تجهیزات پزشکی تکسان طب - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 65400
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵ |

تجهیزات پزشکی تکسان طب

تجهیزات پزشکی  شرکت تکسان طب ارائه و فروش خدمات تمامی لوازم پزشکی و درمانی در درمانگاها، بیمارستانها، حتی منازل وسایل همچون دستکش، الکل طبی، الکل ضد عفونی کننده سطوح، ژل زد عفونی کننده دست و ماسک که امروزه با توجه به شیوع بیماری کرونا برای تمامی منازل ضرورت دارد.
تجهیزات پزشکی تکسان طب

تجهیزات پزشکی  شرکت تکسان طب ارائه و فروش خدمات تمامی لوازم پزشکی و درمانی در درمانگاها، بیمارستانها، حتی منازل وسایل همچون دستکش، الکل طبی، الکل ضد عفونی کننده سطوح، ژل زد عفونی کننده دست و ماسک که امروزه با توجه به شیوع بیماری کرونا برای تمامی منازل ضرورت دارد.

شرکت تکسان طب با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه تجهیزات پزشکی توانسته با تولید محصول باکیفیت خود رضایت مشتریان گرامی را جلب نماید.

انواع محصولات  شرکت تجهیزات پزشکی تکسان طب:

ماسک و تاریخچه ی آن: ماسک برای اولین بار در قرن ۱۹ دهم پزشکان برای جلوگیری از مبتلا نشدن از ویروس و باکتری ها در حین عمل جراحی استفاده شده و در نظریه دیگه ای از کریستوس لیتری میگوید که ماسک پزشکی در سال ۱۹۱۰ در چین برای جلوگیری از انتشار طاعون در کشور استفاده و به یک نوعی بعد از گذراندن این بیماری در جامعه رواج پیدا کرده است.

استفاده از ماسک با پیشرفت علم و رفته رفته با صنعتی شدن کشورها الخصوص کشورهای آسیای شرقی چین، ژاپن، هنگ کنگ، کره جنوبی و… فراگیر شد و همچنین در مراسمات فرهنگی برخی از این کشورها استفاده از ماسک باب شد، امروزه در دنیای ما که خودمون هم شاهدش هستیم.
حضور و انتشار ویروس کرونا  در سراسر دنیا شیوع پیدا کرده و متاسفانه جان مردمان زیادی رو به خطر انداخته، کشور ها برای جلوگیری از انتشار بیشتر این ویروس استفاده از ماسک در محل کار و عمومی را اجباری کرده، با توجه به همه گیر شدن این ویروس ماسک و وسایل بهداشتی در تمام کشورها کمیاب شد، به خاطر همین کشورها بودجه ای برای تاسیس شرکت و کارگاه جهت تولید ماسک در نظر گرفتن، شرکت تجهیزات پزشکی الخصوص تولید انواع ماسک، شرکت های مطرح ابارتند از شرکت اسیلور اینترنشنال فرانسه،شرکت بوستون ایالت متحد آمریکا و باکستر ایالت متحده آمریکا، سه شرکت برنده سرشناس در تولید تجهیزات پزشکی در دنیا هستند.

ماسک های تکسان طب:

ماسک پارچه ای شرکت تکسان طب سه لایه بوده و ازجنس نانو ساخته شده تا برای مشتریان عزیز مشکلی در تنفس آنها ایجاد ننماید ماسک های تکسان طب دو نوع بچگانه و بزرگسال با استفاده از کش های نرم و استاندارد به کار رفته است.

ماسک فیلتر دار مدل N 95 دارای استاندارد آمریکا هست که پرفروش ترین و پر استفاده ترین ماسک در بیمارستان و محل های عمومی، نه تنها در کشور ما بلکه در تمام کشورها از جمله آمریکا و اروپا در مراکز بهداشتی و بیمارستانها استفاده میشود.

فیلتر این ماسک معمولا در میان لایه های ماسک قرار دارد اما متاسفانه فروش این ماسک بدون فیلتر در داروخانه های کشور رواج پیدا کرده، شرکت تکسان طب با ۱۰ سال تجربه در این زمینه، با  تضمین کیفیت کالای خود به مشتریان، کالای خود را عرضه نموده است.
در سال ۱۸۸۳ وقتی الکساندر سوم تاج گذاری کرد،  اختراع دستکش لاتکس کم اهمیت دیده شد، اما در قرن بیستم استفاده پزشکان و جراحان از دستکش لاتکس برای استفاده از عمل های جراحی بیهوشی رواج به سزایی پیدا کرد.

انواع دستکش های جراحی و پزشکی شرکت تکسان طب: محصولات دستکش های تکسان طب شامل دستکش لاتکس-دستکش نیتریل-دستکش وینیل و نایلونی میباشد که با کیفیت بالا و استاندارد ایزو ۹۰۰۱ اروپا است.

ژل شستشو و الکل طبی: شرکت تکسان طب ژل و الکل ضد عفونی مناسب در مراکز عمومی و مراکز پر تردد با رایحه خوشبو کننده خود میتواند به صورت عمده و تک به مشتریان گرامی عرضه نماید.

همانطور که قبلا هم گفته بودیم شرکت تجهیزات پزشکی تکسان طب توانایی اینو دارد که وسایل ها و تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی و دستگاهای پزشکی از جمله، روپوش گان جراحی، لوله گاما، لوله لخته وکیوم دار برای استفاده در آزمایشگاها، فشارسنج دیجیتالی، دستگاه ترمومتر (تب سنج)، دستگاه تست قند خون و… .

دستگاهای شرکت تکسان طب: دستگاهای تجهیزات پزشکی تکسان طب از صفر تا صد  طراحی و ساخت به دست متخصصین این شرکت انجام شده، بسیار دقیق و باکیفیت است، تمامی دستگاهای این شرکت دارای گارانتی، تضمین کیفیت و ارائه خدمات پس از فروش دارد که با خیال راحت بتوانید کالای این شرکت رو تهیه فرمایید.

انواع  گان جراحی :در دنیا دو نوع گان جراحی داریم، یک بار مصرف، و چند بار مصرف، گانهای یکبار مصرف در محیط های آلوده در جهت حفاظت و جلوگیری عفونت ها و ویروس ها به بدن در مراکز درمانی و جهت انجام جراحی استفاده میشود، جنس این محصول معمولا از اسپان های لمینت شده استفاده میشود ، فاقد دوخت به صورت پرس شده میباشد، رنگ های این روپوش سبز، آبی یا خاکستری کم رنگ است ، استفاده از این رنگ ها به این دلیل است که این رنگ ها کمتر چشم ها رو خسته میکند و در عمل های طولانی مدت باعث میشود پزشک جراح در انجام عمل جراحی کمتر خسته شود،

دستگاه تب سنج: یکی از دانشمندان ایتالیایی به نام سنکتوریوس، در سال ۱۶۳۶ تب سنج را اختراع کرد اما استاندارد سازی آن در قرن ۱۷،۱۸ انجام شد.

گابریل دانیل فارنهایت، دانشمند آلمانی که به هلند سفر کرده بود موفق شد اولین دماسنج جیوه ای رو اختراع کند، دماسنج جیوه ای متشکل شده از یک لوله شیشه ای که داخل آن جیوه است، جیوه مایعی است که در اثر حرارت واکنش نشان میدهد و حجم آن افزایش پیدا میکند، طریقه کارکرد آن اینست که آن را در داخل محیطی قرار میدهند که میخواهند دمای محیط آن را اندازه گیری کند مثلا در یخچال و… اما بیشترین کاربرد دماسنج جیوه ای در مطب و بیمارستان ها جهت اندازه گیری دمای بدن انسان به کار میرفت.
نحوه کار این دماسنج در صنعت پزشکی: این دماسنج برای نشان دادن دمای بدن انسان باید به زیر زبان یا زیر بغل گذاشته میشد تا جیوه ای که در داخل لوله قرار داشت با بدن تماس حاصل می کرد و نسبت به درجه دمای بدن واکنش نشان می داد تا مقدار دمای بدن را محاسبه میکرد، به این نوع دماسنج ها دماسنج تماسی گفته میشود
امروزه با پیشرفته علم و تکنولوژی تب سنج ها غیر تماسی شدن، دما سنج جیوه ای برای نشان دادن دمای بدن انسان باید به زیر زبان یا زیر بغل گذاشته میشد تا جیوه ای که در داخل لوله قرار داشت با بدن تماس حاصل می کرد و نسبت به درجه دمای بدن واکنش نشان می داد تا مقدار دمای بدن را محاسبه میکرد، به این دماسنج تماسی گفته مشود، اما امروزه دستگاه پیشرفته غیر تماسی معروف به تب سنج دیجیتالی جایگزین دماسنج جیوه ای شده است.

تب سنج دیجیتالی: یکی از علائم ویروس کرونا تب در بدن انسان هست، با وجود گسترش این بیماری در دنیا تولید و فروش این دستگاه رشد چشمگیری داشته است،
چرا تب سنج دیجیتالی شرکت تکسان طب استفاده کنیم؟

تب سنج جیوه ای برای اندازه گیری مقدار تب باید در زیر بغل یا زیر زبان استفاده شود، قدرت انتقال  ویروس کرونا  به شدت بالاست، در نتیجه استفاده از این روش کاملا غیر بهداشتی است و برای نشان دادن تب زمان زیادی را سپری میکند.

اما یکی از مزیت های مهم محصول تب سنج دیجیتالی شرکت تکسان طب taksanteb.ir سریع نشان دادن تب بدن است که ظرف حداکثر ۳ ثانیه نتیجه رو به پزشک معالج اعلام میکند در نتیجه بیمارستانها و حتی مراکز عمومی و شرکتها برای جلوگیری و کنترل شیوع این بیماری می توانند از این محصول تب سنج شرکت تکسان طب استفاده کنن.

کرم مرطوب کننده نئودرم شرکت تجهیزات پزشکی تکسان طب  این کرم مرطوب کنند  و جذب سریع پست است، چربی پایین دارد که در طول استفاده از این محصول تکسان طب پوست شما رو مورد آزار قرار ندهد، فواید

چرا باید در طول روز از کرم مرطوب کننده استفاده کنیم؟

انسانی هایی که پوست حساس و تحریک پذیری که دارند مثل خارش، اگزما، خارش و لکهای ناشی جامانده جوش و… باید از این محصول استفاده کنن، این محصول دارای ترکیبات آرام بخش برای پست، شامل بابونه و آلوئه ورا است.
ترکیبات این محصول شامل امولینت، اسکوآلن، هموکتانت ها و ترکیبات پوشاننده، مواد مرطوب کننده در محصول شامل وازلین روغن های معدنی و همچنین امولینت ها مثل استرها و روغن طبیعی نارگیل جوجوبا و… میباشد.

مواد آبرسان ماننده الوئه ورا  اسید هیالورونیک، گلیسیرین و… که آب رو از پوست شما جذب میکند و برای پوست نگاه میدارد.

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.