تولیدکننده لوله خرطومی در لاله زار تهران - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 65797
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴ |

تولیدکننده لوله خرطومی در لاله زار تهران

لوله کشی نقش مهمی در محافظت از خانه شما دارد. از این رو انواع لوله های برق به شکل های سفت و انعطاف پذیر از فلز و سایر مواد برای استفاده در کاربردهای مختلف، اغلب برای محافظت از سیم ها یا کابل ها در فضای باز یا بسته تولید می شوند.
تولیدکننده لوله خرطومی در لاله زار تهران

لوله کشی نقش مهمی در محافظت از خانه شما دارد. از این رو انواع لوله های برق به شکل های سفت و انعطاف پذیر از فلز و سایر مواد برای استفاده در کاربردهای مختلف، اغلب برای محافظت از سیم ها یا کابل ها در فضای باز یا بسته تولید می شوند. در این راهنما که توسط نوین لوله قرار است ارائه شود، در مورد لوله خرطومی و کاربری های آن بحث خواهد شد.

قیمت لوله خرطومی برق نسوز در مدل های رنگی قرمز، مشکی، آبی، نارنجی در سایز های مختلف با جنس های درجه یک و دو متغیر میباشد . شما عزیزان میتوانید قیمت لوله های خرطومی تولید شده توسط نوین لوله را از طرق تماس با ما جویا شوید . بهترین قیمت لوله خرطومی بازار را از ما بخواهید

دانستنی های لازم درباره ی لوله خرطومی

لوله خرطومی که با نام لوله فلکسیبل نیز شناخته می شوند از آن ها به عنوان یک روکش محافظتی برای سیم ها و کابل ها استفاده می کنند. اما به طور کلی لوله ی فلکسیبل، یک کانال فلزی با سطح مقطع گرد است و لوله هایی بلند، سبک وزن و انعطاف پذیر هستند که برای محافظت از سیم ها و کابل ها در پروژه های عمرانی مورد استفاده قرار می گیرد.

تولیدکننده لوله خرطومی در لاله زار تهران

از جمله کاربردهای لوله فلکسی- خرطومی شامل:

لوله فلکسی برق به دلیل استحکام و انعطاف پذیری بسیار بالا، در صنعت کاربرد بسیار زیادی پیدا کرده است. در صنایع عمدتا از این دسته از تجهیزات به منظور محافظت از سیم ها و کابل های روکار تاسیسات برقی چه در محیط های روباز و چه در محیط های مسقف استفاده می شود. در صنایع ساختمان سازی نیز از این لوله ها به عنوان محافظ سیم ها و کابل های دوربین و همچنین داکت اسپلیت ها استفاده می شود. به دلیل انعطاف پذیری بسیار بالا، در مسیرهای پیچیده عملکرد خوبی دارند و به راحتی نصب می شوند.

انواع لوله فلکسی- خرطومی

لوله های فلکسی روکش دار: این لوله ها معمولا از روکش پلاستیکی PVC برخوردارند و رایج ترین کاربرد آنها در نصب دوربین های مدار بسته است. از مزیت های این لوله ها می توان به قیمت مناسب آنها و همچنین محافظت در برابر رطوبت و آب اشاره نمود. معمولا کارایی این لوله ها زمانی است که کابل ها در زیر زمین قرار است نصب شوند.

لوله های فلکسی بدون روکش: این لوله ها همانطور که از نامشان پیداست از روکش PVC برخوردار نیستند. به همین دلیل مقاومت آنها نسبت به لوله های فلکسی روکش دار در برابر آسیب های بیرونی کمتر است. از این لوله ها معمولا برای محیط های داخلی استفاده می شود.

مهمترین مزایای استفاده از این لوله های خرطومی عبارتند از:

  • طول عمر بالا و انعطاف بالای آنها.
  • وزن کم و دفع رطوبت.
  • مقاومت در برابر کشش و چرخش بالای لوله هنگام نصب.
  • محافظت از سیم ها و کابل ها در برابر اشعه های مضر خورشید.
  • مقاوم در برابر محیط های اسیدی و قلیایی و قابلیت تحمل فشار بالا.
  • تخلیه ی خودکار الکتریسیته ی ساکن و آسان و ساده بودن نصب و راه اندازی لوله های فلکسی.

سازنده لوله خرطومی در لاله زار تهران

گروه نوین لوله تولید کننده لوله خرطومی برق نسوز در سایزهای مختلف و در رنگ های متنوع است. از لوله خرطومی برق نسوز استفاده های بسیاری در صنعت ها و مشاغل مختلف می شود که از مهمترین آنها میتوان به برق کشی ساختمان اشاره کرد البته این که از لوله خرطومی برق نسبت به اندازه و سایزهای لوله خرطومی در مراکز درمانی بهداشتی کارایی های خود را دارد و همچنین به عنوان شیلنگ قلیان نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

مشاهده محصولات نوین لوله: https://novinlooleh.com/

شرکت نوین لوله تولید کننده لوله های پلی آمید (خط دار ، دو جداره) به صورت شاخه ای و کلاف، تولید کننده لوله فولادی، تولید کننده لوله های خرطومی در سایزهای ۱۱ و ۱۳ و ۱۶  رنگی و طرح نسوز ، تولید کننده لوله های pvc سه ستاره نوین نسوز سمنان ، تولید کننده اتصالات لوله (زانو های pvc ، قوطی کلید ، زانو ، تقسیم ، فرم ، جعبه مینیاتوری) ، نمایندگی لوله های pvc سمنان و گلپایگان و خرطومی نسوز و داکت ، عامل فروش سیم و کابل استاندارد و پخش لوازم برقی

سازنده لوله خرطومی در لاله زار تهران نوین لوله

درباره نوین لوله

شرکت نوین لوله تولید کننده لوله های پلی آمید (خط دار، دوجداره) به صورت شاخه ای و کلاف – تولید کننده لوله های خرطومی در سایزهای ۱۱ و ۱۳ و ۱۶ (رنگی و طرح نسوز)، تولید کننده لوله های pvc سه ستاره نوین نسوز سمنان، تولید کننده اتصالات لوله (زانوهای pvc، قوطی کلید، زانو، تقسیم، فرم، جعبه مینیاتوری)، نمایندگی لوله های pvc سمنان و گلپایگان و خرطومی نسوز و داکت، عامل فروش سیم و کابل استاندارد و پخش لوازم برقی است.

تولید و پخش لوله خرطومی برق نسوز با بهترین قیمت در کارخانه نوین لوله، لوله خرطومی برق نسوز تولید شده توسط نوین لوله از بهترین مواد در سایزهای مختلف که میتوان به سایز ۱۱، سایز ۱۳، سایز ۱۶ و دیگر سایزها اشاره کرد.

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.