دریافت ویزای کاری کانادا بدون مدرک زبان - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 84476
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۹:۲۲ |

دریافت ویزای کاری کانادا بدون مدرک زبان

بسیاری از افراد قصد دارند برای شروع کسب و کار جدید یا ادامه کسب و کار فعلی خود به کشور های متفاوتی همچون کانادا سفر کنند. از آنجایی که کشور کانادا جزو پیشرفته ترین و پر طرفداران ترین کشور ها در زمینه مهاجرت به حساب می آید، بسیار حائز اهمیت است که متقاضیان شرایط مورد نیاز برای مهاجرت و دریافت ویزای کاری کانادا را داشته باشند.
دریافت ویزای کاری کانادا بدون مدرک زبان

بسیاری از افراد قصد دارند برای شروع کسب و کار جدید یا ادامه کسب و کار فعلی خود به کشور های متفاوتی همچون کانادا سفر کنند. از آنجایی که کشور کانادا جزو پیشرفته ترین و پر طرفداران ترین کشور ها در زمینه مهاجرت به حساب می آید، بسیار حائز اهمیت است که متقاضیان شرایط مورد نیاز برای مهاجرت و دریافت ویزای کاری کانادا را داشته باشند. بدیهی و واضح بوده که یکی از مهم ترین شرایطی که لازم است متقاضیان دارا باشند، دریافت امتیاز قابل قبول در امتحان های معتبر زبان است. با این حال تعداد بسیاری از افراد در صدد این هستند که بدون نیاز به مدرک زبان ویزای کاری کانادا را دریافت کنند. در ادامه سعی داریم شما را با شرایط دریافت این ویزا آشنا کنیم.

شرایط دریافت ویزای کاری کانادا

به طور کلی برای دریافت ویزای کاری کانادا لازم است دارای شرایط خاصی باشید تا قادر شوید بدون دردسر و به آسانی به این کشور سفر کنید. برخی از مهم ترین شرایط دریافت این ویزا به شرح زیر هستند:

  • سن پایین تر از ۴۰ سال
  • دارا بودن سابقه و تجربه کاری در رشته مورد نظر به مدت حداقل ۳ سال
  • داشتن مدرک تحصیلی متناسب (حداقل لیسانس)
  • دریافت نمره حداقلی ۶.۵ در آزمون زبان آیلتس
  • دریافت حداقل امتیاز ۶۷ در سیستم کانادا
  • قرار داشتن رشته تحصیلی شما در مشاغل پر کاربرد در کشور کانادا

همچنین لازم به ذکر است که حتی افرادی که مقیم کشور کانادا هستند نیز لازم است برای دریافت ویزای کاری کانادا شرایطی را داشته باشند و این شرایط به شرح زیر هستند:

  • مجوز اقامت موقت در کانادا
  • ویزای تحصیلی (ویزای تحصیلی یا کاری همسر فرد نیز قابل قبول است)
  • پیشنهاد کاری از یک کارفرمای کانادایی

چگونگی دریافت ویزای کاری کانادا بدون دارا بودن مدرک زبان

برای سفر به کشور کانادا با استفاده از مجوز کاری، لازم است شرایط خاصی را داشته باشید. این شرایط شامل دریافت امتیازات کافی و لازم در خصوص سن، سابقه کاری، تحصیلات، آزمون زبان و… می شوند. شاید بسیاری از افراد تلاش داشته باشند که بدون داشتن مدرک زبان به کشور کانادا سفر کنند؛ اما در این خصوص لازم است بدانید که دارا بودن مدرک زبان یکی از اساسی ترین شروط برای دریافت ویزای کاری کانادا است.

از آنجایی که برای دریافت ویزای کاری کانادا لازم است متقاضیان از منظر های متفاوت علمی و سابقه کار ارزیابی شوند، داشتن مدرک زبان بسیار حائز اهمیت خواهد بود. متقاضیان ویزای کانادا پس از دریافت ویزای کاری خود قادر خواهند بود تا برای مدتی در این کشور اقامت داشته باشند و در مدت اقامت خود می توانند از امکانات رفاهی و اجتماعی این کشور نهایت بهره را ببرند.

هزینه دریافت ویزای کاری کانادا

یکی از نکات مهمی که لازم است در هنگام دریافت ویزای کانادا به خصوص ویزای کاری به آن توجه داشته باشید، هزینه مورد نیاز برای دریافت این ویزا است. متقاضیان باید برای بررسی موارد مختلفی از جمله درخواست بررسی مدارک از سفارت کانادا، انگشت‌ نگاری و open work permit holder هزینه هایی را به سفارت این کشور بپردازند. همچنین هزینه های مختلفی نیز وجود دارند که لازم است برای دریافت این نوع ویزا برای کشور کانادا بپردازید که این هزینه ها شامل هزینه های مربوط به وکیل، ترجمه مدارک و… می شوند. لازم به ذکر است که بسته به مواردی همچون ردیف شغلی، تخصصی بودن شغل، دوره های مختلفی که لازم است بگذرانید و… هزینه مورد نیاز شما برای دریافت ویزای کاری کانادا متفاوت خواهد بود.

مدت زمان دریافت ویزا کاری کانادا

یکی دیگر از مهم ترین مسائلی که لازم است در خصوص دریافت ویزای کاری کانادا بدانید، مدت زمان دریافت آن است. عوامل متعدد و مختلفی بر روی این مدت زمان تاثیرگذار خواهند بود؛ اما می توان بیان کرد که به طور میانگین پس از ثبت درخواست، با گذشت ۱۵۰ روز ویزای کاری شما آماده خواهد شد. البته مدت زمان آماده شدن این ویزا بستگی بسیار زیادی به تعداد درخواست های دریافتی در اداره نمایندگی کانادا دارد. بنابراین اگر درخواست ها زیاد باشند، مدت زمان دریافت ویزا کاری نیز بیشتر خواهد شد.

سخن پایانی

همان طور که می دانید کشور کانادا یکی از پر طرفدار ترین کشور هایی است که بسیاری از افراد قصد مهاجرت به آن را دارند. در بین این مهاجران افرادی به قصد ایجاد کسب و کار به این کشور دوست داشتنی سفر می کنند که در این صورت بسیار مهم بوده که ویزای کاری کانادا را دریافت کنند. برای دریافت ویزای کاری کانادا چالش هایی پیش روی افراد وجود دارد که یکی از این چالش ها دارا بودن مدرک زبان این کشور است. بنابراین بسیاری از افراد سوال هایی در خصوص اینکه آیا دریافت ویزای کاری کانادا بدون مدرک زبان امکان پذیر است، دارند که در پاسخ به این سوال باید گفت خیر، چراکه از ضروریات دریافت ویزای این کشور است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می توانید به سایت موسسه گلوبال امیگریشن مراجعه کنید.

| منبع خبر : محتوا این متن تبلیغاتی بوده و توسط رسالت رد یا تایید نمی شود
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.