تقویم رومیزی ۱۴۰۲ - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 83276
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲ |

تقویم رومیزی ۱۴۰۲

حالا که قدم‌های عید در حال نزدیک شدن است، بسیاری از افراد به ویژه صاحبین کسب‌وکارها، به‎دنبال خرید هدایای تبلیغاتی برای تبلیغ برند کسب‎و‎کار خود هستند. شمار هدایای تبلیغاتی برای برندهای مختلف آنقدر زیاد است که می‌توانید بر حسب سلیقه و نظر شخصی خودتان، هر کدام از این هدایا را تهیه و به مخاطبین خود تقدیم کنید؛ اما در میان انواع هدایای تبلیغاتی، هیچ چیزی بهتر از تقویم رومیزی 1402 نیست. یک تقویم جدید، برای همه‌ی افراد کارآیی دارد.
تقویم رومیزی ۱۴۰۲

حالا که قدم‌های عید در حال نزدیک شدن است، بسیاری از افراد به ویژه صاحبین کسب‌وکارها، به‎دنبال خرید هدایای تبلیغاتی برای تبلیغ برند کسب‎و‎کار خود هستند. شمار هدایای تبلیغاتی برای برندهای مختلف آنقدر زیاد است که می‌توانید بر حسب سلیقه و نظر شخصی خودتان، هر کدام از این هدایا را تهیه و به مخاطبین خود تقدیم کنید؛ اما در میان انواع هدایای تبلیغاتی، هیچ چیزی بهتر از تقویم رومیزی ۱۴۰۲ نیست. یک تقویم جدید، برای همه‌ی افراد کارآیی دارد.

برای سفارش و خرید تقویم رومیزی چه کاری انجام دهیم؟

تقویم رومیزی ۱۴۰۲ را هم می‌توان برای استفاده‌های شخصی خریداری کرد، و هم به‌عنوان هدیه‌های تبلیغاتی شرکتی. پس در هر صورت، امکان خرید عمده تقویم رومیزی یا خرید خُرد آن، وجود دارد. نکته‌ی مهم این است که بدانید چه مدل تقویمی مد نظر شماست؛ چون انواع تقویم ۱۴۰۲ در مدل‌ها و اندازه‌های مختلفی، تهیه و تولید می‌شوند.

در حال حاضر، مجموعه‌های مختلفی در حوزه فروش تقویم رومیزی ۱۴۰۲ فعالیت می‌کنند. می‌توانید به سایت‌های اینترنتی این مجموعه‌ها و فروشگاه‌ها مراجعه کنید و انواع تقویم رومیزی را ببینید.

C:\Users\MoSi-KiNG\Pictures\تقویم رومیزی 1402_files\images_1678877421_6411a2eddf73e.png

انواع تقویم ۱۴۰۲

اگر قصد خرید تقویم رومیزی برای تبلیغات شب عید را دارید، می‌توانید یکی از انواع تقویم‌های پایه‎دار و تقویم‌های اداری روزشمار را انتخاب کنید. البته تقویم‌ها انواع مختلفی دارند که در ادامه، ویژگی‌های برخی را توضیح می‌دهیم.

تقویم رومیزی

از رایج‌ترین انواع تقویم‌ها، مدل‌های رومیزی هستند. تقویم رومیزی به شکلی طراحی می‌شود که برای قرارگیری روی میز، مناسب باشد. به همین دلیل، در هر اداره و شرکتی، یکی از آنها نیاز است. البته خیلی‌ها دوست دارند که در خانه‌ی خود و روی میز مطالعه‌ی اتاقشان هم یک تقویم رومیزی ۱۴۰۲ داشته باشند.

تقویم دیواری

اگر به اندازه‌ی کافی روی میز خود خرده‌ریز دارید و نمی‌خواهید وسایل روی میز را شلوغ‌تر کنید، استفاده از یک تقویم دیواری، انتخاب خوبی خواهد بود. تقویم‌های دیواری در انواع تک‌برگ یا چندبرگ تولید می‌شوند. این تقویم‌ها با طراحی‌های زیبا، روی یک دیوار سفید، به زیبایی نمایان خواهند شد.

تقویم جیبی

برخی دوست دارند برای برنامه‌ریزی کارهای خود، همیشه یک تقویم به همراه داشته باشند. در این صورت، داشتن یک تقویم جیبی الزامی است. تقویم‌های جیبی در انواع بسیار کوچک گرفته تا قطع پالتویی تولید می‌شوند. یک تقویم پالتویی با طراحی سبک و خوش‌دست، نظر خیلی‌ها را به خود جلب خواهد کرد.

تقویم سررسید

از دیگر تقویم‌های بسیار محبوب، انواع آن به شکل سررسید است. این تقویم‌ها به نوعی یک تیر با دو نشان هستند، چون در کنار کاربرد به‌عنوان تقویم، یک دفتر روزانه‌ی کارآمد هم هستند. با داشتن یک تقویم سررسید، می‌توانید برنامه‌ی روزانه‌ی خود را به‌طور کامل در صفحه‌ی مخصوص همان روز بنویسید. حتا بسیاری از دانشجوها، از این سررسیدها به‌عنوان دفتر یادداشت‌های درسی، استفاده می‌کنند.

تقویم‌های شرکتی

از آنجا که هر کسی به یک تقویم به‌روز نیاز دارد، خیلی از شرکت‌ها تمایل به چاپ و هدیه دادن تقویم در اول سال دارند. خوبی چنین انتخابی در این است که تقویم به‌عنوان بستری برای تبلیغ برند شرکت، استفاده می‌شود. در این صورت، باید مدل تقویمی که مدنظر دارید را به یک چاپخانه سفارش دهید. همچنین می‌توانید نام شرکت و لوگوی خود را روی جلد تقویم چاپ کنید. اگر می‌خواهید سلیقه‌ی بیشتری به خرج دهید، می‌توانید یک معرفی‌نامه از شرکت خود و سابقه‌ی کاری آن نیز در محتوای تقویم رمیزی ۱۴۰۲ بگنجانید.

تقویم طراح‌های معروف

چند سالی است که مدل جدیدی از تقویم‌ها باب شده است که مشتریان هرساله‌ی خود را دارند. این تقویم‌ها، توسط طراح‌های معروف کشورمان طراحی شده‌اند. یک طراح خاص، با توجه به هنر و سبک گرافیستی خود، هر صفحه را به‌طور خاص طراحی می‌کند. به همین دلیل، این تقویم شبیه به هیچ تقویم دیگری نخواهد بود. تقویم‌های طراح‌های معروف، زیبایی بصری ویژه‌ای دارند و در واقع، یک اثر هنری هستند. برای خرید تقویم رومیزی ۱۴۰۲ که به آثار نقاشان معروف مزین هستند، به یک کتاب‌فروشی در محل خود رجوع کنید.

خرید تقویم رومیزی

اگر می‌خواهید یک تقویم ۱۴۰۲ برای خود یا دوستان‌تان بخرید، اول از همه به کتاب‌فروشی مورد علاقه‌ی خود سر بزنید. اما اگر تقویم مورد نظر خود را در فروشگاه‌های محل زندگی‌تان پیدا نکردید، می‌توانید عبارت خرید تقویم رومیزی ۱۴۰۲ را در صفحات مجازی جستجو کنید تا از طریق فروشنده‌های آنلاین، تقویم مناسب خود را بیابید.

اگر بر شرکت خود به دنبال خرید عمده تقویم رومیزی هستید، بهترین کار این است که با یک چاپخانه معتبر تماس بگیرید. در این صورت، می‌توانید تقویم اختصاصی شرکت خود را در تعداد مورد نظر، سفارش دهید و قبل از عید سال، آنها را تحویل بگیرید. قیمت رومیزی ۱۴۰۲ با توجه به اندازه و مدل تقویم، تعیین می‌شود.

C:\Users\MoSi-KiNG\Pictures\تقویم رومیزی 1402_files\images_1678877399_6411a2d706296.png

سخن پایانی

تقویم رومیزی ۱۴۰۲ یکی از بهترین انتخاب‌ها برای هدیه‌ی سال نو است. تقریباً کسی نیست که به یک تقویم جدید، نیاز نداشته باشد. وارد شدن به سال جدید بدون داشتن تقویم آن سال، حس خوبی نخواهد داشت. پیشنهاد ما این است که قبل از رسیدن شب عید، برای خود و نزدیکانتان انواع مختلفی از تقویم ۱۴۰۲ را خریداری کنید و در روز عید، به همراه یک شاخه گل، به آنها هدیه دهید.برای سفارش تقویم رومیزی ۱۴۰۲ می توانید به سایت چاپ سینا www.sinacoo.com مراجعه نمایید و در کوتاهترین زمان سفارش خود را ثبت کنید.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.