تحریم اقتصادی اروپا، فرصتی برای پاسخ به مداخلات آن‌هاست - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 35468
  پرینتخانه » سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : 25 آذر 1399 - 7:27 |
سید علی آقازاده، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

تحریم اقتصادی اروپا، فرصتی برای پاسخ به مداخلات آن‌هاست

سید علی آقازاده، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن دخالت اروپایی‌ها در اعدام روح‌الله زم، خبرنگار و مدیر کانال معاند آمدنیوز به «رسالت» گفت: اولین بار نیست که اروپایی‌ها در امور کشورهای دیگر ازجمله جمهوری اسلامی ایران دخالت می‌کنند.
تحریم اقتصادی اروپا، فرصتی برای پاسخ به مداخلات آن‌هاست

گروه سیاسی
سید علی آقازاده، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن دخالت اروپایی‌ها در اعدام روح‌الله زم، خبرنگار و مدیر کانال معاند آمدنیوز به «رسالت» گفت: اولین بار نیست که اروپایی‌ها در امور کشورهای دیگر ازجمله جمهوری اسلامی ایران دخالت می‌کنند. ازجمله همین دخالت‌ها، اعدام روح‌الله زم است. او که به دلیل خیانت‌ها و جنایت‌هایی که مرتکب شده بود به اعدام محکوم شد، از جانب کشورهای غربی موردحمایت قرار می‌گیرد و او را یک خبرنگار معمولی می‌خوانند!
وی افزود: ازآنجاکه زم نقش سرباز را برای اروپایی‌ها داشت و یک نیروی پای‌کار برای آن‌ها بود، قطعاً از اعدامش ناراحت هستند و به همین دلیل بحث حقوق بشر یا یک انسان را مطرح می‌کنند و کسی که علیه امنیت ملی کشور آشوبی‌هایی را رقم‌زده است را مظلوم می‌دانند. 
آقازاده معتقد است که حمایت‌های اروپایی‌ها از روح‌الله زم برای دفاع از حق‌وحقوق یک انسان یا مجرم نیست، بلکه دفاع آن‌ها از این شخص به دلیل اقدامات و خیانت‌هایی بوده که به جمهوری اسلامی کرده است. 
عضو کمیسیون امنیت ملی یادآور شد: اروپایی‌ها عادت دارند که از ضدانقلابی‌های داخلی و خارجی و گروهک‌های تروریستی علیه ملت‌های مسلمان ازجمله جمهوری اسلامی ایران حمایت کنند. آن‌ها همواره به این گروهک‌ها در کشورهای خودشان پناه داده اند و بخش زیادی از اقدامات تروریستی که علیه جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته را مستقیماً رهبری کردند.
او تأکید کرد که محل استقرار ضدانقلاب‌ها و تروریست‌ها همین کشورهای اروپایی است ازجمله گروهک منافقین که بارها در پاریس حضور داشتند و صراحتاً علیه جمهوری اسلامی ایران همایش برگزار کردند. دخالت آن‌ها در اعدام روح‌الله زم نیز به دلیل حفظ نیروهایشان و انجام اقدامات ضد انسانی علیه ایران است. 
آقازاده گفت که سابقه دخالت کشورهای اروپایی و همدستی آن‌ها با گروه‌های معاند با کشورها ازجمله گروهک‌هایی که علیه جمهوری اسلامی اقدامات مسلحانه کردند، ازجمله تجزیه‌طلبان و سلطنت‌طلبان بر همگان آشکار است و در ۴۰ سال گذشته علیه تمامیت ارضی، منافع ملی و نیروهای انقلابی کشورمان تلاش کردند. آن‌ها در ترور و به شهادت رساندن مسئولان جمهوری اسلامی نقش داشتند.
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در انتها ضمن اشاره به لزوم واکنش قاطع از سوی جمهوری اسلامی ایران در برابر اظهارات مداخله‌جویانه اروپایی‌ها ابراز کرد: ایران باید عکس‌العمل نشان دهد، البته که فراخواندن سفرای این کشورها کافی نیست و باید در روابط اقتصادی و سیاسی با این کشورها دخالت‌ها و خیانت‌هایشان را لحاظ کند. یکی از این اقدامات تحریم اقتصادی این کشور در شرایط فعلی است که تحریم‌های همه‌جانبه علیه ما اعمال می‌شود.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای تحریم اقتصادی اروپا، فرصتی برای پاسخ به مداخلات آن‌هاست بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.