بهترین کف شوی بازار جهانی - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 85745
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶ |

بهترین کف شوی بازار جهانی

پیشرفت تکنولوژی و عرضه محصولات نوین در فرهنگ جوامع تاثیر به‌سزایی داشته و صد البته راحتی بیشتر را فراهم کرده است. استفاده از ماشین‌آلات مختلف مانند لباسشویی، جاروبرقی، ظرفشویی و ... در خانه‌ها به یک امر ضروری تبدیل شده و در محیط‌های صنعتی نیز نظیر همین پیشرفت‌ها را شاهد هستیم.

پیشرفت تکنولوژی و عرضه محصولات نوین در فرهنگ جوامع تاثیر به‌سزایی داشته و صد البته راحتی بیشتر را فراهم کرده است. استفاده از ماشین‌آلات مختلف مانند لباسشویی، جاروبرقی، ظرفشویی و … در خانه‌ها به یک امر ضروری تبدیل شده و در محیط‌های صنعتی نیز نظیر همین پیشرفت‌ها را شاهد هستیم.

با توجه به اینکه در دنیای امروز کف اکثر مجموعه‌های بزرگ و کوچک از مصالحی مانند سرامیک ساخته می‌شود، به نظافت آن نیز توجه زیادی می‌شود. آیا شما با دستگاه‌های نظافت صنعتی که کارایی و مزایای بسیار زیادی دارند آشنا هستید؟ ما در این مطلب می‌خواهیم تا شما را با مشخصات بهترین کف شوی بازار جهانی آشنا کنیم.

کفشوی صنعتی چیست؟

در وهله اول بهتر است تعریف شفافی از این محصولات مدرن داشته باشیم تا شما نیز در صورت نیاز از آنها استفاده کنید. استفاده از دستگاه‌های خودکار می‌تواند مزایایی مانند کاهش نیروی انسانی، انجام دقیق کارها و … را به همراه داشته باشد.

منظور از کف شوی صنعتی همان ماشین‌آلاتی هستند که یک دستگاه برس زنی در جلوی خود دارد که هنگام حرکت با کف زمین در تماس هستند. این برس به همراه پاشش آب سطح زمین را شستشو می‌دهد که البته از مواد شوینده مخصوصی نیز بهره گرفته می‌شود.

بدیهی است که با پاشش آب و برس زنی آلودگی‌های زمین با آب مخلوط می‌شود؛ به همین دلیل یک دستگاه مکش نیز در نظر گرفته شده تا این آب کثیف را به یک مخزن جداگانه منتقل کند. به این ترتیب سطح مورد نظر پس از انجام این عملیات کاملا تمیز و خشک می‌شود.

بهترین مدل اسکرابر صنعتی

برای انتخاب یک محصول ایده‌آل باید اطلاعات کافی کسب کرد و بیشترین دقت را به کار گرفت. در مورد کف شوی نیز نمی‌توان یک مدل خاص را برای تمام مجموعه‌ها پیشنهاد داد؛ چراکه مولفه‌هایی مانند مساحت مجموعه، جنس کف، وجود پریز در نقاط مختلف، وجود موانع زیاد یا کم در سالن، استفاده از آسانسور و … باید در این مسئله در نظر گرفته شود.

به این ترتیب مشخص است که هر مجموعه با ویژگی‌های خود باید بهترین محصول را برای خود انتخاب کند. در این مجال می‌خواهیم تفاوت مدل‌های مختلف را باهم بررسی کنیم تا شما با توجه به این پارامترها انتخاب درستی برای خرید داشته باشید.

باتری دار یا کابلی

ممکن است شما با جستجو کردن در سایت‌های مختلف و اطلاع از تنوع بالای محصولات سردرگم شوید. به همین دلیل بهتر ابتدا از انواع اسکرابرها و تفاوت آنها اطلاعاتی را جمع آوری کنید. در یک دسته‌بندی می‌توان این محصولات را دو گروه باتری دار و کابلی در نظر گرفت.

همانطور که از نام مدل باتری‌دار مشخص است، در این نوع کف ساب از باتری به عنوان منبع تغذیه استفاده می‌شود. توجه داشته باشید که باتری‌ها طول عمر مشخصی دارند و باید هزینه‌های جانبی آن را در نظر گرفت. از طرفی مزیت این محصولات این است که نیازی به وجود پریز در محیط نیست و باید در مواقع نیاز آنها را شارژ کرد.

سرنشین دار یا دستی

ویژگی دیگری که این محصولات را جذاب کرده امکان استفاده از آن به حالت خودرویی است. در کف شوی خودرویی یک صندلی برای فرد در نظر گرفته شده تا مثل یک خودرو آن را براند و مناطق مورد نظر را تمیز کند. قیمت این دستگاه‌ها نسبت به مدل دستی که معرفی خواهیم کرد بیشتر است اما امکانات بیشتری نیز دارد.

در مدل دستی کفشوی صنعتی کاربر باید به وسیله نیروی دست دستگاه را هل دهد تا امر نظافت صورت بگیرد. این مدل برای مجموعه‌هایی با مساحت کمتر می‌تواند بهترین گزینه باشد. در طراحی این مدل نیز شرایط ارگونومی کار در نظر گرفته می‌شود.

بهترین برند اسکرابر کدام است ؟

برندهای زیادی هستند که به تولید تجهیزات نظافت صنعتی مشغول‌اند. در کنار این مارک‌های شناخته شده، مارک‌هایی با محصولات بی‌کیفیت نیز وجود دارد. در ادامه معتبرترین برندهایی را که محصولات باکیفیتی را در سطح جهانی عرضه می‌کنند؛ معرفی می‌کنیم تا در خرید زمین شوی صنعتی و شناخت برندهایی با محصولات درجه یک به کمک شما بیاید.

اسکرابر  کماک (COMAC)

اولین برندی که قصد معرفی آن را داریم، برند کماک است. این برند ایتالیایی، یکی از اصلی­‌ترین تولیدکنندگان زمین شوهای صنعتی است. محصولات کماک، مطابق با نیاز کاربران طراحی و ساخته شده است. متریال استفاده شده در زمین شوی ایتالیایی کماک COMAC از بهترین مواد اولیه است و به افرادی که قصد خرید زمین شوی صنعتی را دارند؛ اجازه می‌دهد تا سال‌های‌سال بدون هیچ خرابی از آن استفاده کنند.

طراحان این محصول، علاوه بر کاربردی بودن آن به داشتن ظاهر زیبای محصولات خود نیز توجه ویژه‌ای داشته‌اند و نسبت به سایر محصولات مشابه از ظاهر خاصی برخوردارند. شرکت اتحاد صنعت صدرا نماینده انحصاری برند کماک ایتالیا در ایران است.

این شرکت که تنها واردکننده این محصولات درجه یک ایتالیایی است. کیفیت محصولات برند کماک کاملا توسط این مجموعه تایید و تضمین شده است و به همین سبب برای خرید زمین شوی صنعتی از برند کماک می‌توانید با خیال راحت اقدام کنید.

شرکت اتحاد صنعت صدرا، به عنوان تنها نماینده این برند در ایران برای حمایت از خریداران و تضمین کیفیت محصولات کماک، یک سال گارانتی بی ‌قید و شرط و ۱۵ سال خدمات پس از فروش را ارائه می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم به سایت آن‌ها سر بزنید و از محصولات برند کماک و دیگر برندهای موجود در این مجموعه دیدن فرمایید و ازتنوع قیمت اسکرابر صنعتی آگاه شوید.

etehadsanat.com

۰۲۱-۴۵۹۴۷۰۰۰

اسکرابر  کلمبوس (Columbus)

کلمبوس، یکی‌ دیگر از تولیدکنندگان زمین‌شوهای صنعتی است که مبدا آن در اروپا می­باشد. این برند، همواره به دنبال طراحی‌های خلاقانه کف شوها است. کلمبوس، انواع مدل‌های اسکرابرهای صنعتی را تولید می‌کند. پیش از خرید زمین شوی صنعتی کلمبوس بهتر است کارایی دستگاه‌های این شرکت را بررسی کنید و مطابق یا فضای خود، دستگاه مناسب را تهیه نمایید.

دیگر برند های اسکرابر و زمین شوی ایرانی و چینی

  1. زمین شوی نیلفیسک nilfisk
  2. زمین شوی لاور LAVOR
  3. زمین شوی IPC
  4. زمین شوی مارشال Marshal
  5. زمین شوی ابراهیم
  6. زمین شوی آنا
  7. زمین شوی عیسی
  8. زمین شوی RCM
  9. زمین شوی MTCO
  10. زمین شوی گادلی Gadlee
  11. زمین شوی کلینفیکس CleanFix
  12. زمین شوی کلین وک Clean Vac

معرفی برترین  اسکرابر زمین شوی خارجی  بازار ایران

اسکرابر دستی Vispa XS

اسکرابر Vispa XS به عنوان کوچک ترین مدل اسکرابر ساخته شده توسط کمپانی پر آوازه Comac ایتالیا شناخته می شود. این دستگاه اسکرابر به دلیل داشتن ابعاد کوچک و قابلیت مانور بالا به منظور شستشوی و خشک کردن همزمان محیط های کوچک، با میزان تراکم بالا بسیار مناسب و کارآمد است. تجهیز این اسکرابر صنعتی به باطری های لیتیومی (Lithium ion) با قدرت ذخیره بالای شارژ، موجب شده تا این زمین شوی صنعتی به منظور انجام عملیات متعدد و متداول روزانه مورد استفاده قرار گیرد.

دستگاه اسکرابر Vispa XS به دلیل داشتن ابعاد کوچک علاوه بر این که به راحتی قابلیت شستشوی تمام بخش ها متراکم را دارا می باشد، به دلیل وزن پایین به سادگی جابجا نیز هست.

اسکرابر Innova 85

اسکرابر سرنشین دار Innova 85 B/M تشابه زیادی به دستگاه های کفشور Innova 75  و  Innova 65 دارد بطوریکه مشخصات موتور برس، موتور مکش و موتور جلوبرنده، سرعت حرکت موتور و ظرفیت مخازن در هر سه مدل کاملا مشابه می باشد. اما برخورداری از پهنای شستشوی بزرگتر (۸۵cm) باعث افزایش ظرفیت کاری دستگاه به ۵۱۰۰ مترمربع بر ساعت شده است. مشتری می تواند بسته به نوع کاربرد و نیاز خود از بین دو ورژن اتوماتیک و دستی این اسکرابر سرنشین دار انتخاب نماید. بهره گیری از سیستم های بهینه سازی مصرف همانند مد Eco و سیستم start&stop در ورژن اتوماتیک دستگاه اسکرابر سرنشین دار Innova 85 باعث صرفه جویی قابل توجه (تا ۳۵%) در مصرف شارژ گردیده و در نتیجه می توان از دستگاه اسکرابر تا ۴ ساعت بصورت پیوسته استفاده نمود.

همچنین می توان نسبت به تجهیز این ورژن به سیستم CDS به منظور مدیریت نرخ جریان آب و ماده پاک کننده اقدام نمود. در ورژن دستی اسکرابر سرنشین دار Innova 85 از اهرم های مستقل برای کنترل تی و دیسک برس دستگاه استفاده می شود در نتیجه کاربرپسندتر بوده و کار کردن با آن بسیار آسان می باشد. اما ورژن دستی دارای قابلیت انتخاب برنامه و عملکرد دستگاه بصورت اتوماتیک نمی باشد. ویژگی های برجسته ای چون  چرخ های جلو و عقب غیر لغزنده، تی مکنده از جنس پلی یورتان دارای اتصالات ضد ضربه و قابل استفاده در چهار جهت، نشانگر سطح آب و میزان شارژ باتری، ترمز دستی برای توقف دستگاه، قابلیت حرکت بر روی سطوح شیبدار، دستگاه اسکرابر  Innova 85 را به کفشوری کارآمد تبدیل کرده است. ورژن اتوماتیک دستگاه از قابلیت های بیشتری همانند امکان تنظیم فشار برس، امکان تجهیز به موتور مکش سه مرحله ای  و  ابزار پر کردن سریع برخوردار است.

برند کف شوی صنعتی

این روزها زمانی که برای خرید یک محصول می‌روید همه فروشنده‌ها مبحث برند را برای شما شرح می‌دهند. کمتر کسی با اهمیت این پارامتر در خرید محصولات آشنایی ندارد و در این زمینه نیز باید به آن دقت داشته باشید.

بهترین زمین شوی‌ها در کشورهای اروپایی نظیر ایتالیا و آلمان طراحی و تولید می‌شوند و توانسته‌اند به دلیل رعایت نکات مهم شهرت زیادی کسب کنند. اگر شما نیز اطلاعات کافی در مورد برندهای این کشور در دست داشته باشید هنگام خرید راحت‌تر می‌توانید محصول ایده‌آل خود را انتخاب کنید.

در بین شرکت‌های معروف comac ایتالیا یکی از برترین برندهای حال حاضر بازار جهانی است که محصولات خود را به اقصی نقاط جهان عرضه می‌کند. خوشبختانه شرکت اتحاد صنعت صدرا نمایندگی انحصاری این برند را در ایران به عهده گرفته و در کنار محصولات تولیدی خود این کف شوی‌ها را نیز به فروش می‌رساند.

قیمت زمین شوی صنعتی

در خرید این دستگاه‌ها قطعا شما نیز به پارامتر قیمت توجه خاصی دارید و مایلید محصولی باکیفیت را با بهترین قیمت ممکن خریداری کنید. مولفه‌های زیادی نظیر سرنشین دار یا دستی، باتری‌دار یا کابلی، نوع طراحی، برند و … در قیمت اسکرابر تاثیرگذار هستند.

با توجه به اوضاع کنونی کشور قیمت‌ها دائم در حال به‌روزرسانی هستند و اغلب سیر صعودی در پیش دارند. پیشنهاد ما این است که اگر قصد خرید این محصولات را دارید منطقی است که خریدتان را زودتر انجام دهید تا با قیمتی کمتر آن را تهیه کنید.

همیشه افراد سودجویی در بازار کمین می‌کنند تا افرادی را که اطلاعات کافی در بازار ندارند فریب دهند. برای اینکه شما بهترین قیمت‌ها را بتوانید استعلام کنید لازم است با نمایندگی‌های انحصاری فروش در ارتباط باشید. شرکت اتحاد صنعت صدرا می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند و در صورت نیاز امکان مشاوره نیز در این مجموعه وجود دارد.

خرید بهترین کف شوی صنعتی

با توجه به ترویج زمین شوی‌های صنعتی در کشور، مجموعه‌های زیادی وارد حوزه خرید و فروش این محصولات شده‌اند. شما هر مرجعی را که برای خرید انتخاب کنید بهتر است از کیفیت محصول، گارانتی و قیمت مناسب اطمینان حاصل کنید.

یکی از شرکت‌های باسابقه در این زمینه که خدمات ارزنده‌ای را به موسسات بزرگ و کوچک در کشور ارائه داده، اتحاد صنعت صدرا است. در حال حاضر این شرکت محصولات تولیدی خود و همچنین کف شوی‌های مختلف comac ایتالیا را با بهترین شرایط ممکن عرضه می‌کند. شما نیز می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید دستگاه مورد نظر خود با شماره تلفن‌های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

جمع بندی

در دنیای مدرن از دستگاه‌های پیشرفته برای نظافت محیط‌های صنعتی، اداری و تجاری استفاده می‌شود که تنوع بسیار بالایی دارند. در این مطلب سعی کردیم تا شما را با مشخصات بهترین کف شوی صنعتی آشنا کنیم تا بتوانید هنگام خرید عملکرد خوبی داشته باشید.

از پارامترهای مهم در انتخاب اسکرابر می‌توان به دستی یا سرنشین دار بودن، کابلی یا شارژی بودن و … اشاره کرد. برای خرید می‌توانید با مجموعه اتحاد صنعت صدرا که محصولات متنوعی عرضه می‌کند همکاری داشته باشید. این شرکت نمایندگی انحصاری comac ایتالیا را نیز بر عهده دارد.

etehadsanat.com

۰۲۱-۴۵۹۴۷۰۰۰

 

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.