جدیدترین روش کاشت مو با بیشترین تراکم - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 94910
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵ |

جدیدترین روش کاشت مو با بیشترین تراکم

موهای افراد به دلایل زیادی از جمله ژنتیک، بیماری هورمونی،تغذیه، داروهای شیمیایی، افزایش سن و عوامل دیگری ممکن است دچار ریزش شود، روش های درمانی زیادی برای حل این مشکل وجود دارد، که یکی از بهترین و قطعی ترین آنها کاشت مو است.
جدیدترین روش کاشت مو با بیشترین تراکم

موهای افراد به دلایل زیادی از جمله ژنتیک، بیماری هورمونی،تغذیه، داروهای شیمیایی، افزایش سن و عوامل دیگری ممکن است دچار ریزش شود، روش های درمانی زیادی برای حل این مشکل وجود دارد، که یکی از بهترین و قطعی ترین آنها کاشت مو است. روش های مختلف کاشت مو با هدف بازگرداندن موهای از دست رفته انجام می شوند و در همه آنها فولیکول های مو از نواحی دارای تراکم به نواحی ای که دچار ریزش شده اند انتقال می یابند. نواحی از سر که به طور معمول در برابر ریزش مو مقاوم ترند، شامل قسمت های پشت سر و نزدیک گوش ها هستند که به نام بانک مو شناخته می شود. فرآیند کاشت مو در تمام روش های قدیمی و جدید شامل استخراج فولیکول های موی سالم از ناحیه بانک مو، آماده سازی آن و پیوند در ناحیه گیرنده می باشد. البته تفاوت در روش های مختلف کاشت مو بر نتیجه نهایی، روند بهبودی؛ عوارض احتمالی و تراکم موهای کاشته شده تاثیر مستقیم دارند و به همین دلیل انتخاب بهترین روش پیوند با توجه به شرایط هر متقاضی اهمیت بسیاری دارد.

روش های کاشت مو

تکنیک های مختلف کاشت مو از ابتدای معرفی این روش بسیار متفاوت بوده اند و با گذشت زمان پیشرفت چشمگیری داشته اند زیرا علم و تکنولوژی تجهیزات مورد استفاده در کاشت مو را با سرعت زیادی پیشرفت داده اند. روش های کاشت مو که از ابتدا استفاده می شده اند، عبارتند از:

کاشت مو به روش FUT:

قدیمی ترین روش کاشت مو که استفاده از آن در حال حاضر منسوخ شده است، کاشت موی FUT می باشد. در این روش متقاضی به صورت کامل بیهوش می شد و بخش بزرگی از پوست سر او برای استخراج گرافتهای مو به صورت نواری برش می خورد. این روش عوارض جانبی بسیاری از جمله کم بودن تعداد گرافت ها، دردهای نسبتاً زیاد، بجا ماندن خط بخیه و عوارض بیهوشی را به همراه داشت و به همین دلیل پس از مدتی با روش های جدیدتر جایگزین شد.

کاشت مو به روش FIT:

کاشت مو FIT به نسبت FUT روش پیشرفته تری بود که تعداد گرافت های کاشته شده و نتیجه نهایی بهتری را ارائه می داد، اما همچنان معایبی را نیز به همراه داشت، از جمله نیاز به اجرای آن در چند جلسه و همچنین نیاز به ترمیم پیوند پس از یکسال. در کاشت مو به روش FIT قسمتی از پوست سر برداشته می شد و سپس گرافت های مورد نیاز از آن جدا می شد که باقی ماندن اسکار در بانک مو و درد و خونریزی از عوارض جانبی آن بود.

کاشت مو به روش FUE

در کاشت مو FUE که یک روش جدید محسوب می شود، برداشت گرافت های مورد نیاز برای پیوند به صورت تکی انجام می شود که بزرگترین عارضه پیوند مو به روش های قبلی را برطرف کرده است. برای انجام کاشت مو به روش FUE فولیکول های مو مورد نیاز توسط پنس های مخصوصی به صورت تکی برداشته می شوند که دیگر نیازی به بخیه کردن بانک مو وجود نخواهد داشت. این روش همچنین احتمال آسیب رساندن به موهای اطراف را نیز کاهش داده و موهای کاشته شده حالتی طبیعی تر به خود میگیرند. به دلیل ظرافت نسبی که روش FUE دارد از آن برای کاشت ریش و سبیل و کاشت ابرو نیز استفاده می شود و همچنین می توان در آن چیزی حدود ۹۰۰۰ تار مو را به سر پیوند کرد که تراکم خوبی را نتیجه می دهد.

جدیدترین روش کاشت مو با بیشترین تراکم

جدیدترین روش کاشت مو، کاشت موی SUT می باشد که در سطح جهانی برای درمان ریزش مو شناخته می شود زیرا درصد موفقیت آن بسیار زیاد میباشد. در این روش جدید کاشت مو از ابزارهای پیشرفته ای برای برداشت فولیکول های مورد نیاز استفاده می شود که مزایایی از جمله برداشت دقیق هر گرافت مو، سرعت بالای برداشت و عدم آسیب رسیدن به فولیکول های برداشتی را به همراه دارد. به طور حدودی در کاشت مو به روش SUT بالغ بر ۱۴۰۰۰ تار موی واقعی برداشته می شود که نسبت به سایر روش ها بسیار بیشتر است و تراکم بسیار زیادی را نتیجه خواهد داد.

با استفاده از جدیدترین روش کاشت مو با بیشترین تراکم یعنی روش SUT نیازی به برش پوست و بخیه نیست، در نتیجه هیچ دوران نقاهت طولانی مدت و عوارض جانبی شدیدی نخواهد داشت. با مراجعه به یک کلینیک کاشت مو معتبر و دارای نیروی متخصص می توانید با برداشت سریع و دقیق گرافتها و نگهداری مناسب آنها تا زمان کاشت، به دلیل سلامتی فولیکول های مو شاهد موهای کاشته شده متراکم باشید. لازم به ذکر است که در روش جدید کاشت مو SUT به دلیل ظرافت و دقتی که وجود دارد، خط رویش کاشته شده به صورتی خواهد بود که به هیچ عنوان قابل تشخیص نمی باشد. با توجه به تمام مزایای گفته شده از این روش برای یک کاشت ابرو با نتیجه طبیعی و کمترین عوارض نیز استفاده می شود.

یک پزشک متخصص با توجه به شرایط جسمی، بانک مو و میزان وسعت ناحیه طاس هر متقاضی باید روش کاشت مو مناسب را برای او انتخاب کند که روش جدید کاشت مو SUT با تراکم بالا قطعاً نتیجه بخشی بهتری خواهد داشت. کلینیک تخصصی کاشت مو رنسانس از معتبرترین مراکز کاشت مو می باشد که بنیان گذار روش SUT در ایران بوده و پزشکان متخصص و حرفه ای آن تسلط کامل به این روش دارند. با توجه به بررسی های انجام شده در زمینه انتخاب مناسب ترین مرکز برای کاشت مو، مشاهده کردیم که کلینیک رنسانس با استفاده از جدیدترین روش کاشت مو و مناسب ترین قیمت توسط پزشکان مجرب مراجعین خود را تا رسیدن به نتیجه مطلوب همراهی می کند. جهت دریافت مشاوره با کارشناسان این مجموعه از روش های زیر اقدام فرمایید:

شماره های تماس کلینیک رنسانس: ۰۲۱۲۸۱۱۱۰۰۱ – ۰۹۱۲۲۱۱۵۴۴۲

وب سایت کلینیک رنسانس: www.suthair.com

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.