دولت به دنبال توزیع عادلانه یارانه بین مردم است - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 65312
  پرینتخانه » اخبار, سیاسی تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۵ |

دولت به دنبال توزیع عادلانه یارانه بین مردم است

احمد وحیدی با تشریح سیاست‌های دولت در حفظ و تقویت توان معیشتی مردم، گفت: مجموعه دولت با پرداخت مستقیم یارانه به دنبال توزیع عادلانه آن بین مردم است.
دولت به دنبال توزیع عادلانه یارانه بین مردم است

وزیر کشور عصر امروز جمعه در نشست وبیناری با استانداران سراسر کشور گفت: یکی از مولفه‌های اصلی، اقناع افکار عمومی و همراه‌سازی مردم، نخبگان و اتحادیه‌ها در اجرای طرح جایگزینی ارز ترجیحی است.

آقای وحیدی طرح جایگزینی ارز ترجیحی با پرداخت مستقیم یارانه را به منظور عادلانه شدن پرداخت یارانه‌ها مورد بحث و بررسی قرار داد و از استانداران خواست همه امکانات و ظرفیت‌ها را برای اجرای آن به کار گیرند.

به گفته او،«استانداران به سهم خود در توجیه و اقناع افکار عمومی، همرا‌ه‌سازی نخبگان و اتحادیه‌ها برای ضرورت اجرای هر چه سریع‌تر طرح، نقش تعیین‌کننده و کلیدی دارند. آن‌ها باید به عنوان نمایندگان عالی دولت در استان‌ها باید بیش از گذشته در بحث قیمت‌گذاری و نظارت بر کنترل قیمت‌های مصوب، جلوگیری از احتکار و قاچاق کالا ایفای نقش داشته باشند.»

رئیس شورای امنیت کشور با اشاره به تلاش‌های معاندانه دشمنان در موج‌سواری علیه طرح پرداخت یارانه مستقیم به مردم بر اطلاع‌رسانی‌های به موقع، منظم و روشن به مردم تاکید کرد.

در این نشست همچنین بر اطلاع‌رسانی متمرکز و یکپارچه توسط سخنگوی اقتصادی دولت تاکید شد.

در پایان، نقطه نظرات و پیشنهادات استانداران هم در خصوص اجرای هر چه موفق‌تر طرح جایگزینی ارز ترجیحی، مطرح و مورد توجه قرار گرفت.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.