جدایی احتمالی مسی از بارسلونا و واکنش جهان فوتبال - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 28061
  پرینتخانه » اخبار, ورزشی تاریخ انتشار : ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۸:۰۰ |

جدایی احتمالی مسی از بارسلونا و واکنش جهان فوتبال

مهاجم بارسلونا از طریق فکس به باشگاه اعلام کرد می خواهد تیم کاتالانی را ترک کند.
جدایی احتمالی مسی از بارسلونا و واکنش جهان فوتبال

لیونل مسی می خواهد بارسلونا را ترک کند. نوشتن این جمله بدون استفاده از علامت تعجب سخت است. مهاجم آرژانتینی از طریق فکس به باشگاه اعلام کرده است که می خواهد از بند قرارداد خود که در پایان هر فصل می تواند باشگاه را ترک کند، استفاده کند. این بند تا یکم ژوئن قابل استفاده بود اما به خاطر بحران کرونا ستاره بارسا می تواند همچنان از آن برای ترک آبی اناری ها بهره ببرد.

مسی پس از جلسه جمعه با رونالد کومان اعلام کرد که خود را بیشتر بیرون از باشگاه می بیند تا درون تیم. به نظر می رسد مهاجم آرژانتینی خیلی زود تصمیمی گرفته است که مانند زلزله در جهان فوتبال به حساب می آید.

این اتفاق ها پس از شکست ۸ بر ۲ بارسا مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا رخ داد که تیم کاتالانی از این رقابت ها کنار رفت.

ویدال نخستین بازیکن بارسا بود که در شبکه های اجتماعی واکنش نشان داد. هافبک شیلیایی که خود آینده ای نامعلوم در تیم کاتالانی دارد و به نوشته اغلب رسانه ها در لیست سیاه قرار گرفته است در توئیترش نوشت: زمانی که یک ببر را در قفس می اندازند تسلیم نمی شود بلکه می جنگد.

کارلس پویول اسطوره باشگاه کاتالانی نوشت: احترام و تحسین برای لئو. از تو حمایت می کنم دوستم‌.

لوییس سوارس دیگر بازیکنی که نامش در لیست سیاه بارسا قرار گرفته است و دوست صمیمی مسی محسوب می شود تنها از ایموجی تحسین کردن برای این اتفاق استفاده کرد.

ویکتور فونت که شاید در آینده ریاست باشگاه کاتالانی را بر عهده بگیرد خوسپ ماریا بارتومئو را نشانه گرفت و از رییس بارسا خواست تا استعفا بدهد.

کیم تورا، رهبر کاتالونیا هم نسبت به تصمیم مسی بی تفاوت نماند و ستاره آرژانتینی را مخاطب خود قرار داد و گفت: کاتالونیا همیشه خانه ات خواهد بود. به خاطر تمام لحظات شادی که برایمان به ارمغان آوردی و فوتبال فوق العاده ای که به نمایش گذاشتی از تو قدردانی می کنم. ما شانس این را داشتیم سال ها از حضور بهترین فوتبالیست جهان بهره ببریم. هرگز تو را فراموش نخواهیم کرد.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.