوع خود حماسه بی‌نظیری را خلق کردند. بنابراین این انتخابات و مشارکت مردم، بار دیگر میزان همبستگی و بینش بالای سیاسی مردم را نشان داد. 
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: قطعا چنین مردم عزتمندی سزاوار خدمات و تلاش‌های بسیار زیادی هستند و باید ارائه خدمات در موضوعاتی که برای آن‌ها اولویت دارد، صورت بگیرد. همانند خدماتی که به زندگی و معیشت آن‌ها مرتبط می‌شود. 
عزیزی ادامه داد: امیدواریم دولت حجت‌الاسلام رئیسی در وهله اول قدردان حضور پرشور، با بصیرت و بافهم مردم عزیز باشد و بدون شک راه قدردانی از این ملت خوب، خدمت به آن‌هاست. قطعا قدرشناسی از مردم بابصیرت، آگاه، موقع‌شناس و جریان‌شناس کشورمان حل مشکلات آن‌ها و رفع گرفتاری‌هایی است که با آن روبه رو هستند. بنابراین، اولین اقدام دولت آینده بایستی حل مشکلاتی باشد که مدت‌هاست روی هم تلنبار شده است. 
نماینده مردم شیراز در مجلس تصریح کرد: درواقع، دولت آینده باید آواربرداری از مشکلات اقتصادی تلنبار شده را در دستور کار خود قرار دهد و به رفع خرابی‌هایی که دولت فعلی ایجاد کرده، اقدام کند. نکته بعدی اینکه، دولت سیزدهم باید به مسائل مهم و زیر بنایی بپردازد و ساختار حاکمیتی و بنای خوبی را برای آینده و افق‌های پیش‌رو مدنظر قرار دهد. 
این نماینده مجلس گفت: مورد دیگر اینکه، دولت در مسئله مهم و اولویت‌دار مذاکرات هسته‌ای وین از موضع اقتدار، عزت و منافع ملی برخورد کند و اجازه تضییع حقوق ملت ایران را در عرصه مسائل بين‌المللی ندهد. دولت باید تلاشش این باشد تا با کشورهای همسایه برای حفظ منافع و عزت ملی مردم منطقه و نیز ایران، همراه و همگام شود و دست دشمنان ملت ایران و تروریست‌های منطقه‌ای را کوتاه کند. قطعا تمامی موارد بحث‌های اولویت‌داری است که دولت آینده باید آن‌ها را پیگیری و حل کند تا بتواند در تمام این امور با تعامل و هماهنگی و همراهی با مجلس پیش برود و پیروز میدان باشد. 
عزیزی معتقد است: از سوی دیگر، دولت آینده باید تلاش کند اعتماد عمومی را به جامعه بازگرداند و به‌جای گلایه‌مندی‌هایی که ذهن مردم را درگیر و آزرده‌خاطر کرده، امید، اعتماد و ارتباط دوسویه میان مردم و دولت را جایگزین آن کند. دولت کار سختی برای فروریختن دیوار بی‌اعتمادی دارد که اگر بتواند به این هدف دست‌یافته و مشکلات مردم را به حداقل برساند، زمینه رشد و شکوفایی بیشتر کشور فراهم خواهد شد.
|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای دولت سیزدهم باید مشکلات اقتصادی به وجود آمده را آواربرداری کند بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.