بهترین ویلا تهراندشت – ویلاسرا - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 57765
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸ |

بهترین ویلا تهراندشت – ویلاسرا

منطقه تهراندشت در 60 کلیومتری تهران و بعد از شهر کرج واقع شده است. این منطقه خوش آب و هوا و سرسبز دارای ویلا و باغ های بسیار زیبایی است.
بهترین ویلا تهراندشت – ویلاسرا

چرا در تهراندشت ویلا بخریم؟

این منطقه بدلیل قرارگیری در بخش کوه پایه رشته کوه البرز و وجود آب‌های زیر زمینی، شرایط بسیار ویژه ای به لحاظ جغرافایی دارد. ویلا تهراندشت بهترین گزینه برای افرادی است که از شلوغی و آلودگی شهر بیزارند همچنین برای سرمایه گذاران می‌تواند آینده روشنی را رقم بزند.

املاک ویلاسران با ارائه بهترین ویلا، ویلا باغ و زمین در کنار شماست تا بهترین انتخاب خود را داشته باشین.

خرید ویلا در تهراندشت - ویلاسران

  آب و هوای تهراندشت چگونه است؟

تهراندشت یکی از مناطق خوش آب و هوای شهرستان ساوجبلاغ است. این منطقه بدلیل مجاورت با رشته کوه البرز در تابستان معتدل و در زمستان با سرمای ملایم می‌باشد.

و برای همین آب و هوا دارای زمین و باغ های سرسبز و زیبایی است که روح هر رهگذری را صیقل می‌دهد. این منطقه از لحاظ آب دارای فراوانی می‌باشد و مناسب کشاورزی نیز می‌باشد.

تهران دشت

این منطقه به لحاظ آب و هوایی محیطی مناسب برای شهرنشینان از جمله تهران و کرج می‌باشد تا با خرید ویلا در تهراندشت از از این شلوغی و آلودگی دور باشند.

سرمایه گذاری در تهراندشت

اگر قصد سرمایه گذاری در مسکن یا زمین را دارید. یکی از گزینه‌های خوب برای شما ویلاهای تهراندشت است. ان منطقه جوان چند سالی است که محبوبیت زیادی را نزد خود کرده و به بهشت گمشده تهراندشت معروف است.

یکی از بهترین مناطق تهراندشت، سرخاب است. که می‌توانید بر اساس بودجه و سلیقه خود از مشاورین ویلاسران برای خرید آن اقدام نمایید.

اکنون به بررسی مهمترین ویژگی و مزایا برای خرید ویلا در تهراندشت می‌پردازیم:

۱.آب، گاز، برق رسانی و خطوط تلفن

وجود امکانات اولیه برای ویلا جزو نکات حائز اهمیت مسکن است. این امکانات اقامتی خوش و بدون دغدغه را در ویلای شما فراهم می‌سازد. همچنین ایجاد یک سیستم بهینه برق رسانی و استفاده از انشعاب جداگانه آب در ویلاها امری ضروری بوده در حالی که برخی ویلاسازان برای کاهش هزینه ها از ویلاهای مجاور انشعاب گیری میکنند که این مشکلاتی را برای ویلا بئوجود می آورد.

۲.استخر و جکوزی

تفریحات آبی یکی از بهترین گزینه‌های برای اوقات فراغت بخصوص در تابستان است. شما می توانید از آفتاب و محوطه پاک ویلای خود لذت ببرید. اکثر ویلاهای شهرکی تهراندشت مجهز به استخر رو باز و جکوزی می باشند.

ویلا مدرن تهراندشت

۳.سیستم هوشمند تصفیه آب استخر

همانطور که گفته شد منطقه تهراندشت به دلیل دسترسی به آب‌های

زیر زمینی دچار کمبود آب نمی باشد. آب مصرفی از ایجاد چاه‌های کم عمق کنترل شده بدست می‌آید.

برخی از ویلاهای شهرکی در تهراندشت دارای سیستم تصفیه هوشمند می باشند که برای بهداشت و تمیزی استخر به عنوان یک مزیت شناخته می شود.

۴.باغچه و محوطه ویلا

یکی از ویژگی خوب و حائز اهمیت ویلاها محوطه بیرونی و باغچه آن است که علاوه بر فونداسیون ویلا زیبایی آن را دو چندان می‌کند. محوطه ویلا شامل درختان مثمر، فضای سبز زیبا و پارکینگ مسقف با نورپردازی خاص می‌باشد.

محوطه بیرونی ویلای شما می‌تواند محل خوبی برای استراحت و نشستن در منطقه ای با آب و هوای پاک باشد.

۵.آلاچیق، باربیکیو و آتشکده

همچنین وجود آلاچیق در ویلای لوکس خود در تهراندشت می‌تواند محوطه ویلا را تکمیل و مناسب استراحت بکند.

همانطور که می‌دانید شهرنشینی و زندگی آپارتمانی شرایط تهیه غذای کبابی را ندارد. در صورتی که شما در ویلای خود می‌توانید به راحتی از باربیکیو یا آتشکده ویلای خود کباب درست بکنید و از زندگی لذت ببرید.

۶.نگهبانی ۲۴ ساعته شهرک‌های ویلایی در تهراندشت

وجود نگهبانی ۲۴ ساعته ویلا ها که جزو مسکن لوکس محسوب می‌شود، ضروری است. چراکه برخی از مالکین ویلا در آن سکونت ندارند و نیازمند تامین امنیت سرمایه خود می‌باشند.

۷.دوربین مداربسته و اطفای حریق هوشمند

همانطور که گفته شد برخی از مالکین ویلا، در آن سکونت ندارند وعموما در تعطیلات به آن سر می‌زنند به همین جهت نیازمند امنیت ملک خود می‌باشند.

و علاوه بر نگهبانی ۲۴ ساعته شهرک از سیستم دوربین مداربسته و دزدگیر استفاده می کنند. همچنین برای جلوگیری و کاهش خسارات ناشی از آتشسوزی از از سیستم اطفای حریق استفاده می‌کنند.

ویلاسران با تجربۀ غنی، معرفی بهترین ویلا ، باغ ویلا و زمین در تهراندشت، سرخاب ، سعید آباد و آران رو ارائه میده. ثبت آگهی‌های ویلا، مشاوره در ساخت ویلا های مدرن و سرعت بخشیدن به معاملۀ خریداران و فروشندگان ملک، تنها بخشی از خدمات ویلاسران در حوزۀ املاک به شماست.  اگر مالک و قصد فروش ویلای خود را دارین و یا متقاضی خرید ویلا در تهراندشت هستید، ویلاسران در کنار شماست تا بهترین انتخاب خود را داشته باشید.

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.