درمانگاه خود را با نرم افزار مدیریت کنید ! - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 57657
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰ |

درمانگاه خود را با نرم افزار مدیریت کنید !

مدیریت کردن درمانگاه و رسیدگی به امور آن به کمک نرم افزار پزشکی امروزه جایگزین سبک های سنتی و قدیمی مدیریت درمانگاه ها، مراکز درمانی، داروخانه ها و ... شده است.
درمانگاه خود را با نرم افزار مدیریت کنید !

مدیریت کردن درمانگاه و رسیدگی به امور آن به کمک نرم افزار پزشکی امروزه جایگزین سبک های سنتی و قدیمی مدیریت درمانگاه ها، مراکز درمانی، داروخانه ها و … شده است. همانطور که می دانید درمانگاه ها، بیمارستان ها و اغلب مراکز درمانی دارای بخش های متنوع و گوناگونی هستند، که هر کدام از آنها نیاز به مدیریت دقیق و اصولی دارند. استفاده از روش های سنتی مدیریت برای مدیریت این مکان ها، مثل تهیه پوشه های کاغذی، یادداشت موارد مهم در دفتر های مخصوص و … می تواند مشکلاتی مثل گم شدن، آسیب دیدن ، بروز خطای انسانی و … را به همراه داشته باشد. بعلاوه در صورت عدم استفاده از نرم افزار پزشکی شما نمی توانید تمام بخش های درمانگاه را به صورت متمرکز اداره کنید و اسناد و مدارک هر بخش به صورت پراکنده جمع اوری و مدیریت می شود. در نتیجه به شما توصیه میکنیم برای مدیریت درمانگاه، داروخانه یا سایر مراکز درمانی از نرم افزار پزشکی و … استفاده نمایید. قبل از مدیریت درمانگاه با کمک نرم افزار پزشکی به این نکته دقت داشته باشید که باید به سراغ یک نرم افزار بسیار قدرتمند و مطمئن بروید زیرا استفاده از یک نرم افزار پزشکی بی کیفیت باعث می شود تمام اطلاعات مهم و حیاتی ثبت شده در آن را به خطر بیوفتد. در بخش های بعدی این مقاله به معرفی بهترین نرم افزار های مدیریت داروخانه، درمانگاه و … خواهیم پرداخت. برای دانلود نرم افزار آزمایشگاه به لینک قبل مراجعه کنید.

نرم افزار داروخانه | نرم افزار داروخانه سینا

نرم افزار پزشکی

مزایای استفاده از نرم افزار مطب :

در بخش قبلی به تعدادی از معایب استفاده از روش های سنتی و قدیمی مدیریت درمانگاه و مطب اشاره کردیم. اما در این بخش به بررسی مزایا استفاده از نرم افزار پزشکی مربوط به مدیریت مطب میپردازیم. اولین مزیت استفاده از نرم افزار مطب ، بالا بردن سرعت فرآیند های نوبت دهی و ثبت نوبت بیماران مراجعه کننده به مطب می باشد. این نرم افزار میتواند عملکرد منشی مطب را تسریع کند و در کوتاه ترین زمان ممکن، نوبت بیماران مختلف را ثبت کند. استفاده از نرم افزار مدیریت مطب ضمن بالا بردن سرعت کار منشی و فرآیند های نوبت دهی، امکان بروز خطا در ثبت نوبت و … را نیز از بین می برد. اکثر این نرم افزار ها، نوبت های جدید را به صورت خودکار و کاملا مرتب و پشت سر یکدیگر ثبت کرده و مشکلاتی مثل برهم خوردن نظم نوبت ها، ارائه نوبت تکراری و … در انها وجود ندارد. در کنار مزیت های فوق، این نرم افزار ها میتوانند به امور مالی مطب نیز رسیدگی کنند و خدماتی مثل میزان درآمد روزانه، ماهانه و … را نیز به منشی ارائه دهند. با استفاده از یک نرم افزار پزشکی مناسب برای مدیریت مطب، شما می توانید اطلاعات محرمانه بیماران مراجعه کننده و سوابق پزشکی ان ها را نیز ثبت نمایید. اما باید دقت داشته باشید که برای این کار باید از یک نرم افزار ایمن و قدرتمند استفاده نمایید تا افراد سودجو و … نتوانند به راحتی به این اطلاعات محرمانه و شخصی دست پیدا کنند. در ادامه برخی از بهترین نرم افزار های مدیریت مطب، داروخانه و … را به شما معرفی خواهیم کرد.

نرم افزار مدیریت داروخانه چیست؟

نرم افزار پزشکی

بهترین نرم افزار های مدیریت داروخانه :

امروزه شرکت ها و برند های بسیار زیادی در زمینه تولید نرم افزار پزشکی، نرم افزار مدیریت مطب، نرم افزار مدیریت داروخانه و … فعالیت میکنند. به همین دلیل اغلب افرادی که قصد خرید و استفاده از این نرم افزار ها را دارند، با گزینه های بسیار زیادی مواجه میشوند و قدرت انتخاب خود را از دست میدهند. در این بخش از مقاله به معرفی تعدادی از بهترین نرم افزار های مدیریت داروخانه خواهیم پرداخت تا شما بتوانید از آنها استفاده نمایید. در ادامه میتوانید نرم افزار داروخانه سلاک طب را در لینک قبل دانلود کنید.

1-  نرم افزار مدیریت داروخانه تیام :

نرم افزار مدیریت داروخانه تیام دارای آپشن هایی مثل قابلیت اتصال به سامانه HIX، نوبت دهی، مدیریت انبار و موجودی داروخانه، بروزرسانی قیمت دارو ها و کالا های موجود در داروخانه، فعالیت مبتنی بر بارکد درج شده بر روی محصولات، انجام فرآیند های حسابداری، مدیریت صندوق داروخانه و … می باشد.  نرم افزار مدیریت داروخانه تیام یکی از بهترین نرم افزار های پزشکی حال حاضر بازار می باشد که شما می توانید از آن برای مدیریت داروخانه خود به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید.

2-  نرم افزار مدیریت داروخانه ماندگار :

نرم افزار مدیریت داروخانه ماندگار یکی دیگر از بهترین نرم افزار های پزشکی در زمینه مدیریت داروخانه می باشد. شما میتوانید از این نرم افزار برای پذیرش نسخه مراجعین، مدیریت امور مالی داروخانه، مدیریت صندوق، اطلاع از وضعیت موجودی کالا های انبار، فروش اینترنتی محصولات داروخانه و … استفاده کنید. امروزه بسیاری از فعالان حاضر در این عرصه، از نرم افزار داروخانه ماندگار به عنوان بهترین نرم افزار پزشکی مدیریت داروخانه یاد می کنند.

3-  نرم افزار مدیریت داروخانه سینا :

نرم افزار مدیریت داروخانه سینا، یکی دیگر از کارآمدترین نرم افزار های مدیریت داروخانه است که مورد تایید وزارت غذا و دارو نیز می باشد.  امروزه از این نرم افزار در بسیاری از داروخانه های بزرگ پایتخت و مراکز درمانی متعدد استفاده می شود. نرم افزار مدیریت داروخانه سینا دارای امکاناتی مثل به روز رسانی قیمت دارو ها، برخورداری از بانک اطلاعات برای پزشکان، امکان فعالیت مبتنی بر بارکد محصولات و … می باشد.

معرفی 10 نرم افزار برتر مطب پزشکی - ویرگول

نرم افزار پزشکی

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.