در پاریس کجا اقامت کنیم؟ - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 78286
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵ |

در پاریس کجا اقامت کنیم؟

کمتر کسی را می‌توانید پیدا کنید که با شنیدن اسم شهر پاریس، به یاد برج ایفل و قشنگی‌های این شهر نیفتد. شهری بزرگ که به عروس شهر‌های دنیا و شهر عاشقان معروف بوده و مملو از نوستالژی‌های زیباست. شهری که امروزه مقصد بسیاری از افراد در سراسر جهان و به خصوص اروپایی ها بوده و از بهترین امکانات برخوردار است.
در پاریس کجا اقامت کنیم؟

 

کمتر کسی را می‌توانید پیدا کنید که با شنیدن اسم شهر پاریس، به یاد برج ایفل و قشنگی‌های این شهر نیفتد. شهری بزرگ که به عروس شهر‌های دنیا و شهر عاشقان معروف بوده و مملو از نوستالژی‌های زیباست. شهری که امروزه مقصد بسیاری از افراد در سراسر جهان و به خصوص اروپایی ها بوده و از بهترین امکانات برخوردار است. بدون شک قدم زدن در خیابان‌ها و کوچه‌های این شهر و تماشای کاخ‌ های تاریخی آن چیزی از موزه کمتر ندارند و رفتن به این شهر زیبا لحظات خاطره‌انگیزی را برای شما تداعی خواهد کرد. به گونه‌ای که لذت سفر به پارس و گشت گذار در آن و انجام خرید‌های جذاب برای شما فراموش نشدنی خواهد شد. اما قبل از سفر شاید با خود بگویید در پاریس کجا اقامت کنیم؟ شما با یک بررسی خوب می‌توانید همه اطلاعات هتل‌ها را مطالعه کرده و نسبت به رزرو هتل پاریس اقدام کنید. تعداد هتل‌های پاریس کم نیستند و شما با توجه به سلیقه و میزان بودجه خود می‌توانید یکی از آن‌ها را رزرو کنید. در ادامه تعدادی از هتل ‌های پاریس را به شما معرفی می‌کنیم تا در انتخاب هتل دچار سردرگمی نشوید.

معرفی بهترین هتل های پاریس، شهر رویایی فرانسه

هتل ریتز پاریس

یکی از لوکس ‌ترین هتل‌ های پنج ستاره که در بهترین منطقه شهر نور قرار گرفته، هتل ریتز است که با امکانات بی نظیر، سالانه نظر بسیاری از توریست‌ ها را به خود جلب می‌کند. این هتل دسترسی خوبی به مکان ‌های گردشگری پاریس داشته و با سالن اپرا تنها ۵۰۰ متر فاصله دارد. از امکانات ویژه این هتل می‌توان به غذا‌های با ‌کیفیت، استخر، مرکز تناسب اندام، ترانسفر هواپیمایی و صرافی اشاره کرد. اگر دوست ندارید هزینه زیادی را صرف رزرو هتل کنید، بهتر است به دنبال گزینه دیگری باشید؛ زیرا هزینه رزرو این هتل بسیار بالاست.

آدرس: فرانسه، پاریس، پلیس ون دام

هتل ناپلئون

هتل لوکس و درجه یک دیگری که می‌خواهیم معرفی کنیم، هتل ناپلئون است که در خیابان شانزه لیزه قرار گرفته وبا توجه به موقعیت مکانی بی نظیر خود، نهایت لذت را از اقامت در شهر زیبای پاریس برای مهمانان خود فراهم می‌کند. قطعا تجربه اقامت در یکی از محبوب ترین خیابان ها و محله های اروپا، به یادماندنی تر از آن است که فکرش را کنید!

آدرس: ۴۰ Avenue de Friedland، ۷۵۰۰۸ Paris، France

هتل آبا مونت پارناس

حالا نوبت به معرفی یک هتل ۴ ستاره با محیطی بسیار گرم و صمیمی می‌رسد که کارکنان آن با کمال آرامش از مهمانان پذیرایی می‌کنند. این هتل، هتل آبا مونت پارناس است که با امکانات خوبی همچون: پذیرش ۲۴ ساعته، آسانسور، کافی شاپ، دسترسی به اینترنت، سرو غذا در اتاق، خدمات خشکشویی، پارکینگ و غیره آماده پذیرایی از مسافران است.

آدرس:۲۰bis Rue de la Gaité، ۷۵۰۱۴ Paris، France

گرند هتل در پاریس

شاید دوست داشته باشید اقامت شما در پایتخت فرانسه با هزینه‌های زیادی همراه نباشد و رزرو هتل پاریس برای شما تقریبا ارزان تمام شود. برای انجام این کار به شما پیشنهاد می‌کنم به سراغ هتل ۳ ستاره گرند بروید. این هتل در مرکز شهر پاریس قرار گرفته و بهترین امکانات را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. رزرو این هتل به شما کمک می‌کند بخش کمی از پول خود را صرف رزرو اتاق کرده و بیشتر در این شهر به تفریح بپردازید.

آدرس: فرانسه، پاریس، رول له برن

اقامتی رویایی در شهر افسانه ای فرانسه!

همانطور که اشاره شد پاریس یکی از زیباترین شهر‌های اروپای غربی است که با داشتن سواحلی زیبا و مناطق گردشگری بی‌نظیر، سالانه پذیرای افراد زیادی از سراسر دنیاست. این شهر افسانه ای، به شهر عاشقان شهرت داشته و مقصد رویایی زوج های جوان است. آرزوی دیدن برج ایفل، خیلی ها را به این شهر می کشاند.

اگر شما هم قصد سفر به این شهر را دارید، قبل از هر چیز به رزرو هتل پاریس اقدام کرده و سپس عازم سفر شوید. در این مطلب سعی کردیم تعدادی از هتل ‌های پاریس با رنج قیمت‌های مختلف را به شما معرفی کنیم. با یک جستجوی ساده و زدن چند کلیک در سایت‌های مختلف می‌توانید به رزرو یکی از آن‌ها اقدام کنید.

رزرو هتل های پاریس با بهترین قیمت در فلای تودی

فرقی نمی کند که قصد رزرو کدام هتل را داشته باشید، اگر پاریس مقصد نهایی شما است، فلای تودی به شما کمک می کند تا بتوانید هتل مورد نظر خود را با قیمتی ارزان رزرو کنید، تنها کافی است وارد وب سایت فلای تودی و بخش هتل های خارجی شوید، با وارد کردن تاریخ ورود و خروج و هتل مورد نظر، لیستی از اتاق های موجود به همراه قیمت برای شما نمایش داده می شود که می توانید به سادگی و با چند کلیک، اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید.

چه به دنبال هتل لوکس در پاریس باشید یا برای رزرو هاستل های این شهر اقدام کنید، به راحتی می‌توانید رزرو متنوع ترین گزینه‌ها را در فلای تودی انجام دهید. هزینه رزرو هتل های پاریس را به ریال و با کارت های شتاب پرداخت کرده و بلافاصله واچر هتل را دریافت کنید.

 

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.